تحویل و ارسال سریع محصولات در دارسو

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها ترجیح بسیاری از افراد گشت‌و‌گذار در اینترنت برای یافتن کالای مدنظرشان در فروشگاه‌های اینترنتی است تا در محل کار یا زندگی‌شان، سفارششان را در چند دقیقه ثبت کنند.
تبلیغات

به‌جرئت می‌توان گفت با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و جا‌افتادن آن در میان مردم، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها نیست. ‌هنگام خرید آنلاین، علاوه‌بر بهر‌ه‌مندی از مزایایی همچون خرید راحت و بدون اتلاف وقت، مقایسه‌ قیمت‌ها، دسترسی به تنوع کالایی بیشتر، دوری ازدحام و شلوغی جمعیت، از ارسال راحت و مطمئن نیز برخوردار هستید.

استراتژی فروشگاه اینترنتی دارسو از آغاز تأسیس تاکنون، کسب رضایت مشتری و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در حوزه گوشی موبایل و لوازم دیجیتال است. شاید برایتان پیش آمده باشد که هنگام مراجعه حضوری به بازار موبایل تهران واقع در خیابان جمهوری، با حجم عظیمی از جمعیت روبه‌رو شوید و بعد از کلی گشت‌و‌گذار و اتلاف وقت، کالای مدنظرتان را در اوج خستگی و کلافگی تهیه کرده باشید.

بی‌شک یکی از مزیت‌‌های خرید اینترنتی تحویل به‌موقع و آسان و ایمن محصول است. بعد از خرید اینترنتی هیچ‌چیز به‌اندازه تحویل سریع و سالم و ایمن محصولات لذت‌بخش نیست. موضوع ارسال و مرسولات پستی از‌جمله موضوعات مهمی است که در فروشگاه اینترنتی دارسو با حساسیت زیاد انجام می‌شود و همواره سعی تیم دارسو ارسال سریع و به‌موقع و در‌نهایت کسب رضایت مشتریان است.

darsoo-1

چرا دارسو برای مشتریانش ارسال سریع را در نظر گرفته است؟

ارسال سریع و فوری محصولات هزینه‌‌ی نسبتا زیادی برای شرکت در‌بر دارد؛ اما تیم دارسو تمامی این مشکلات را متحمل شده است تا مشتریان خریدی لذت‌بخش و ایمن به‌همراه باکیفیت‌ترین خدمات را تجربه کنند. تمامی دغدغه‌ی تیم دارسو ارائه‌ی خدمات در‌خور شأن مشتریان ایرانی است؛ از‌این‌رو، اگر مشتریان ساکن تهران سفارششان را تا قبل از ساعت ۱۶ در فروشگاه اینترنتی دارسو ثبت ‌کنند، تا پایان همان روز، سفارش‌ به‌دستشان خواهد رسید. همچنین، سفارش‌هایی که در روز تعطیل ثبت شده باشند، در اولین روز کاری ارسال خواهند شد. مشتریان ساکن سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز پس از ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست دو تا چهار روز کاری زمان می‌برد تا سفارش به‌دستشان برسد.

اگر برای عزیزانتان هدیه‌ای در نظر گرفته‌اید و ترجیح می‌دهید همان روز شگفت‌زده‌شان کنید، با مراجعه به وب‌سایت دارسو و ثبت سفارش‌، این اطمینان به شما داده می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تحویلتان داده ‌شود تا بهترین روز را برای عزیزتان رقم بزنید. تمامی محصولات و لوازم دیجیتال فروشگاه اینترنتی دارسو با گارانتی ۱۸ ماه معتبر شرکتی و قیمت منطقی و مناسب ارائه می‌شود؛ از‌این‌رو، بابت اصالت و قیمت محصول نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید.

از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول، پشتیبان شما هستیم. در‌ضمن با خرید اینترنتی، مهلت هفت‌روزه‌ی تست و تعویض دارسو نیز دراختیارتان قرار می‌گیرد. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی لبخند رضایت مشتریان برای تیم دارسو لذت‌بخش نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات