خرید انواع آیفون از دلتوس

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت دلتوس واردکننده انواع گوشی موبایل و ارائه‌دهنده تمامی خدمات پس از فروش و تعمیرات موبایل با قطعات اصلی در سریع‌ترین زمان است.
تبلیغات

 دلتوس، برند اختصاصی در زمینه فروش آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ با همکاری جمعی از سرمایه‌گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فرازونشیب‌هایی مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستیم در بخش‌های تجاری و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد کنیم.

گوشی آیفون، گوشی تلفن همراهی خاص و البته الحق والانصاف کارا و عالی است که از وقتی وارد بازار گوشی‌ تلفن همراه شده، تب و تاب آن خریداران موبایل و کاربران مختلف را حتی برای مدتی کوتاه رها نکرده و همیشه در اوج بوده است. اما تا به حال به این فکر کرده‌اید که گوشی‌های آیفون از کجا به این جایگاه رسیده‌اند؟

قیمت گوشی آیفون و خرید گوشی آیفون چرا به این حد برای برخی کاربران مهم و حتی گاهی اوقات غیر قابل دستیابی شده است؟ چرا این گوشی نسبت به دیگر تلفن‌های همراه ارزشمندتر است؟ ما در این مقاله به تمامی سؤالات شما پاسخ داده‌ایم. در ادامه با دلتوس همراه باشید.

deltous-1

قیمت گوشی آیفون چقدر است؟

این روزها تقریبا می‌توان گفت دیگر گوشی ارزانی وجود ندارد که البته عوامل مختلفی بر این امر تأثیرگذار است. اما اگر بخواهیم به‌صورت ویژه به قیمت گوشی‌های آیفون بپردازیم، باید بگوییم عوامل مختلفی روی قیمت گوشی آیفون تأثیر می‌‎گذارند؛ اما ۳ عامل از بقیه مهم‌تر هستند. مدل‌های مختلف گوشی آیفون، رنگ‌بندی و مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی‌ها هم روی قیمت خرید و هم قیمت فروش گوشی آیفون بیشترین تأثیر را می‌گذارند. معمولا قیمت‌ها از ۴۰۰ دلار شروع می‌شود و تقریبا به ۱۰۰۰ دلار و گاهی اوقات حتی بالاتر می‌رسد.

چرا گوشی آیفون گران است؟

مطمئنا عامل قیمت یکی از مهم‌ترین معیارهای هر کاربر در زمان انتخاب و خرید گوشی هوشمند جدید محسوب می‌شود. تقریبا همه‌ی ما طبق یک قانون نانوشته، در هنگام خرید گوشی هوشمند جدید سعی می‌کنیم با توجه به بودجه‌‎ی خود، بهترین و باکیفیت‌‌ترین محصول موجود را انتخاب کنیم. با توجه به تبلیغات بازار و همچنین اشتراک‌گذاری تجربه‌های مختلف کاربران، خرید گوشی آیفون انتخاب اول و آخر بسیاری از کاربران و گزینه‌ی احتمالی طیف دیگری از خریداران است.

اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که این گوشی، از بسیاری از دیگر موبایل‌های موجود در بازار که اتفاقا آن‌ها هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند، بسیار گران‌تر است و حتی گاهی اوقات و در برخی از مدل‌ها، مشخصات فنی ضعیف‌‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌دهد.

deltous-3

عوامل تأثیرگذار بر قیمت گوشی آیفون

عوامل مختلفی روی قیمت گوشی‌های آیفون تأثیر می‌گذارند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • خدمات پس از فروش و ارزش قائل شدن برای مشتری با شعار همیشه حق با مشتری است!
  • استفاده از سیستم عامل مستقل و انحصاری iOS با امکانات ویژه و بسیار تأثیرگذار
  • تبلیغات هوشمندانه و متفاوت شرکت اپل
  • برنامه‌‌ریزی دقیق، هوشمندانه، هدف‌دار و مقتدر شرکت اپل برای کنار زدن رقبا

فروشگاه اینترنتی دلتوس

شهرت و اعتبار دلتوس، بهترین شاهد برای تضمین تخصص و اعتماد مشتریان به ما و اجناس فروشگاه اینترنتی و به‌خصوص خرید محصولات اپل و به‌ویژه آیفون ۱۲ برای خریداران آن است که در طی سالیان متوالی و ارائه بهترین‌ها این مهم حاصل شده است.

همچنین شهرت و اعتبار بر حق دلتوس، بهترین تضمین ما برای خریدی مطمئن و همچنین اصالت ما در ارائه خدمات است. به خاطر داشته باشید که کارشناسان دلتوس همیشه آماده‌ی پاسخگویی به شما هستند.

اهداف ما در دلتوس

ایجاد گارانتی بااصالت مهم‌ترین هدف ما در دلتوس است که در ورای آن، اهداف مهم دیگری را دنبال می‌کنیم. سهولت خرید کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی و قطعات، تغییر نگرش مصرف‌کنندگان به فرایندهای خدمات پس از فروش، آموزش و توسعه منابع انسانی در تمامی بخش‌ها و پاسخگویی تمام و کمال به مشتریان در این راستا، ارائه خدمات متنوع و درعین‌حال خلاقانه و منحصربه‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به‌موقع به نیازهای مشتریان را در اولویت تیم دلتوس قرار داده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات