محاسبه آنلاین مانده مرخصی و عیدی در ماشین حساب‌های جدید ایران سلری

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با مراجعه به وب‌سایت ایران سلری و ورود به ماشین حساب عیدی، می‌توانید به‌راحتی عیدی خود را با توجه به حقوقتان تخمین بزنید.
تبلیغات

روزهای پایانی سال همیشه برای کارمندان و کارگران به روزهای مهمی برای مشخص شدن عیدی، سنوات و حتی معادل ریالی مرخصی‌های مانده تبدیل می‌شود. تمام افرادی که زیر نظر وزارت کار حقوق می‌گیرند، در این روزها منتظر هستند که بدانند در اسفند چقدر عیدی می‌گیرند یا سنوات پایان سال آن‌ها چه میزان است؛ اما همیشه راهی آسان برای تخمین این ارقام وجود دارد. ایران سلری به‌عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد، از ماشین حساب آنلاین خود برای محاسبه عیدی، سنوات و بازخرید عیدی رونمایی کرده است که به‌راحتی می‌توانید تمام این موارد را به‌صورت آنلاین محاسبه کنید.

ماشین حساب محاسبه عیدی براساس حقوق

محاسبه عیدی پایان سال همیشه طبق یک معادله‌ی خاص و ثابت انجام می‌شود و رقمی که در پایان سال اعلام می‌شود با همین معادله به دست می‌آید. بسیاری از افراد از روش محاسبه آن اطلاعی ندارند، اما بااین‌حال دوست دارند تا زودتر از مبلغ آن باخبر شوند.

محاسبه عیدی براساس حقوق به این صورت است که براساس دو برابر پایه حقوق پرسنل محاسبه می‌شود که این رقم باید از ۳ برابر پایه حقوق وزارت بیشتر نشود. هر فردی که قرارداد او زیر نظر وزارت کار است، مشمول دریافت عیدی است و میزان آن با توجه به روزهایی که در شرکت مشغول به کار شده، فرق می‌کند. ایران سلری کار شما را در محاسبه عیدی راحت کرده است و شما با مراجعه به وب‌سایت آن و ورود به ماشین حساب عیدی، می‌توانید به‌راحتی میزان عیدی خود را با توجه به میزان حقوق خود تخمین بزنید.

ماشین حساب سنوات

سنوات همیشه به‌عنوان مبلغی برای جبران کم بودن میزان حقوق به شمار می‌آید و در واقع این مبلغ در قبال مخارج و هزینه‌های زندگی مانند حق مسکن و هزینه‌های مربوط به حق اولاد و خواربار برای کارمندان لحاظ می‌شود. زمان دریافت آن کاملا بستگی به هر شرکتی دارد و برخی افراد این هزینه را در پایان سال و برخی دیگر پس از بازنشستگی دریافت می‌کنند. خبر خوب این است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایران سلری و ماشین حساب آنلاین سنوات به رقم سنوات خود در پایان سال دست پیدا کنید.

ماشین حساب بازخرید مرخصی

به مبلغی که در پایان سال به‌عنوان جایگزین مرخصی‌های استفاده‌نشده دریافت می‌کنید، بازخرید مرخصی می‌گویند. طبق قانون، تمام کارمندان و کارگران در طول یک سال تنها می‌توانند ۹ روز از مرخصی‌های باقی‌مانده خود را به سال بعد منتقل کنند. اگر به‌خوبی از نحوه محاسبه و تبدیل مرخصی به معادل ریالی آگاهی ندارید، می‌توانید به ایران سلری مراجعه کنید و از ماشین حساب بازخرید مرخصی برای محاسبه مرخصی استفاده‌نشده خود بهره ببرید.

ایران سلری

ایران سلری به‌عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد در ایران کار خود را برای ایجاد شفافیت در مورد میزان حقوق در کسب‌وکارهای مختلف و همچنین مشاغل مختلف آغاز کرد. ایران سلری با انتشار گزارش‌های سالانه خود از حقوق و دستمزد، به کارجو کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی شغلی دقیق‌تری داشته باشد، از وضعیت بازار در مذاکره حقوق و دستمزد بیشتر آگاهی داشته باشد و بتواند به‌راحتی حقوق خود با افراد شاغل در موقعیت شغلی مشابه را مقایسه کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات