فروش اقساطی آریزو5 توربو؛ سدان خوش تیپ مدیران خودرو

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بیش از سه سال پیش و در اواخر تابستان ۱۳۹۶، مدیران خودرو آریزو5، سدان شیک و جوان‌پسندش را به موتور توربو معروف مجهز کرد تا دل مشکل‌پسندان و طرفداران سرعت و هیجان را به‌دست آورد.
تبلیغات

آریزو5 هم طراحی شیک و هم اسپرت دارد و می‌تواند توجه اقشار نوگرا و طرفدار مدرنیته را جلب کند. شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در‌مقایسه‌با برخی خودروهای ایرانی یا دست‌دوم وارداتی صاحب سدانی می‌شوید که ازلحاظ ابعاد، بین هیندای اکسنت و النترا قرار دارد و طراحی‌اش قوی و ماندگار و یادآور خودروهای اروپایی و کره‌ای است.

یکی از مزیت‌های مهم آریزو5 کابین جادار و فضای باز بسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگ‌تر از خود مقایسه‌شدنی است. در اصل شما فضای بیرون سدانی جمع‌و‌جور را در‌کنار فضای داخل سدانی لوکس دارید که هم در شهر و هم در سفر رانندگی با آن لذت‌بخش است.

آریزو5 همواره طرفداران خاص خود را داشته است و دارد و خریداران از آن بسیار راضی هستند. طبق ارزیابی‌ها و بررسی نظر مشتریان، اکثر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن کاملا رضایت دارند. ازنظر مشتریان، آریزو5 موتوری با‌دوام و کم‌استهلاک و قوی دارد و بدنه و شاسی فولادی آن در تصادفات به‌خوبی از سرنشینان حفاظت می‌کند.

هم‌اکنون می‌توان این خودرو را با ۴۰ درصد پیش‌پرداخت و اقساط حداکثر ۵ ساله و مدت زمان تحویل کوتاه‌مدت خرید که از این بُعد مزیت اصلی این محصول در بازار حساب می‌شود. ناگفته نماند برای این خودرو ۵ سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان در نظر گرفته شده است. این‌ها شرایط خاصی است که تنها آریزو5 در بازار ایران در این کلاس از آن سود می‌برد و مدیران‌خودرو این شرایط را برای همه محصولاتش در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات