قلم نوری Deco 01 V2 اکس پی پن در فروشگاه سامان کام

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سامان کام، نماینده رسمی قلم نوری اکس پی پن، ارائه‌کننده‌ی محصولات این برند در ایران است.
تبلیغات

 سامان کام مجموعه‌‍‌ای از انواع قلم نوری طراحی، مانیتور طراحی، قلم و لوازم جانبی را همیشه موجود دارد و می‌تواند در خدمت هنرمندان طراحی دیجیتال باشد. در این مقاله که توسط تیم تولید محتوای سامان کام تولید شده است، قصد داریم در مورد قلم نوری XP Pen Deco 01 v2  صحبت بکنیم.

ابعاد در قلم نوری deco 01 v2 

قلم نوری deco 01 v2 دارای ابعاد سطح فعال متوسط است. این ابعاد بسیار مناسب طراحان دیجیتالی است که نمایشگر ۱۵ تا ۲۵ اینچ دارند. این ابعاد بسیار ایده‌آل برای اکثر تکنیک و حرفه‌های طراحی دیجیتال است.

بر اساس تجربه کارشناسان تیم سامان کام پیشنهاد می‌شود که هنرمندان طراحی دیجیتال برای اختیار عمل بالاتر هنگام طراحی، قلم نوری را با توجه به نمایشگر خود انتخاب کنند.

ابعاد قلم نوری اگر خیلی کوچک یا بزرگ باشد، ممکن است در تسلط هنگام طراحی تأثیرگذار باشد که به همین دلیل، فاکتور مهمی برای انتخاب ابعاد قلم نوری است و باید قبل از خرید به آن‌ توجه کرد.

samancom-1

ویژگی‌های باارزش قلم نوری deco 01 v2 

این مدل قلم نوری xp pen از پرفروش‌های این برند است. تمام ویژگی‌های این قلم نوری بسیار واقعی هستند؛ به این معنا که دارای حساسیت به فشار ۸۱۹۲ و زاویه قلم ۶۰ درجه در تمام جهات است. این‌ها اعدادی هستند که در وب‌سایت رسمی اکس پی پن نوشته شده است و بر اساس بررسی‌های کارشناسان سامان کام، هنگام کار بسیار واقعی و دقیق اجرا می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های خوب قلم نوری deco 01 v2 سازگاری با بیشتر نرم‌افزار‌های گرافیکی است. از طرف این کمپانی، آپدیت‌ مداوم برای این مدل در وب‌سایت ایکس پی پن قرار می‌گیرد. به این دلیل هر زمان که نرم‌افزار‌های گرافیکی قلم جدیدی را در بخش ابزار خود قرار می‌دهند، قلم نوری deco 01 v2 آن را پشتیبانی می‌کند.

سامان کام نمایندگی، رسمی اکس پی پن در ایران، همیشه بیشتر محصولات را موجود دارد. ضمن اینکه هنرمندان می‌توانند به فروشگاه سامان کام مراجعه کنند تا به‌صورت حضوری خرید خود را انجام بدهند. این مجموعه کلیه خدمات پس از فروش قلم‌های نوری اکس پی پن در ایران را به عهده دارد.

به‌روزرسانی ۲۹ آذر ۱۴۰۲: با توجه به از دسترس خراج شدن فروشگاه کلیه‌ی لینک‌های مطلب حذف شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات