پنج دلیل پایان حکمرانی فروش خودرو سنتی ازنظر همراه مکانیک

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
یک سال است که درکنار ویروسی پنج‌گرمی زندگی می‌کنیم؛ ویروسی که سبک زندگی ما را تغییر داد و پای دورکاری و خریدوفروش اینترنتی را به زندگی بسیاری از ما باز کرد.
تبلیغات

معاملات بازار خودرو در دوران پاندمی کرونا، همچنان مثل سابق در جریان است؛ اما افراد بیشتری ترجیح می‌دهند از روش‌های نوین خرید‌وفروش خودرو استفاده کنند که تا حد زیادی غیرحضوری انجام می‌شوند. طرح «فروش سفارشی همراه مکانیک» ویژه افرادی است که به سلامتی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و می‌خواهند صفر تا صد فرایند فروش خودرو خود را به متخصص بسپارند و وقتشان را صرف بازدیدهای متعدد، پاسخ‌دادن به تلفن خریداران و‌... نکنند.

روش‌های فروش سنتی خودرو چه مشکلاتی دارند؟

در اینجا دو روش پرمخاطب برای فروش خودرو را بررسی می‌کنیم.

۱. واگذارکردن خودرو برای فروش به نمایشگاه‌ها

این روش دو مشکل اساسی دارد:

۱. باید خودرو خود را در نمایشگاه بگذارید تا خریداران بتوانند آن را از نزدیک ببینند. این یعنی برای مدت نامعلومی بدون خودرو شخصی رفت‌وآمد کنید که خطرهای زیادی در وضعیت فعلی همه‌گیری کرونا دارد؛

۲. به‌دلیل بازار بسیار متلاطم و پرنوسان خودرو مجبورید به هر قیمتی تن دهید که صاحب نمایشگاه روی خودرو می‌گذارد، بدون آنکه مطمئن باشید این قیمت چقدر با ارزش واقعی خودرو فاصله دارد.

۲. آگهی‌کردن خودرو در وب‌سایت‌های مختلف و هماهنگی بازدیدهای حضوری

آگهی کردن خودرو در وب‌سایت‌ها یکی از روش‌های متداول فروش خودرو است؛ اما در اوضاع‌واحوال کنونی، سه مشکل مهم دارد:

۱. تنها راهی که برای قیمت‌گذاری خودرو دارید، بررسی آگهی‌های دیگران است. این روش قیمت‌گذاری ممکن است بسیار با ارزش خودرو شما متفاوت باشد؛ زیرا دو مدل خودرو یکسان با‌توجه‌به میزان کارکرد و قطعات تعویضی و رنگ‌شدگی می‌توانند قیمت بسیار متفاوتی داشته باشند. برای مثال، رنو ساندرو مدل ۹۹ خودکار ۳۹۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ در‌حالی‌که اگر درِ جلو همین خودرو تعویض شده باشد، قیمتش به ۳۷۸ میلیون تومان می‌رسد. شما چگونه می‌خواهید این موضوع را از روی آگهی‌ها تشخیص دهید؟؛

۲. در تمام طول روز، باید گوش‌به‌زنگ باشید و به تلفن افراد مختلف پاسخ دهید که گاه حتی خریدار هم نیستند و فقط به‌دنبال پرسیدن قیمت خودرو هستند‌. پس مجبورید از کار و زندگی‌تان بزنید تا هیچ خریداری را از دست ندهید؛ بلکه خودرو شما را به قیمت بیشتری بخرند؛

۳. مجبورید با تمام خریداران احتمالی برای بازدید حضوری از خودرو قرار بگذارید. علاوه‌بر صرف وقت فراوان برای هماهنگی این بازدیدها، چنین کاری در دوران همه‌گیری کرونا منطقی نیست.

طرح فروش سفارشی همراه مکانیک راه‌حلی برای تمام مشکلات یادشده است. در این طرح، شما صفر تا صد فرایند فروش خودرو خود را به مشاور اختصاصی‌تان در همراه مکانیک می‌سپارید.  در‌ادامه، درباره این طرح و مزایایش بیشتر سخن می‌گوییم.

همراه مکانیک

مزایای طرح فروش سفارشی خودرو با همراه مکانیک

با ورود به صفحه ثبت سفارش فروش در وب‌سایت همراه مکانیک، می‌توانید درخواست فروش سفارشی خودرو خود را ثبت کنید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • لازم نیست حتی به یک تلفن خریداران پاسخ دهید، مشاور شما در همراه مکانیک با تمام خریداران صحبت می‌کند و فقط خریداران واقعی را برای بازدید حضوری از خودروتان می‌فرستد.
  • به‌دلیل انتخاب دقیق‌تر خریداران، بسیاری از خودروها در همان بازدید اول یا دوم فروخته می‌شوند.
  • امکان انتخاب گزینه فروش در ۴۸ ساعت آینده با قیمت کمتر فراهم است تا بتوانید خودرو خود به‌سرعت بفروشید.
  • کارشناسان همراه مکانیک قیمت واقعی خودرو را طبق گزارش کامل کارشناسی به شما پیشنهاد می‌دهند تا دقیق‌تر قیمت‌گذاری کنید و به بهترین قیمت خودرو خود را بفروشید.
  • مشاور همراه مکانیک قولنامه را منعقد می‌کند تا خیالتان از بابت مسائل حقوقی راحت باشد.
  • امکان نمایش خودرو در مکان ویژه در نمایشگاه و صفحه اینستاگرام همراه مکانیک وجود دارد.
همراه مکانیک

سخن پایانی

فروش خودرو به روش‌های سنتی مشکلات مختلفی دارد که در این مقاله، به آن‌ها اشاره کردیم. روش فروش سفارشی خودرو در کشورهای دیگر دنیا نیز رواج دارد و همراه مکانیک اولین‌بار در ایران آن را ارائه می‌دهد. این شرکت تابه‌حال توانسته بیش از ۲۹۰هزار خودرو را با این روش معامله کند. در‌نهایت، از شما دعوت می‌کنیم وارد نمایشگاه خرید و فروش خودرو همراه مکانیک شوید و علاوه‌بر بازدید از خودروهای مختلف، درخواست فروش خودروتان را نیز ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات