بهترین هتل ها برای خرید تور مشهد  از رسپینا کدامند؟

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سفر به مشهد در تمام طول سال و مخصوصا در روزهایی از سال که با چند روز تعطیلات رسمی همراه هستند، یکی از بهترین و پرطرفدارترین گزینه است.
تبلیغات

به طوریکه این شهر توریستی ترین نقطه از کشورمان بوده و به همین دلیل تنوع در هتل و امکانات تفریحی و رفاهی آن‌ها بسیار زیاد است. با توجه به تفاوت هایی که در هتل‌های مختلف این شهر وجود دارد، در ادامه به چند مورد از بهترین هتل هایی که برای رزرو این تور بهتر است انتخاب کنید اشاره خواهد داشت.

هتل قصر طلایی

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توان برای سفر به مشهد داشت، خرید تورهایی است که با هتل‌های 5 ستاره ارائه می‌شوند. هتل‌های 5 ستاره مشهد از امکانات و شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و اغلب آن‌ها در فاصله کوتاهی با حرم قرار دارند. به‌عنوان مثال،  هتل قصر طلایی شرایطی را فراهم می‌کند تا در خیابان امام رضا و در فاصله کوتاه با حرم در اتاق هایی کاملا مجهز و لوکس اقامت داشته باشید. این هتل تنوع بسیار خوبی در اتاق و سوئیت داشته و برای هر نوع سفر از قبیل سفرهای کاری و ماه عسل و تفریحی می‌توان گزینه‌های خوبی را انتخاب نمود. از دیگر دلایلی که باعث شده‌اند تا تور مشهد هتل قصر طلایی از تقاضای زیادی برخوردار باشد، نوع امکانات تفریحی ارائه شده در آن است که شامل سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، بیلیارد، رستوران سنتی و روف گاردن، سالن ورزشی و خدمات cip هستند.

رسپینا24

تور مشهد هتل مدینه الرضا

تور مشهد هتل مدینه الرضا از انتخاب‌های بسیار عالی برای افرادیست که قصد دارند در کوتاه‌ترین فاصله با حرم اقامت داشته باشند. با خرید این تور فرصت اقامت در اتاق هایی با چشم انداز حرم برایتان فراهم خواهد شد و تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان برای زیارت مشرف شد. از دیگر مزایای انتخاب و رزرو این تور مشهد می‌توان به استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی هتل و خوردن غذاهای با کیفیت در رستوران گردان آن اشاره نمود. این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده است که هر یک ساعت یک مرتبه چشم انداز حرم خواهید داشت. از بهترین امکاناتی که با خرید تور مشهد هتل مدینه الرضا در اختیارتان قرار خواهد گرفت می‌توان به استخر، سونا، ماساژ، کافی شاپ، رستوران، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، آتلیه، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، کتابخانه، خدمات باربری، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین، مرکز خرید اشاره کرد .

هتل درویشی مشهد

از دیگر گزینه‌های بسیار عالی که می‌توان برای چند روز اقامت در این سفر انتخاب کرد، تورهای ارائه شده با هتل درویشی مشهد با تخفیف هستند. توجه داشته باشید که اتاق و سوئیت های این هتل به سبک های مختلفی طراحی شده‌اند و می‌توان تجربه اقامت در آپارتمان و سوئیت با دکور و طراحی هندی، چین، مصر، ایران باستان و عربی را در این هتل بدست آورد. جکوزی، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، سالن بیلیارد، پارک کودک، گیم نت، کافی شاپ، چایخانه سنتی، رستوران بام و اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، خدمات CIP، خدمات نگه‌داری از کودکان، آتلیه، آرایشگاه، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، خدمات باربری، خدمات لاندری، شبکه پخش فیلم، خدمات برای معلولین، مرکز خرید، تاکسی سرویس، خودپرداز، روزنامه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده از جمله امکاناتی هستند که با رزرو هتل درویشی مشهد در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

رسپینا24

هتل‌های پرطرفدار برای نوروز

به منظور کاهش هزینه های سفر و حفظ کیفیت آن، بدون شک انتخاب هتل‌های 4 ستاره انتخاب مناسبی خواهد بود چون به‌شدت بر قیمت‌ها تأثیرگذار هستند. این کاهش قیمت را می‌توانید در هتل‌های سایر شهرها مانند هتل 5 ستاره داریوش کیش و هتل 3 ستاره گامبرون براحتی احساس کرد. خوشبختانه هتل‌های 4 ستاره مشهد از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و بسیاری از آن‌ها در خیابان های اطراف حرم قرار گرفته‌اند. از جمله گزینه‌های پرطرفدار در این زمینه می‌توان به تور مشهد هتل جواد اشاره نمود. این هتل 4 ستاره تنها ده دقیقه پیاده تا حرم فاصله داشته و به دلیل نوع امکانات و شرایط موجود در آن به‌عنوان هتل 4 ستاره تاپ معرفی شده است.

از دیگر انتخاب‌های عالی در این زمینه می‌توان به خرید تور مشهد هتل الماس، هتل کیانا، الماس نوین و تور مشهد هتل ایران اشاره کرد.

هتل‌های ارزان‌قیمت مشهد

با توجه به تنوع بسیار زیاد در هتل‌های مشهد و کیفیت مناسب هتل‌های 3 و 2 ستاره و حتی هتل آپارتمان های این شهر، برای خرید تورهای ارزان‌قیمت حق انتخاب بالایی خواهید داشت. به‌عنوان مثال می‌توان به گزینه هایی از قبیل تور مشهد هتل خانه سبز، هتل رضویه، ایران زمین، میامی، مرمر، بشری و هتل ادریس و عرش اشاره نمود.

البته توجه داشته باشید که علاوه بر هتل لازم است به سایر فاکتورها از قبیل هوایی یا زمینی بودن تور و همچنین نوع پرواز و قطار و مدت زمان سفر برای خرید تورهای ارزان‌قیمت توجه داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات