از سه سوت جابز تا بانی کار

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بانی‌کار بزرگ‌ترین سامانه استخدامی مشاغل پایه و میان‌پایه در کشور است. مجموعه بانی‌کار که تا پیش از این با نام سه‌سوت‌جابز فعالیت می‌کرد، هم‌زمان با ارائه خدمات جدید و توسعه دامنه فعالیت‌‌هایش در حوزه کاریابی و استخدام نام تجاری خود را نیز تغییر داد.
تبلیغات

بانی‌کار که تا پیش از این با نام سه‌سوت‌جابز فعالیت می‌کرد، دامنه فعالیت‌‌هایش در حوزه کاریابی را توسعه داده است و خدمات جدید ارائه می‌دهد.

هیچ کس موفق زاده نمی‌شود، این پشتکار و تلاش‌ متعهدانه است که مهم‌ترین عامل موفقیت برای تحقق رؤیاهای افراد است. ما شبانه‌روز تلاش کردیم، تجربه کردیم، از تجربه‌هایمان درس گرفتیم و همواره کوشیدیم برای رؤیایمان والدینی شایسته و بالغ باشیم.

 مسیر از همان روز اول برای ما شفاف و مشخص بود، خلق یک  ناجی و قهرمان. قهرمانی که همراه مردمان جامعه‌اش باشد و به‌عنوان یک ابزار مفید راه افراد را بری زندگی بهتر هموار کند.

قهرمان داستان ما قرار است مسیر کاریابی راحت و سریع را برای قشر بزرگی از کارجویان ایرانی هموار کند، این شد که قهرمان داستان ما از همان ابتدا به‌عنوان یک سامانه آنلاین استخدامی و کاریابی، سه سوت جابز نام گرفت.

سه سوت جابز واقعا قهرمان است؟

از نگاه ما، قهرمان یک جامعه کسی است که همواره در حال ساختن و خلق کردن است و در مسیر ساختنش همه را به یک چشم می‌نگرد و سنگ همه‌ی مردمانش را  بر سینه می‌زند.

برای رشد و حضور این قهرمان در دنیای امروز که مملو از محصولات خلاقانه مبتنی بر پایه تکنولوژی و اینترنت است، باید از نبوغ جوانان بااستعداد و استفاده از سال‌ها تجربه‌ی خود در حوزه جذب و استخدام بهره می‌گرفتیم، چرا که خوب می‌دانستیم یکی از خلأهای اصلی سامانه‌های استخدامی و کاریابی آنلاین و تخصصی در بازار کار ایران، در نظر نگرفتن نیازهای مربوط به کارجویان شاغل در بازار کار شغل‌های پایه و میان‌پایه (اصطلاحاً شغل‌های یقه آبی و یقه صورتی) در این سامانه‌هاست. در نتیجه، حدود ۳ سال و نیم پیش سه‌سوت‌جابز با تمرکز روی انتشار و معرفی فرصت‌های شغلی پایه و میان‌پایه به کارجویان این مشاغل، وارد کارزار پلتفرم‌های استخدامی و کاریابی آنلاین در ایران شد.

تیم سه‌سوت‌جابز در دل همین جامعه و با احاطه کامل به نیازهای موجود دست به آفرینش زده است. جامعه‌ای که در آن، کارجو برای جست‌وجو و انتخاب بهترین گزینه‌ی شغلی مد نظرش، باید چالش‌ها و نگرانی‌های زیادی را تجربه کند. جامعه‌ای که در آن، با وجود فرصت‌های فراوان مربوط به شغل‌های پایه و میان‌پایه‌ عموماً اغلب کارفرماهای این‌گونه مشاغل به علت خلأهای موجود در بازار کار و نبودن مرجع تخصصی انتشار آنلاین فرصت‌های شغلی، با چسباندن تکه‌ای کاغذ روی دیوار یا پشت شیشه  مغازه خود کفایت می‌کردند.

وجود چنین فضایی، مقدمه‌ای شد برای حضور سه سوت جابز در میان کارجویان این دسته از مشاغل به‌مثابه یک قهرمان ملی. قهرمانی که  مهم‌ترین رسالتش آن است که در عصر دیجیتال، پیدا کردن شغل را برای افراد جامعه‌اش، به‌خصوص متقاضیان شغل‌های پایه و میان‌پایه را تسهیل کند و از طرفی  دیگر طیف وسیعی از کارجویان را به کارفرماها وصل کند.

رؤیای بزرگ یک قهرمان، همیشه بزرگ‌تر می‌شود!

در این سه و اندی سال اگرچه مشهورترین نبوده‌ایم اما با افتخار، هر روز بهتر از دیروز عمل کرده‌ایم. لذا روزبه‌روز بر تعداد همراهانمان افزوده شد. امروز بالغ بر ۳۰۰ هزار کارجو و بیش از ۵۰ هزار کارفرما همراه و رفیق راهمان هستند. رمز این موفقیت را، فقط و فقط گوش سپردن متعهدانه به خواسته‌‌های کاربران می‌دانیم. گوش سپردنی که نه‌تنها کمک کرد هر روز بهتر از دیروز باشیم که افق‌های تازه‌ای را برای توسعه کسب‌وکارمان پیش رویمان گشود. این افق‌ تازه چیزی نیست جز پرداختن بیشتر در زمینه جذب و استخدام و کمک به کارفرمایان برای رفع دشواری‌‌ها و مصائب متفاوت این حوزه.

کسب‌وکارهای همراه ما در حال رشد و توسعه هستند و برخی از آنان علاوه بر انتشار فرصت‌های شغلی خود در سامانه، همواره از ما برای انجام کل فرایند استخدام کمک خواسته‌اند و ما نیز وظیفه‌ی خود می‌دانیم که همگام با آن‌ها رشد کنیم.

اکنون بسیار خوشوقتیم که اعلام نماییم، بیزینس لاین مختص هدهانتینگ و ارائه سرویس کامل جذب و استخدام نیروهای متخصص یا رده‌بالا برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها که دو سالی می‌شود در حال انجام آن در مقیاس کوچک‌تر هستیم؛ به‌صورت رسمی به مجموعه خدمات فعلی ما اضافه گردید.

 علاوه بر آن در طول یک سال گذشته، خیلی‌ها به ما گفتند حالا که سه‌سوت‌جابز به بازیگر جدی‌تری در بازار کار ایران تبدیل شده است پس چرا نام وزین‌تری را برای آن در نظر نمی‌گیرید، لذا ما تصمیم گرفتیم  به درخواست همراهانمان لبیک گوییم و این رؤیای بزرگ‌تر ر ا بانی کار بنامیم.

انتخاب نام بانی کار به دلیل هویتی است که در عمیق‌ترین لایه‌های وجودی و مأموریت سازمانی ما نهفته است، زیرا که ما همواره خود را باعث و بانی ایجاد خیر، برکت و تغییر مثبت در زندگی جوانان و کارجویان ایرانی دانسته و می‌دانیم.

رؤیای ما مدت‌ها است به هدف بدل شده!

رضایت کارجویان بازار هدف و تماشای لبخند آنان پس از یافتن شغل دلخواهشان برای ما همواره در حال پررنگ‌تر شدن است.

 کارفرمایانی که هرروز بیش‌ازپیش در حال رشد و کارآفرینی و توسعه هستند و ما توانسته‌ایم با کم کردن دغدغه‌های جذب و استخدام در خاطرشان آن‌ها را در مسیر کسب درآمد و رشد مصمم‌تر کنیم و این برای ما یعنی اینکه در مسیر درستی در حال حرکت هستیم. رؤیای ما اکنون به تمام زندگی ما تبدیل شده است. رؤیای ما هدف واقعی و دست‌یافتنی تک‌تک ماست که هر روز برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا «بانی کار»، بانی تحقق رؤیاهای ما و تمام کاربرانمان باشد.

پیوستن یک مدیر کلیدی به تیم بانی کار

کسب‌و‌کار ما از امروز با نام جدید بانی کار و با پیوستن مهدی عرب اسدی به‌عنوان یک جوان خوش‌فکر خوش‌نام و باتجربه به‌عنوان مدیرعامل، افق بزرگ دیگری را برای رشد و توسعه پیشرو دارد.

ما ایمان داریم که با همراهی مهدی به‌عنوان یکی از مدیران کلیدی و حرفه‌ای تیم بانی کار در اجرایی کردن چشم‌انداز بانی کار با اطمینان، موفقیت و سرعت بیشتری حرکت خواهیم نمود.

مهدی در طول سال‌های طولانی فعالیتش در بازار ایران علاوه به پرداختن به مدیریت محصول، مارکتینگ و مدیریت محتوا همواره در حوزه جذب و استخدام به‌عنوان مسئولیت اجتماعی فردی خود در قبال جامعه فعالیت‌های چشمگیری داشته است و نیروهای فراوانی را برای استخدام در شرکت‌های مختلف  هدهانت کرده است.

بانی کار قوی‌تر از قبل در حال رشد و توسعه است و تیم مدیریتی و اجرایی بانی کار برای رسیدن به چشم‌انداز و مأموریت اجتماعی جهت ارائه خدمات شایسته به کارجویان و کارفرمایان ایرانی با تمام قوا می‌کوشند.

به امید ساختن فردایی روشن‌تر برای کشور ایران

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات