سفرمارکت از نسل جدید بلیط هواپیما رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در سفرمارکت خدمات ارائه‌شده توسط تمامی آژانس‌ها را یکجا ببینید و با مقایسه کردن قیمت، امکانات و شرایط آن‌ها، به‌راحتی تصمیم‌گیری کنید.
تبلیغات

در روند رو‌به‌رشد تکنولوژی و در پی آن، رونق گرفتن تجارت‌های الکترونیکی، تعداد ارائه‌کنندگان خدمات آنلاین گردشگری نیز افزایش یافت. این افزایش تعداد، سردرگمی‌هایی در زمینه انتخاب ارزان‌ترین و بهترین خدمات گردشگری از جمله خرید بلیط هواپیما برای افراد به وجود آورد. سفرمارکت که برندی نوپا در زمینه خدمات گردشگری و بازار گردشگری است، با هدف برطرف کردن سردرگمی‌های پیش‌آمده و همچنین تحولی در بازار گردشگری، فعالیت خود را از ۲ سال قبل آغاز کرد.

‌اکنون سفرمارکت از وب‌سایت جدید خود که سریع‌تر و هوشمندتر است رونمایی می‌کند. در این نوشته قصد داریم شما را بیشتر با سفرمارکت، فعالیت‌های آن و همچنین وب‌سایت جدیدش آشنا کنیم؛ بنابراین اگر به‌دنبال خدماتی بهتر در زمینه سفر هستید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 با سفرمارکت بیشتر آشنا شوید

 اگر تابه‌حال به وب‌سایت سفرمارکت سر نزده‌اید، احتمالا هنگام خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی و دیگر خدمات گردشگری، دچار تردید در انتخاب بهترین و ارزان‌ترین خدمات شده‌اید؛ یا حتی ممکن است بخش زیادی از زمان خود را صرف گشتن در وب‌سایت‌های مختلف به‌منظور پیدا کردن ارزان‌ترین خدمات کرده باشید.

سفرمارکت به‌عنوان یک مارکت پلیس (Marketplace) یا بازار اینترنتی، این مشکلات را حل است. تصور کنید شما برای خرید لباس تصمیم می‌گیرید به فروشگاه‌های مختلفی سر بزنید. احتمالا تصمیم می‌گیرید که به مغازه برندهای مختلف بروید تا بتوانید باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین لباس را انتخاب کنید. این روند می‌تواند بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده باشد چه‌بسا ممکن است بعد از خرید لباس مورد نظرتان، لباسی با همان کیفیت ولی ارزان‌تر را پیدا کنید! در این شرایط تنها وجود یک فروشگاه با داشتن تمامی برندها است که می‌تواند به شما کمک کند. در آن فروشگاه می‌توانید تمامی لباس‌ها از برندهای مختلف را ببینید. تصور کنید در این شرایط تصمیم‌گیری برای شما تا چه حد آسان می‌شود!

حال همه این شرایط را برای زمانی تصور کنید که قصد سفر کرده‌اید و به‌دنبال ارزان‌ترین خدمات سفر و گردشگری هستید. لباس کجا و بلیط هواپیما کجا. شما تمام چالش‌هایی که برای خرید اقلام و اجناس روزمره خود دارید، برای خرید خدمات سفر نیز دارید؛ حتی خیلی بیشتر از آن.

سفرمارکت مانند همان فروشگاه لباسی که تمامی برندها را در خود جای داده است عمل می‌کند. همان‌طور که خرید لباس با توجه به برندهای متعدد موجود می‌تواند برای شما گیج‌کننده باشد، خرید خدمات سفر مثل بلیط هواپیما و تور و غیره نیز همین طور است.

عرضه‌کننده‌های خدمات سفر نیز متعدد هستند و شما با یک جست‌وجو ساده در گوگل، متوجه این مسئله خواهید شد. با جست‌وجو کردن در سفرمارکت گیج نخواهید شد زیرا در این وب‌سایت می‌توانید خدمات ارائه‌شده توسط تمامی آژانس‌ها را یکجا ببینید و به‌راحتی با مقایسه کردن قیمت، امکانات و شرایط آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. فقط کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا با صرف کمترین زمان ممکن بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

 چرا سفرمارکت

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی تأثیر می‌گذارند. برای مثال از عوامل بسیار مهم زمان سفر است؛ شما اگر قصد سفر کردن در روزهای آخر هفته را دارید، باید بدانید که بلیط هواپیما و  تورهای مسافرتی در این زمان هزینه بالاتری دارند؛ زیرا در روزهای آخر هفته به دلیل تعطیلی اداره‌ها و مدارس هجوم مسافران به شهرهای مخالف بیشتر است از همین رو قیمت‌ها بالاتر است. جالب است بدانید که حتی ساعت پرواز شما نیز در قیمت‌ها تأثیرگذار است.

از همه این‌ها که بگذریم به خریدی مناسب می‌رسیم که همان‌طور که اشاره کردیم شما بهترین، سریع‌ترین و از همه مهم‌تر ارزان‌ترین خرید را می‌توانید از سفرمارکت انجام دهید. سفرمارکت بلیط هواپیما چارتر و سیستمی را کاملا و در یک جا به شما نشان می‌دهد پس به‌جای گشتن در وب‌سایت‌های مختلف تنها کافی است به سفرمارکت رجوع کنید.

شما با جست‌وجو در سفرمارکت علاوه بر مشاهده تمام پروازهای موجود از مبدأ تا مقصد مورد نظرتان، قادر به مشاهده تمامی قیمت‌ها و آژانس و وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات خواهید بود.

در این شرایط می‌توانید با مقایسه پروازها و قیمت‌هایشان به‌راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین با جست‌وجو کردن در سفرمارکت در وقت و زمان خود نیز صرفه‌جویی کردید و به‌جای زمان گذاشتم برای گشتن در چندین وب‌سایت مختلف، در یک وب‌سایت به نتیجه‌ای مطلوب خود رسیده‌اید.

 ویژگی‌های وب‌سایت جدید سفرمارکت

دریافت بازخوردها، نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌ها در هر صنعتی باعث رشد و پیشرفت آن صنعت می‌شود. سفرمارکت نیز در طی این فعالیت ۲ ساله خود نقاط ضعف و قدرت بسیاری داشته است. در این مدت سفرمارکت نظرات و بازخوردهای کاربران خود را به‌خوبی شنیده است و برای بهبود کارش برنامه‌ریزی کرده است.

ازآنجایی که جلب رضایت کاربر حرف اول را در سفرمارکت می‌زند، تیم فنی و برنامه‌نویسان حرفه‌ای این شرکت به فکر یک تغییر اساسی در وب‌سایت برای کاربرپسندتر کردن آن بودند.

ازآنجایی که سفر خرید (journey) و بازید مشتری از وب‌سایت بسیار مهم است،؛ تغییراتی در UI و UX وب‌سایت را رقم زدند تا کاربران پس از وارد شدن به وب‌سایت تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند.

این تغییرات که در بخش بلیط هواپیما وب‌سایت رخ داده است، وب‌سایت را برای کاربران کارآمدتر کرده است و هدف برنامه‌نویسان سفرمارکت نیز از استفاده از جدیدترین تکنیک‌های برنامه‌نویسی همین بوده است.

و اما از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده به وب‌سایت، بالا رفتن سرعت لود صفحات است که از مهم‌ترین فاکتورها برای کاربران به شمار می‌رود. ما از ابتدا روی صرفه‌جویی در زمان تأکید داشتیم و گفتیم این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی در زمانتان صرفه‌جویی کنید. سرعت و کارآمدی بیشتر وب‌سایت جدید نیز به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند و هر نتیجه‌ای که در وب‌سایت سفرمارکت به‌دنبال آن هستید به‌سرعت برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

سفر مارکت

 سفرمارکت در آینده

در سال گذشته اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای در کل دنیا رخ داد و بسیاری از صنایع و کسب‌وکارها را تحت تأثیر قرار داد. ویروس کرونا دنیا را عوض کرد و تغییراتی زیادی در روند بسیاری از کارها به وجود آورد.

مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند، در شهرها محدودیت‌هایی به وجود آمد و مرز بسیاری از کشورها بسته شد. از تجارت‌ها و صنایعی که به‌شدت تأثیر و فشار کرونا را حس کرد، صنعت گردشگری بود.

با بسته شدن مرزهای بسیاری از کشورها و ممنوع شدن سفر به آن‌ها و همچنین ممنوع شدن تردد بین شهری در برخی از استان‌های کشور، این صنعت ضربه زیادی خورد. امید فعالان در این حوزه این است که با تولید واکسن و واکسینه شدن تمام مردم، شرایط به حالت عادی برگردد.

سفرمارکت امیدوار است در سال آتی فشار کرونا برداشته شود و از همین رو برنامه‌های متعددی برای دیگر بخش‌های خدمات خود دارد. تمرکز بهینه‌سازی وب‌سایت جدید بر بخش بلیط هواپیما بود. در زمانی نه‌چندان دور سفرمارکت قصد دارد با بهینه‌تر کردن خدمات تور و همچنین راه‌اندازی بخش هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، طیف خدمت‌رسانی خود را گسترش بدهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات