بهترین بازی‌ های PS4 در گامالوپ

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
خرید اکانت قانونی در سال‌های اخیر که افزایش دلار، خریدن دیسک‌های بازی را تقریبا غیر ممکن ساخته، بهترین و امن‌ترین روش جایگزین برای دیسک‌های گرانقیمت است.
تبلیغات

اکانت قانونی در واقع نشان‌دهنده هویت گیمینگ اشخاص و حتی برای اجرای دیسک‌های بازی، داشتن آن در جای خود الزامی است؛ ازاین‌رو اکانت قانونی را فرشته نجات گیمرها می‌نامند. در همین راستا، وب‌سایت گامالوپ تصمیم دارد در این گزارش، مخاطبان را با ماهیت اکانت‌های ظرفیت‌بندی شده و نقاط قوت و ضعف آن‌ها و همچنین بهترین بازی‌های ps4 در گامالوپ آشنا کند.

معرفی اکانت قانونی

معمولا اکانت ظرفیت‌بندی شده در وب‌سایت رسمی سونی، توسط فروشنده آن ساخته می‌شود. آنگاه پس از شارژ شدن توسط گیفت کارت، به شکل دیجیتال خریداری می‌شود. منظور از اکانت ظرفیت‌بندی شده، حالت‌های مختلفی است که در هر اکانت می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد که تعداد آن سه حالت یا ظرفیت است. ازاین‌رو برای خرید اکانت‌های قانونی با ظرفیت‌های مختلف باید به نکات زیر توجه شود:

در مورد خرید اکانت قانونی ظرفیت ۱ یا همان ظرفیت آفلاین اما ارزان باید گفت که اولین خریدار این اکانت صاحب این اکانت می‌شود و پس از خرید اکانت و اکتیو روی کنسول و دانلود دیتای بازی و سپس آفلاین کردن کنسول، در وب‌سایت سونی این اکانت دی اکتیو آل می‌شود. این بازی بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند بازی‌های دارای استوری آفلاین را فقط یک ‌بار تجربه کنند و هزینه زیادی هم پرداخت نکنند؛ مثل بازی اسپایدرمن. چون بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آن قفل بازی به‌محض آنلاین شدن کنسول و یک‌بار مصرف بودن اکانت است. در واقع پس از خرید این ظرفیت شما باید در عرض ۱۲ ساعت دیتا بازی را انتقال و اتصال اینترنت را به‌صورت کامل از دستگاه قطع کرد و تحت هیچ شرایطی به اینترنت وصل نشد. در مورد اکانت قانونی با ظرفیت ۱ این نکته حائز اهمیت است که در حالت کپی خور، سیستم عامل کنسول باید حداکثر از نوع نرم‌افزار 5.05 باشد. برای دانلود بازی ازطریق اکانت ظرفیت یک، کنسول درحالی‌که به اینترنت متصل است، آخرین آپدیت را نیز باید داشته باشد.

خرید اکانت قانونی ظرفیت ۲ (دیسک دیجیتال)

ازآنجاکه این اکانت همانند دیسک عمل می‌کند، بازی در این حالت ظرفیت، هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت آفلاین امکان‌پذیر است. از ویژگی‌های این اکانت قانونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت اکتیو کردن (البته روی یک کنسول)
  • داشتن تمام مزایای دیسک‌های فیزیکی
  • ایجاد نکردن مزاحمت برای ظرفیت ۳
  • انجام بازی هم در حالت آنلاین و هم آفلاین
  • امکان اجرای بازی روی تمامی یوزرهای کنسول
  • امکان آپدیت بازی‌ها و دریافت تروفی‌های بازی به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر
  • دائمی بودن گارانتی این ظرفیت
  • نبود خطر بن شدن
  • قابلیت فروش مجدد

خرید اکانت قانونی ظرفیت ۳

بعد از نصب و اکتیو اکانت ظرفیت ۲ روی کنسول دوم، فروشنده همان اکانت را به نفر سوم می‌فروشد که اکانت ظرفیت 3 نامیده می‌شود. بنابراین شخص استفاده کننده برای بازی با این اکانت باید وارد آن شود و کنسول PS4 را آنلاین کند.

خرید این ظرفیت، امکان اجرای بازی روی اکانت شخصی را غیر ممکن می‌کند و این بازی باید روی اکانتی که ارسال می‌شود، اجرا و بازی شود. در این ظرفیت همانند ظرفیت ۲  امکان استفاده از تمامی بخش‌های آفلاین و آنلاین وجود دارد. تنها تفاوت این دو ظرفیت در نیاز اتصال و بی‌نیازی به اتصال اینترنت است؛ به این صورت که در ظرفیت 3 نیاز به اتصال دائمی اینترنت است. اجرای بازی بدون نیاز به حجم ازطریق اینترنت و حتی گوشی نیز امکان‌پذیر است. این ظرفیت، گارانتی مادام‌العمر دارد و خریدار می‌تواند اقدام به درخواست فروش اکانت خود کند. 

در نهایت باید یادآور شد که خرید اکانت قانونی این امکان را در اختیار کاربران دنیای بازی و گیم قرار می‌دهد که با کنار گذاشتن سی‌دی‌های فیزیکی، بازی‌های جذاب و مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند و با خرید اکانت قانونی دلهره‌ای بابت شکستن سی‌دی یا خراب شدن و به هر شکلی از دست دادن آن ایجاد نخواهد شد.

بهترین بازی‌های PS4 که بیش‌ترین نمره متا را دارا هستند

در بین بازی‌های انحصاری پای استیشن 4، بیشترین نمره متا متعلق به بازی Persona 5 Royal است و در بین بازی‌های مولتی پلتفرم، دو بازی راک استار یعنی رد دد ردمپشن۲ و جی تی ای ۵ بهترین بازی‌های PS4 هستند.

لست آو آس ۲ با کسب نمره متای ۹۴، در رتبه ششم بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. براساس نمره متا، بهترین بازی اکشن انحصاری PS4 بازی خدای جنگ به‌حساب می‌آید و بهترین بازی مولتی پلتفرم این کنسول، رد دد ردمپشن۲می‌باشد. از جمله بهترین بازی‌های آنلاین PS4، می‌توان به بازی اورواچ و همین‌طور بازی‌هایی مثل دیابلو ۳، تایتان فال ۲ و ایپکس لجندز اشاره کرد.

آشنایی بیشتر با وب سایت گامالوپ و خرید اکانت قانونی از آن

امروزه با توجه به درگیری‌های روزمره و مشکلاتی که پیوسته برای همه وجود دارد، دنیای بازی‌های کامپیوتری و اینترنتی، یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای فارغ شدن از آن مصائب و گرفتاری‌ها است که با وارد شدن به آن‌ها دقایق و ساعات، سپری می‌شود. در این بین وب سایت گامالوپ که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در تلگرام آغاز کرد و در سال ۹۹ به سمت وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی دیگر گسترش داد، با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به‌عنوان پشتیبان بازی‌های ویدیویی، در زمینه ارائه خدمات عالی و به‌روز به علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی، فعالیت می‌کند و جدیدترین اخبار دنیای گیم را در وبلاگ خود به انتشار می‌رساند. در این وب‌سایت، امکان خرید اکانت قانونی PS4 و … و همین‌طور خرید گیفت کارت PS4/PS5 فراهم است و پشتیبانی مناسبی نیز از این جهت برای علاقه‌مندان به گیم فراهم شده است.

خرید اکانت قانونی PS4 از گامالوپ

فراهم شدن بهترین و جدیدترین بازی‌های روز دنیا در گامالوپ و امکان خرید اکانت قانونی PS4  از این وب‌سایت، از ویژگی‌های بارز این فروشگاه اینترنتی بازی است که کاربران می‌توانند پس از خرید اکانت قانونی PS4 و استفاده از آن، پس از مدتی این اکانت را به فروش برسانند و  به ‌جای آن، اکانت قانونی PS4 دیگری بدون پرداخت هزینه دریافت کنند. این امر برای شرایطی که کاربر از یک بازی خسته شده یا آن را به انتها رسانده باشد، پیشنهاد و فرصتی مناسب و عالی خواهد بود.

توصیه‌های لازم برای خرید اکانت قانونی PS4 از گامالوپ

  • پیشنهاد می‌شود خریداران اکانت ظرفیت یک، قبل از ثبت سفارش دیتا بازی را دانلود کنند؛ زیرا ۱۲ ساعت مهلت برای نصب خواهند داشت و عدم نصب کامل بازی در زمان مقرر حقی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.
  • توجه کافی به انتخاب بازی و خرید اکانت به دلیل عدم امکان بازگشت وجه پرداختی
  • خرید و تعویض اکانت به وسیله تماس با پشتیبان گامالوپ و ارائه فرصت عالی به کاربران توسط گامالوپ برای استفاده از وجه پرداختی خود برای خرید اکانت جدید و دنبال کردن بازی‌های تازه
  • گارانتی مادام‌العمر اکانت‌های قانونی PS4/ PS5 گامالوپ

خرید اکانت قانونی PS5

ظهور نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن 5 (PS5) باعث شده است کاربران علاقه‌مند به این بازی‌ها با خرید اکانت قانونی PS5، بتوانند به بازی آزاد و بهره‌مندی کامل از شرایط و موقعیت‌ها و ویژگی‌های بازی، اقدام نکنند. بنابراین کاربران می‌توانند با دنبال کردن اکانت‌های قانونی PS5 در گامالوپ از جدیدترین بازی‌های ارائه‌شده این کنسول بازی، بهره‌مند شوند و تجربیات گیم بی‌نظیری را برای خود ترتیب بدهند.

معرفی برخی از اکانت قانونی بازی‌های جذاب در سایت گامالوپ

  • Cyberpunk 2077
  • FIFA 21 Standard Edition PS4 and PS5
  • Mortal Kombat 11 Ultimate
  • Call of Duty®: Black Ops Cold War – Standard Edition
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Assassin’s Creed Valhalla: Standard Editio
  • Need for Speed™ Hot Pursuit Remastered
  • Watch Dogs: Legion – Standard Edition

راه‌های ارتباطی با تیم گامالوپ برای خرید اکانت قانونی:

آدرس وب‌سایت: gamaloop.com

شماره تماس: 09358921221، 09358931221 (شنبه تا پنج شنبه صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۲۱)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات