روناد؛ ابر لجستیکی با لجستیک ابری

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
روناد مجموعه‌ای تازه‌نفس است که با تکیه بر زیرساخت‌های قوی و توانمند خود، برای ایجاد تحول در حوزه حمل‌و‌نقل کالا وارد بازار شده است.
تبلیغات

هر کسب‌وکاری نیازمند خدمات یکپارچه لجستیکی هوشمند است. روناد مجموعه‌ای پویا و جوان از افراد متخصص و دارای زیرساخت‌های استاندارد و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در حوزه لجستیک نسل سوم (3PL) با ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه نیازهای لجستیکی مجموعه‌ها از جمله انبارداری، جمع‌آوری، پردازش، دسته‌بندی، بسته‌بندی، ارسال و تحویل محصول به مشتری نهایی را در اسرع وقت و با کم‌ترین هزینه در سطح کشور رفع می‌کند.

در سال ۲۰۰۲ آمازون خدمات مبتنی بر وب خود را با ارائه خدماتی مانند ذخیره‌سازی، محاسبه و حتی هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد. پس از آن با راه‌اندازی سیستم پردازش ابری خود در سال ۲۰۰۶، اولین گام را برای عمومی‌سازی استفاده از سرویس رایانش ابری (Cloud) برداشت. سال ۲۰۰۹ با ورود برنامه‌های سازمانی مبتنی بر وب، نقطه عطف مهمی در تکامل رایانش ابری (Cloud) بود. مایکروسافت، Windows Azure را راه‌اندازی کرد و شرکت‌هایی مانند Oracle و HP هم به تکمیل این فرایند پیوستند. این رشد صعودی نشان ‌‌می‌دهد که برخلاف همه مقاومت‌هایی که در مقابل این تکنولوژی وجود داشت، امروزه رایانش ابری (Cloud) به یک جریان اصلی تبدیل شده است.

با وجود رشد تکنولوژی رایانش ابری (Cloud) هنوز هم بسیاری از شرکت‌هایی که به‌دنبال انتقال خدمات IT مجموعه خود به فضای ابری هستند، با چالش‌های مشترکی مواجه‌اند که سبب تأخیر در این انتقال می‌شود. نگرانی‌های اصلی آن‌ها حفظ امنیت داده‌ها و حفظ حریم خصوصی کاربرانشان است. به همین دلیل دپارتمان‌های IT معمولاً تصمیم می‌گیرند که برای کاهش ریسک از همان راه­ حل‌های سنتی متکی بر نرم­افزار با وجود قیمت بالاتر استفاده کنند و همچنان فضای فیزیکی زیادی را به محل نگه‌داری سرورها با اتاق تهویه خنک اختصاص دهند که البته هزینه استخدام پرسنل برای نگه‌داری، تعمیر و تجهیز سیستم‌ها را هم باید در نظر گرفت. از دست رفتن اطلاعات و هک شدن نیز از دیگر چالش‌های سیستم سنتی است که ‌‌می‌تواند تمام زحمت‌ها و هزینه‌های انجام‌شده را یک‌شبه بر باد دهد؛ اما این هزینه‌های گزاف با خط و مشی و چشم‌انداز شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌هایشان، در تناقض است. با انتقال داده‌ها و برون‌سپاری پردازش آن­ها در فضای ابری، ‌‌می‌توان در هزینه‌های شرکت‌ها صرفه‌جویی کرد و با سوار شدن بر موج پیشرفت تکنولوژی از رقبا پیشی گرفت.

در این مسیر کسب‌وکارهایی که با اعتماد به اتفاقات روز تکنولوژی با روند جدید برون‎سپاری داده و اطلاعات همراه شدند پاسخ اعتماد خود را به بهترین وجه دریافت کردند و بخشی از دنیای جدیدی شدند که بهینه‌تر، سریع‌تر  به‌صرفه‌تر بود. این روند اخیرا در بخش فیزیکال دنیای کسب‌وکار نیز آغاز شده و کسب‌وکارها با برون‌سپاری زیرساخت‌های مورد نیاز خود از طریق همکاری با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات لجستیک همان مسیر را این بار در جنبه‌های فیزیکی کسب‌وکار طی می‌کنند.

ronad-1

صاحبان کسبوکارها اعم از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان نیازی به سرمایه‌گذاری کلان و مجزا در هر کدام از بخشهای احداث انبار، تهیه سیستمهای نرم‌افزاری و برنامه‌نویسی در حوزه اپلیکیشن­های انبارداری، راه‌اندازی ناوگان اختصاصی، ایجاد زیرساختهای لجستیکی و استخدام نیروهای متخصص ندارند؛ زیرا که تمامی این حوزهها نیاز به تخصص و هزینههای گزاف دارد و صاحبان کسبوکار را از هدف اصلی تولید و توسعه محصول خود و پیشی گرفتن از سایر رقبا بازمی‌دارد. به همین دلیل هدف پیدایش شرکتهای لجستیکی طرف سوم (3PL) کاهش هزینههای کسبوکارها در حوزههای ذکرشده، بوده است. همان­طور که طبق آخرین گزارشهای اعلام‌شده مربوط به برون‌سپاری خدمات لجستیکی، ۹۱٪ از مشتریان خدمات لجستیکی 3PL از برون‌سپاری و تعامل با این شرکتها رضایت خاطر داشتند و ۶۸٪ از مشتریان هم اعلام کرده­اند که استفاده از 3PL-ها به کاهش هزینههای کلی لجستیکی آن­ها کمک کرده است.

خدمات لجستیکی شامل جمع‌آوری، انبارداری، پردازش، دسته‌بندی بر اساس سایز، حجم و انتقال صحیح کالا جهت انبارش، بسته‌بندی مقاوم، اصولی و باکیفیت، توزیع و ارسال به سراسر کشور با ناوگان‌های اختصاصی که همگی این خدمات به‌صورت هوشمند و برگرفته از تکنولوژی و استاندارد‌های روز دنیا به صاحبان کسب‌و‌کار‌ها این امکان را داده تا با صرفه‌جویی در وقت و هزینه در این بخش به گسترش سایر بخش‌های کسب‌و‌کارشان بپردازند و با تحویل به‌موقع محصولات خود به مشتریان نهایی، رضایتمندی آن‌­ها را افزایش بدهند.

ronad-3

روناد به‌عنوان یکی از جدیدترین بازیگران عرصه خدمات لجستیک با به‌کارگیری تکنیک‌های جدید در صنعت بسته‌بندی، انبارداری و سیستم توزیع حرفه‌ای، با راه‌اندازی سیستمی یکپارچه اقدام به ارائه خدمات هوشمند لجستیک در طول زنجیره تأمین کرده است. همچنین در ارائه این خدمات با نوآوری و تکنولوژی روز دنیا، فضای خدمات لجستیک در ایران را به سطح استانداردهای بین‌المللی نزدیک کرده ‌است.

حمل‌و‌نقل کالا، مجموعه‌ای از خدمات مختلف است که سطح فروش را در بازار کنونی و آینده بالا می‌برد. ما در روناد هر آنچه فرایند فروش و ارسال کالای شما را ساده‌تر، مدرن‌تر و پیشرفته‌تر می‌کند، در اختیارتان می‌‌گذاریم (تماس با ما).

همین حالا ثبت ‌نام کنید و از تخفیف ویژه شروع همکاری روناد بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات