فروش پلی استیشن و ایکس باکس در فروشگاه اینترنتی تک‌سیرو

پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در فروشگاه اینترنتی تک‌سیرو می‌توانید به خرید PS5، اطلاع از قیمت PS5، خرید بازی PS5، خرید Xbox Series X و نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ اقدام کنید.
تبلیغات

اعضای مؤسس فروشگاه اینترنتی تک‌سیرو با بیش از ۱۵ سال سابقه تجاری در زمینه بازی‌های ویدیویی، افتخار خدمت‌رسانی به دوستان و مشتریان گرامی را در قالب برندهای تجاری مختلف داشتند. تجربه‌ای که در این سال‌ها به دست آمد، اندوخته بزرگی بود که تیم تک سیرو را در خلق برندی تازه یاری کرد. با اطمینان از اصل بودن کالاها و مجوزهای فروشگاه تک سیرو از ارگان‌های معتبر، به خرید کنسول بازی و انواع محصولات مرتبط اقدام کنید. فروشگاه تک سیرو دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین تمامی فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. فروشگاه تک سیرو تمامی کنسول‌های بازی را با ضمانت به فروش می‌رساند.

عرضه کنسول‌های بازی جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به همراه بازی‌های انحصاری و غیر انحصاری جدید، آغازگر جدیدترین نسل دنیای بازی‌ شد و ما در تک سیرو مفتخریم تا در این دنیای جذاب، دوست و همراه شما باشیم!

فروشگاه اینترنتی تک‌سیرو عرضه‌کننده انواع کنسول بازی، دیسک بازی‌های جدید، انواع لوازم جانبی کنسول، سخت‌افزار گیمینگ و تجهیزات تولید محتوا و استریم است.

در تک سیرو می‌توانید به خرید کنسول پلی استیشن 5 در دو نسخه دیسک خور و دیجیتال ادیشن و ایکس باکس سری X و S اقدام کنید. علاوه بر این، انواع دیسک‌ بازی نسل نهم و هشتم شامل انواع بازی‌ پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و بازی‌ ایکس باکس Series X و ایکس باکس ONE هم‌زمان با عرضه جهانی در فروشگاه ما موجود و آماده عرضه به شما عزیزان است.

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، در کنار کنسول‌های بازی نسل جدید، می‌توانید محصولات برترین برندهای گیمینگ دنیا مثل ریزر (Razer)، استیل سریز (SteelSeries) و کورسیر (Corsair) را در سبد محصولات خود جای بدهید. طیف وسیعی از محبوب‌ترین محصولات گیمینگ این برندها همچون ماوس و کیبورد حرفه‌ای RGB و هدفون و هدست‌ گیمینگ می‌توانند رفع‌کننده نیازهای شما به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای باشند. علاوه بر این، می‌توانید با محصولاتی مثل کارت کپچرها و میکروفون‌های درجه یک برند الگاتو (Elgato) و پنل‌های نوری هوشمند نانولیف (Nanoleaf)، به تولید محتوا یا یک استریم عالی و حرفه‌ای بپردازید.

محصولات فروشگاه تک سیرو دارای تضمین اصالت کالا و گارانتی بازگشت ۱۰ روزه کالا هستند تا شما با خیالی راحت به خرید اقدام کنید.

و در نهایت یک خبر خوش! جشنواره فروش ویژه عید نوروز ۱۴۰۰ تک سیرو از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۹ تا تاریخ ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ با تخفیف ویژه به مناسبت این ایام آغاز می‌شود و شما می‌توانید ضمن برخورداری از تخفیف ویژه خرید، از قرعه‌کشی ویژه خرید آنلاین ما برخوردار شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات