آکادمی آموزشی تهران؛ برگزارکننده‌ی دوره‌های آموزش تعمیرات

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آکادمی آموزشی تهران با سال‌‎ها سابقه، اولین بهترین برگزارکننده دوره‌های آموزش تعمیرات در ایران است و توانسته بسیاری را روانه بازار کار کند.
تبلیغات

آکادمی آموزشی تهران ما با بیش از ۲۲ سال سابقه، اولین و بهترین برگزارکننده دوره‌های آموزش تعمیرات در ایران است که تاکنون توانسته جوانان بسیاری را روانه بازار کار کند و پاسخگوی نیازهای آموزشی بسیاری از هم‌وطنان عزیز باشد تا بتوانند با شرکت در دوره‌های آموزشی مورد علاقه خود گام بلندی در رسیدن به اهداف خود بردارند.

آکادمی آموزشی تهران با راه‌اندازی ۲ شعبه فعال در تهران روزانه پذیرای تعداد بسیار بالایی از هنرجویانی است که از اکثر نقاط ایران برای حضور در دوره‌های مختلف تشریف می‌آورند باشد.

برای ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شماره‌های تماس‌ شعبه انقلاب: 02166937241 -09196158346

شماره‌های تماس‌ شعبه صادقیه:02144927251-09925079029

از برتری آکادمی آموزشی تهران نسبت به دیگر آموزشگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  اولین و بهترین آموزشگاه تهران
  •  آموزش صد درصد تضمینی
  •  مشاوره و پشتیبانی رایگان قبل و بعد از آموزش
  •  استخدام هنرجویان برتر
  •  آموزش کاملا عملی
  •  امکان پرداخت شهریه به‌صورت اقساطی
  •  طرف قرارداد
  •  ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای

با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و افزایش هزینه‌ها، افراد دیگر ترجیح می‌دهند در صورت خرابی هر کدام از وسایلشان به‌جای جایگزینی وسیله جدید دست به تعمیر آن بزنند تا بتوانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

در آکادمی آموزشی تهران آموزش تعمیرات موبایل به‌صورت کاملا تخصصی توسط اساتید برجسته انجام می‌شود. اساتید علاوه بر اصول تعمیرات تجربیات سالیانه خود را در اختیار هنرجویان عزیز قرار می‌دهند تا هنرجویان پس از پایان دوره بتوانند وارد بازار کار شوند و آینده شغلی خود را تأمین کنند.

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در ایران و کل دنیا است که با فراگیری آن می‌توانید آینده شغلی خود را تأمین کنید؛ پس اگر قصد شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل دارید، با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و به‌صورت اختصاصی به شما مشاوره ارائه بدهند.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی دیگر از دوره‌هایی است که در آکادمی آموزشی تهران به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود. آموزش برد شامل الکترونیک پایه، تست قطعات، کار با دستگاه‌های سنجش الکترونیکی، عیب‌یابی و تعمیر انواع بردها است. در این دوره هنرجویان مهارت تعمیر بردهای الکترونیکی و نحوه تحلیل مدارهای الکترونیکی و اصول تعمیرات را به‌خوبی می‌آموزند؛ به‌گونه‌ای که پس از پایان دوره می‌توانند به‌راحتی وارد بازار کار شوند  و از طریق ارائه بهترین خدمات به هم‌وطنان عزیزمان درآمد خوبی کسب کند.

آکادمی آموزشی تهران

اولین و مجهزترین آکادمی آموزش تعمیرات ایران اینجا است!

اگر می‌خواهید در بهترین و مجهزترین آموزشگاه ایران آموزش ببینید، با ما همراه شوید تا شما را تا ورد به بازار کار همراهی کنیم تا بتوانید به آینده شغلی خود دست پیدا کنید.

تنها آموزشگاه ایران که اساتید آن تجربیات سالیانه خود را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند آکادمی آموزشی تهران است که با به‌کارگیری دانش و تخصص خود سعی دارند هنرجویان را راهی بازار کار کنند و سابقه ما در این امر گویای همین امر است.

برای دریافت مشاوره رایگان و دیدن محیط آموزشی ما می‌توانید حضوراً به آدرس‌های درج‌شده در وب‌سایت مراجعه کنید و همچنین می‌توانید یک جلسه را به‌رایگان در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

آموزش تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج در آکادمی آموزشی تهران به‌صورت کاملا تخصصی برگزار می‌شود. آکادمی ما با داشتن بهترین و مجهزترین کارگاه‌های آموزشی توانسته است عنوان بهترین آموزشگاه را به خود اختصاص دهد.

در این دوره آموزش تعمیرات پکیج و کولر گازی و نصب آن‌ها به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود. کارگاه‌های آموزشی مجهز به  بروزترین انواع پکیج است  تا هنرجویان عزیز بتوانند به‌صورت عملی روی انواع پکیج به‌صورت تخصصی کار کنند و از نزدیک با انواع مدل‌ها و نحوه عیب‌یابی و رفع خطای هر کدام  از آن‌ها آشنا شوند. هدف اصلی ما افزایش مهارت و توانایی هنرجویان برای حضور پررنگ و توانمند در جامعه است. ازآنجاکه پکیج‌ها در تمام فصول سال کاربرد دارند و در صورت بروز هرگونه خطا سریعاً باید رفع شوند، با یادگیری این مهارت می‌توانید شغل خوبی را برای خود راه‌اندازی کنید.

مجموعه ما برگزارکننده دوره‌های آموزشی مختلفی است که در زیر به برخی از انحا اشاره خواهیم کرد:

  • آموزش تعمیرات لپ‌تاپ
  • آموزش تعمیرات کولر
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • آموزش تعمیرات رباتیک
  • آموزش تعمیرات گوشی آیفون
  • آموزش تعمیرات ماینر
  • آموزش تعمیرات چیلر
  • آموزش تعمیرات تلویزیون
  • آموزش رباتیک
  • آموزش تعمیرات ECU
  • و...

مجموعه ما با برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات توسط بهترین اساتید متخصص، گام بزرگی در جهت ارائه بهترین نحوه آموزش به هنرجویان برداشته است. اگر به شغل تعمیرات علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مراجعه به آکادمی آموزشی ما از دریافت بهترین آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

برای عزیزانی که از شهرستان تشریف می‌آورند در نزدیک‌ترین مکان به آموزشگاه خوابگاه تدارک دیده‌ایم تا در بهترین شرایط دوره آموزشی خود را سپری کنند.

در آکادمی آموزشی تهران می‌توانید علاوه بر آموزش از تعمیرات تخصصی نیز بهره‌مند شوید تعمیرات موبایل، برد، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، پکیج، کولر، ماینر، چیلر و...تنها تعداد اندکی از صدها تعمیراتی است که به‌صورت تخصصی نزد ما صورت می‌گیرد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان پیک خود را به‌رایگان برای شما ارسال کنیم.

تعمیرکاران ما پس از دریافت وسایل شما آن را به‌رایگان عیب‌یابی و پس‌ازآن به شما اعلام هزینه می‌کنند. درصورتی‌که شما هزینه را پذیرفتید دست به انجام تعمیر زده و در کوتاه‌ترین زمان به احیا و بازسازی آن می‌پردازند.

پس از فرایند تعمیر توسط پیک آن را برای شما ارسال و هزینه را پس از تحویل از شما دریافت می‌کنند. همچنین شما می‌توانید در فرایند تعمیرات برای تحویل و دریافت شخصا حضور پیدا کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ما به آدرس mftpe.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات