با نوگولرن بزرگترین اشتباهات یادگیری زبان انگلیسی را فراموش کنید!

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن با فراهم کردن برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی تصویری باکیفیت، یکی از بهترین ابزار آنلاین یادگیری زبان محسوب می‌شود.
تبلیغات

انگلیسی زبان علم، اینترنت و گردشگری است و تسلط بر آن مزایای مثبت بی‌شماری در زندگی شخصی و کاری فراهم می‌کند. درحال‌حاضر شرکت در کلاس‌های زبان، استفاده از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی و نوارهای صوتی و تصویری از روش‌های رایج یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌آیند.

از آنجاکه اپ آموزش زبان به یکی از محبوب‌ترین ابزار یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شده است، در ادامه اپ نوگولرن که اولین اپلیکیشن آموزش زبان ویدئو محور است، بررسی خواهیم کرد که دوره‌های آموزشی جامعی برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده است. البته باید توجه داشته باشید اگرچه هر کدام از این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا مهارت زبانی خود را بهبود ببخشید؛ اما مانع اشتباهات رایج در طول فرایند یادگیری نمی‌شوند.

تمرکز این مطلب روی اشتباهات رایجی است که نه‌تنها سرعت یاد گرفتن زبان انگلیسی را کاهش می‌دهند، بلکه ممکن است منجر به ناامیدی زبان‌آموز و حتی ادامه ندادن یادگیری شوند.

اشتباهات رایج در مسیر یادگیری زبان انگلیسی

چه از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید و چه به کلاس‌ زبان بروید، چند اشتباه رایج باعث ایجاد وقفه در فرایند یادگیری شما می‌شوند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این اشتباهات و راه‌حل آن‌ها آشنا شوید.

بیش از حد روی یادگیری گرامر تمرکز می‌کنید

تمرکز کردن روی گرامر بزرگ‌ترین و رایج‌ترین اشتباه در یادگیری زبان انگلیسی است. گرامر زبان انگلیسی به قدری پیچیده است که نمی‌توانید آن را به‌طور کامل حفظ کنید و در مکالمه به کار ببرید.

به عبارت دیگر، مکالمه یک فرایند سریع است و وقت کافی برای فکر کردن به ساختار درست جملات و به خاطر آوردن قواعد دستوری وجود ندارد.

بنابراین، بهتر است گرامر زبان انگلیسی را مثل کودکی که زبان مادری خود را یاد می‌گیرد به‌صورت ناخودآگاه و با شنیدن جملات درست به ذهنتان بسپارید.

به‌اجبار صحبت می‌کنید

هدف بیشتر زبان‌آموزان از شرکت در کلاس زبان یا استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تسلط پیدا کردن روی مهارت مکالمه است.

مکالمه یکی از کاربردی‌ترین مهارت‌های زبان انگلیسی محسوب می‌شود. با وجود این، اگر احساس می‌کنید توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را ندارید، این کار را به‌اجبار انجام ندهید.

در عوض، روی گوش دادن تمرکز کنید و صبور باشید. هر وقت احساس کردید آمادگی لازم و اعتماد به نفس کافی را به دست آورده‌اید، مهارت مکالمه را تمرین کنید.

نوگو لرن

بیش از حد نگران اشتباه کردن هستید

تمرکز بیش از حد روی اشتباهات و اصلاح کردن آن‌ها در طول آموزش زبان انگلیسی باعث می‌شود زبان‌آموز مدام نگران اشتباه کردن باشد و به اندازه کافی روی یادگیری تمرکز نکند.

فراموش نکنید هدف اصلی در طول یادگیری، توانایی برقرار کردن تعامل درست و قابل ‌فهم به زبان انگلیسی است.

حتی انگلیسی‌زبانان گاهی در مکالمه و نگارش دچار اشتباه می‌شوند. بنابراین اشتباهات خود را با تکرار و تمرین اصلاح کنید و اجازه ندهید اشتیاق شما را برای یادگیری از بین ببرند.

پیشرفت خود را با دیگران مقایسه می‌کنید

براساس نظریه هوش‌های چندگانه، هشت نوع هوش وجود دارد که سطح آن‌ها در هر فردی متفاوت است. یکی از این هوش‌ها که تأثیر زیادی روی توانایی یادگیری زبان دارد هوش کلامی زبانی است.

افرادی که هوش کلامی زبانی بالا دارند معمولا در به کار بردن قواعد گفتاری و نوشتاری، گوش دادن، به خاطر سپردن اطلاعات و تحلیل قوانین زبان بسیار ماهر هستند. در نتیجه، این افراد راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند یک زبان دیگر را یاد بگیرند.

بنابراین سرعت و توانایی شما در یادگیری زبان انگلیسی، چه با شرکت در کلاس زبان و چه استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با دیگران متفاوت است و نباید معیاری برای سنجش پیشرفت‌تان باشد.

فراموش کنید که یادگیری زبان انگلیسی یک مسابقه نیست و برنده یا بازنده ندارد. چند هدف فردی مشخص کنید و پیشرفت‌تان را براساس رسیدن به این اهداف بسنجید.

ترجمه می‌کنید

ترجمه کردن یک مرحله پردازش اضافه به ذهن تحمیل می‌کند و باعث کندتر شدن دریافت اطلاعات  و انتقال اطلاعات می‌شود.

قواعد دستوری و ساختار جملات در هر زبانی متفاوت است. بنابراین، ترجمه لغت به لغت جملات و اصطلاحات انگلیسی مانع درک معنای درست آن‌ها می‌شود.

علاوه بر این، تمامی کلمات و اصطلاحات انگلیسی یک معادل دقیق ندارند. بنابراین، وقتی از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌کنید، ترجمه مستقیم را کنار بگذارید و سعی کنید برای هر کلمه یک تداعی ذهنی ایجاد کنید.

روش نادرست برای یادگیری انتخاب می‌کنید

انتخاب ابزار و روش درست یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در یادگیری زبان است. کتاب‌های آموزشی لزوما باعث بهبود مهارت زبانی نمی‌شوند و معمولا بسیار خسته‌کننده هستند.

شرکت در کلاس‌های آموزشی یکی روش‌های رایج یادگیری زبان است؛ ولی فراموش نکنید که محتوای دوره باید متناسب با سطح زبان شما باشد.

اگر به هر دلیلی دوست ندارید به کلاس زبان بروید، می‌توانید از یک اپ آموزش زبان انگلیسی مناسب استفاده کنید.

یادگیری اصولی و آسان با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن با فراهم کردن برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی تصویری باکیفیت، یکی از بهترین ابزار آنلاین یادگیری زبان محسوب می‌شود.

این برنامه آموزش زبان انگلیسی در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان به یادگیری زبان قرار گرفته و شامل دوره‌های مختلف مثل زبان کاربردی، زبان تخصصی، واژگان و دوره‌های ویژه است که هر کدام توسط مدرسان حرفه‌ای برای آموزش زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته طراحی شده‌اند.

با دانلود اپ آموزش زبان انگلیسی نوگولرن می‌توانید از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تصویری برای یادگیری اصولی و ماندگار زبان انگلیسی استفاده کنید.

مهم‌ترین مزایای این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی عبارت‌اند از:

  • می‌توانید در هر زمان و مکانی که دوست دارید از این برنامه آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.
  • پس از پایان هر دوره مدرک دریافت می‌کنید.
  • ویدئو Nogo سطح زبان‌ شما را به‌صورت استاندارد تعیین می‌کند. بنابراین، می‌توانید دوره آموزشی مناسب را به‌راحتی انتخاب کنید.
  • بعد از دانلود اپلیکیشن زبان انگلیسی نوگولرن تا ۲۴ ساعت می‌توانید به‌رایگان از تمامی امکانات آن استفاده کنید و با اطلاعات کافی در مورد خرید اشتراک تصمیم بگیرید.

در پایان باید بگوییم پشتیبانی آنلاین وب‌سایت Nogolearn در هر ساعتی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات