هواوی ساعت هوشمند واچ فیت را در بازار کشور عرضه کرد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی برندی شناخته‌شده در حوزه‌ی تولید گجت‌های هوشمند است که در کشورمان نیز حضور دارد. به‌تازگی این شرکت جدیدترین ساعت هوشمندش را در کشورمان راهی بازار کرده است.
تبلیغات

هواوی در سال ۲۰۲۰ با تولید ساعت هوشمند Huawei Watch Fit تلاش کرد ساعت هوشمندی با امکانات کامل و هزینه معقول و کیفیت رضایت‌بخش تولید کند. به‌بیان‌ساده، Huawei Watch Fit ساعتی با طراحی ساده و استفاده از مؤلفه‌های حداقلی است که این روزها یکی از ترندهای پرطرفدار طراحی و ساخت محصول در دنیاست. استفاده از بدنه باکیفیت ساخته‌شده از فیبرهای پلیمری مقاوم همراه‌با بندهای سیلیکونی جذاب در چهار رنگ مشکی، سبز، نارنجی و صورتی می‌تواند پاسخ‌گوی سلیقه‌های مختلف باشد.

طراحی شیک و تنوع رنگ یکی از ویژگی‌های خاص این ساعت است که به کاربران کمک می‌کند آن را با هر پوششی و استایلی هماهنگ کنند. هواوی در واچ فیت نمایشگر ۱.۶۴ اینچی مستطیلی با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌بر‌اینچ مربع را به‌کار برده که ویژگی‌های جذابی دارد. برای پوشش این نمایشگر از شیشه ۲/۵ بُعدی استفاده شده که لبه‌های خمیده آن در چهار جهت به‌معنای واقعی موجب ارتقای ارگونومی و راحتی استفاده از دستگاه می‌شود.

نکته دیگر درباره‌ ساعت هواوی واچ‌فیس‌های جذاب و متنوعی است که این شرکت چینی در ساعت هوشمند واچ فیت قرار داده و علاوه‌بر‌آن، امکان دانلود واچ‌فیس‌های بیشتر از فروشگاه نرم‌افزاری هواوی و حتی شخصی‌سازی واچ‌فیس‌ها با عکس‌های اختصاصی کاربر نیز وجود دارد. این واچ‌فیس‌ها در بیشتر مواقع حجم مفیدی از اطلاعات را در نمایی زیبا در‌اختیار کاربران قرار می‌دهند تا به لمس نمایشگر و مراجعه به منوهای داخلی کمتر نیاز باشد.

وضعیت آب‌و‌هوا، ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، تقویم، وضعیت راه‌ها، دستیارهای تمرینی، برنامه‌های ورزشی حرفه‌ای و انبوهی از نرم‌افزارهای دیگر را می‌توان در این زمینه نام برد. درکنار این‌ها، امکانات کاربردی دیگری نظیر دریافت تماس‌ها و پیام‌های ورودی، زنگ هشدار یا پخش موسیقی را نیز باید به فهرست قابلیت‌های ساعت هواوی Watch Fit اضافه کرد.

رابط کاربری هواوی واچ فیت

با استفاده از هواوی واچ فیت می‌توان برنامه‌های تمرینی را با اجرای انیمیشن‌های ساده به کاربر آموزش داد تا نیاز به همراهی مربی ورزشی برای بررسی صحت انجام تمرین‌ها کاملا رفع شود. در این قابلیت، دوازده تمرین سریع ورزشی را ساعت اجرا و کمک می‌کند تا نحوه‌ی انجام صحیح آن‌ها را بیاموزید. علاوه‌بر‌این، ۴۴ تمرین ورزشی انیمیشنی نیز نحوه‌ی استاندارد دورشدن از خستگی و شرایط کسل‌کننده را به‌خوبی نشان می‌دهد تا بتوانید در هر شرایطی و با کوتاه‌ترین زمان ممکن، شادابی نسبی بدنتان را بازیابی کنید.

علاوه‌براین، هواوی واچ فیت می‌تواند ۱۱ نوع تمرین ورزشی حرفه‌ای و ۸۵ تمرین ورزشی اختصاصی را شناسایی کند که ورزش‌های محبوبی نظیر شنا، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سایر تمرین‌های هوازی و غیرهوازی را شامل می‌شود. همچنین، امکان تنظیم برنامه نیز وجود دارد تا بتوانید پس از ورزش، پارامترهای جسمی و سلامتی خود را بررسی کنید و جمع‌بندی مناسبی از هر حرکت و تمرین به‌دست آورید.

با پنج دقیقه شارژ این ساعت، می‌توان از آن برای یک روز استفاده کرد. البته با شارژ کامل این ساعت می‌توان دَه روز کامل روی عملکرد آن حساب باز کرد که با‌توجه‌به دامنه امکانات و قابلیت‌های این ساعت هوشمند، عملکردی عالی و کم‌نظیر در‌برابر رقبا محسوب می‌‌شود.

برای بسیاری از افراد پیداکردن بهترین ریتم تمرینی اهمیت فراوانی دارد؛ ولی گروه دیگری هم هستند که نیازمند بررسی دقیق پارامترهای سلامتی خود مانند ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) هستند. سنجش وضعیت خواب، سطح استرس، دوره‌های ماهانه‌ی بانوان، پارامترهای سلامتی تحرکی و... ازجمله قابلیت‌های این ساعت هوشمند دوستدارِ سلامتیِ شما است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ساعت هوشمند Huawei Watch Fit می‌توانید به وب‌سایت فارسی هواوی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات