خرید کیف لپ تاپ از دلتوس

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
شرکت دلتوس واردکننده انواع لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ و ارائه‌دهنده‌ی تمامی خدمات تعمیر لپ تاپ و موبایل با قطعات اصلی در سریع‌ترین زمان است.
تبلیغات

دلتوس، برند اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات لپ‌تاپ، انواع موبایل، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ با همکاری جمعی از سرمایه‌گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فرازونشیب‌هایی مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستیم در بخش‌های تجاری و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد کنیم.

دیگر آن روزها گذشت که بعضی از کاربران این‌طور فکر می‌کردند که کیف لپ تاپ ، صرفا یک وسیله‌ی اضافه و حتی به تعبیر برخی از افراد، یک وسیله‌ی تجملی است که صرف هزینه‌ای مجزا برای خرید آن، غیر ضروری است و در عوض می‌توان با پرداخت پولی بسیار کمتر، کیفی بی‌کیفیت و متفرقه خرید و جایگزین خرید کیف لپ تاپ باکیفیت کرد.

این روزها هم بر کسی پوشیده نیست که لپ تاپ، یک وسیله‌ی گران و ارزشمند است و برای نگه‌داری از آن باید بهترین مارک کیف لپ تاپ را خریداری کرد! اگر این سؤال برایتان پیش آمده است که چگونه باید تشخیص داد بهترین نوع کیف لپ تاپ از چه برند و مارکی است، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم برای شما بررسی کنیم که چه کیف لپ‌تاپی خوب است و از خرید چه کیف‌هایی برای لپ تاپ خود باید بپرهیزید.

چه کیف لپ تاپی باید بخریم؟

اگر به بازارهای مختلف فروش لوازم الکترونیکی و کامپیوتری تابه‌حال مراجعه کرده باشید، قطعا دیده‌اید که مغازه‌های مختلفی در این مراکز وجود دارند که کیف‌های لپ تاپ را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، سایزهای متنوع و با کیفیت‌های مختلف به فروش می‌رسانند؛ اما تابه‌حال به این فکر افتاده‌اید که چگونه باید کیفیت آن‌ها را مورد سنجش و بررسی قرار داد؟

آیا مواردی همچون قیمت کیف لپ تاپ نشانگر کیفیت آن است یا مارک آن؟ مثلا کیف لپ تاپ اپل به خاطر برند آن از دیگر کیف‌ها بهتر است؟

طراحی کیف لپ تاپ

 لپ تاپ همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، یک رایانه‌ی قابل حمل است و طراحی آن برای این است که یک رایانه‌ی سنگین را تبدیل به یک وسیله‌ی قابل حمل و سبک کنیم و بتوانیم همه‌جا آن را با خود حمل نماییم. حال این وسیله‌ی بسیار مهم، نیاز به یک وسیله‌ی دیگر برای حمل‌و‌نقل امن و سالم دارد و چه وسیله‌ای بهتر از کیف مخصوص لپ تاپ که مقاوم باشد و برخوردار از امکانات متنوع و در خور دیگر.

به همین خاطر، کیف‌های متنوع و مختلفی در مدل‌های مختلف برای انواع مختلف سلیقه‌ها، مناسب آقایان و بانوان طراحی شده و در بازار موجود است که دست خریداران را برای خرید، باز می‌گذارد.

مهم‌ترین نکته در خرید کیف لپ تاپ

اما مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید کیف لپ تاپ مهم است، مناسب بودن آن برای کاربران از هر لحاظی که فکرش را بکنید، است. در دسته‌بندی کیف‌های لپ تاپ، باید به موارد مختلفی توجه کرد. از اندازه‌ی طولی و عرضی آن گرفته تا جنس آن، همگی در زمان خرید کیف لپ تاپ دخترانه و کیف لپ تاپ پسرانه تأثیرگذار هستند. البته برخی از کیف‌ها، هم برای آقایان مناسب هستند و هم برای خانم‌ها.

در صورت کلی، هر کیف باید چندین ملاک اصلی در خود داشته باشد و بعد از آن‌ها نوبت به ویژگی‌هایی فرعی همچون، رنگ، طراحی و برند خواهد رسید. همچنین کیف‌های لپ تاپ را می‌توان از نظر چندین ویژگی دیگر، دسته‌بندی کرد.

از یک منظر می‌توان به انواع کیف‌هایی همچون کیف پشتی مدل کوله‌ای، کیف دستی و کیف‌ چمدانی اشاره کرد و از یک لحاظ دیگر، می‌توان با توجه به‌اندازه‌ی کیف‌ها که متناسب با اندازه‌ی لپ‌تاپ‌های مینی، ۱۴، ۱۵ اینچی است، آن‌ها را دسته‌بندی کرد.

deltous-2

مهم ترین ویژگی‌های بهترین کیف لپ تاپ چیست؟

با توجه به کاربردی بودن کیف و کاربری‌های مختلف آن، ممکن است ویژگی‌های کیف‌های مختلف برای کاربران مختلف با یکدیگر فرق داشته باشد. ما در ادامه، برخی از این مهم‌ترین ویژگی‌ها را که در زمان خرید این محصول باید به آن‌ها توجه کنید را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مقاومت کیف لپ تاپ باید بالا باشد

معمولا کیف‌های لپ تاپ برای اینکه مقاومت بالایی باید داشته باشد، از جنس برزنت ساخته می‌شوند. معمولا کیف‌های برزنتی کیفیت خوب و حتی از نظر بسیاری از تولید‌کنندگان و کاربران، مقاومت بسیار بالایی دارند و از مقاومت خوبی دربرابر ضربات برخوردار هستند.

جدا شدن دسته‌ی کیف، پاره شدن یا هر اتفاق دیگری که برای این دسته از کیف‌هایی با این جنس به‌ندرت پیش می‌آید و علت آن‌هم این است که دوخت بسیار خوبی دارند و کیفیت آن‌ها بالا است؛ اما بااینکه برخی از کیف‌ها جنسشان برزنتی است، برخی از کیف‌ها جنس چندان مناسبی ندارند و اطمینانی به جابه‌جایی آن‌ها در شرایط مختلف نیست. کیف‌های چرمی، برزنتی و جیر بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

کیف لپ تاپ همراه‌با ضربه‌گیر خریداری کنید

ضربه‌گیر کیف در واقع کپسول‌هایی هستند که وظیفه‌ی محافظت از دستگاه لپ تاپ شما را هم در کیف لپ تاپ دخترانه و هم کیف  پسرانه را بر عهده دارند. به خاطر داشته باشید که ضربه‌گیر کیف حتما باید سفت و محکم باشد و به آن معنی است که زمانی‌که هر یک از کپسول‌ها را فشار دهید، به‌سادگی به داخل فرو نرود و هوا بین پارچه و ضربه‌گیر وجود نداشته باشد.

اما بگذارید حرف آخر را اول بگوییم، از خرید کیف‌های بزرگ‌تر برای لپ‌تاپتان اکیداً خودداری کنید! تصور کنید کیف شما بزرگ‌تر از دستگاه شما باشد و دستگاهتان در آن جابه‌جا شود!

مشخص است که دستگاه شما از امینت کمتری برخوردار است و ممکن است خرابی‌های مختلفی برای لپ تاپ شما به وجود بیاید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر قرار است که لپ تاپ خود را عوض کنید و یک دستگاه لپ تاپ بزرگ‌تر را خریداری کنید، تهیه کردن کیف را به آینده موکول کنید.

ضربه‌گیر موجود در کیف لپ تاپ، تأثیر زیادی بر روی جلوگیری از ضربات وارده روی لپ تاپ دارد اما درصورتی‌که کیف  خیلی بزرگ‌تر از خود دستگاه باشد، احتمال اینکه دستگاهتان جان سالم از ضربات احتمالی و صدمات ممکن، به در نبرد، بسیار زیاد است. به‌خصوص که اگر وسایل جانبی دیگری همانند کابل شارژ، پاور بانک یا تجهیزات جانبی دیگری را در کیفتان قرار داده باشید، تحرک نمایند و باعث ایجاد خدشه به لپ تاپ شما شود.

دسته‌ی کیف لپ تاپ، یکی از مهم‌ترین اجزای آن

با توجه به اینکه در مدل‌های مختلف کیف‌ لپ تاپ، دسته‌های کیف به اشکال مختلفی طراحی شده‌اند، نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را تک‌به‌تک و به‌صورت مجزا بررسی کرد و در آخر بین آن‌ها، بدترین و بهترین را مشخص کرد. هر کدام از کیف‌های لپ تاپ در کاربری خود، بهترین هستند اما کیفیت، مهم‌ترین گزینه‌ی مشترک در میان تمام آن‌ها است که باید مورد بررسی کاربر و شکل استفاده‌ی آن از این کیف، قرار بگیرد.

بیایید تا با هم تصور کنیم که در یک لحظه، دسته‌ی کیف  کنده شود و کیف با سرعت به زمین افتاده یا اصلا کوبیده شود، حتما در چنین شرایطی لپ تاپ آسیب خواهد دید. به همین خاطر به یاد داشته باشید که در زمان خرید کیف، حتما به نوع دوخت و مقاومت بندها و دسته‌های آن توجه کنید.

از کجا کیف لپ تاپ بخریم؟

همان‌طور که در ابتدای این مطلب گفتیم، هر جایی که مرکز خرید لوازم کامپیوتری باشد بدون شک مغازه‌ها و مراکز بی‌شماری هستند که می‌گویند کیف اپل، کیف دخترانه، کیف پسرانه یا حتی بهترین مارک کیف را به فروش می‌رسانند؛ اما چگونه می‌توان اعتماد کرد؟

بهترین کار این است که شما در چنین شرایطی، از یک فروشگاه مطمئن که اجناس آن اصل و قابل پیگیری هستند و از همه مهم‌تر، گارانتی دارند، هم قیمت کیف را دریافت کنید و هم خرید کیف مدنظر خود را انجام بدهید.

فروشگاهی همچون دلتوس؛ جایی که حس خوب اعتماد و اطمینان بعد از خرید را به شما می‌دهد.

deltous-3

چرا باید به فروشگاه دلتوس جهت خرید کیف لپ تاپ اعتماد کرد؟

شهرت و اعتبار دلتوس، گارانتی معتبر و پشتیبانی آنلاین و آفلاین توسط کارشناسان مجرب و آموزش‌دیده، تنها برخی از دلایلی هستند که می‌توانند باعث دلگرمی شما بعد از خرید شوند.

ما اهداف بلندی برای دلتوس در سر داریم که تنها با رضایت شما می‌توانیم به آن‌ها نائل آییم. برای همین، با درنظرگرفتن ارزش‌های افزوده‌ای همچون:

  • گارانتی بااصالت
  • سهولت خرید کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی و قطعات
  • تغییر نگرش مصرف‌‌کنندگان به فرایندهای خدمات پس از فروش
  • آموزش و توسعه منابع انسانی در تمامی بخش‌‌ها و پاسخگویی تمام و کمال به مشتریان
  • ایجاد فضای دوستانه با کاربران
  • توسعه خدمات محیطی و آنلاین به مشتریان

را برای مشتریان عزیزمان ایجاد کرده‌ایم.

هدف اصلی ما، ارائه‌ی خدمات متنوع و درعین ‌حال خلاقانه و منحصربه‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌‌های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به‌موقع به نیازهای مشتریان در مجموعه‌ی دلتوس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات