دوربین ثبت وقایع خودرو آذرال؛ فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته خودرو

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
امروزه بیشتر خودروها، به‌ویژه در ایران فاقد سیستم دوربینی و امنیتی هستند؛ از‌این‌رو، داشتن خودرو مجهز به دوربین ثبت وقایع کار را برایتان بسیار راحت‌تر می‌کند.
تبلیغات

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو (انواع دوربین‌های خودرو، دوربین خودرو سیم‌کارت‌خور، دوربین خودرو شیائومی و...)، هشت سال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تهیه دوربین‌های خودرو است. دوربین‎ ثبت وقایع خودرو می‌تواند کاربردهای حفاظتی و امنیتی مناسبی برای انواع مشکلاتی داشته باشد که ممکن است برای شما یا خودروتان پیش بیاید. امروزه، بیشتر خانواده‌ها خودرو شخصی دارند و این خودرو‌ها جزو اموال شخصی به‌حساب می‌آیند و کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره دارند. این خودروها گران‌قیمت هستند و جزئی از سرمایه مادی خانواده محسوب می‌شوند؛ پس پیش‌بینی و تدارک تمهیداتی برای حفظ این سرمایه‌ها و جلوگیری از سرقت و ضرر الزامی است.

دوربین مداربسته یکی از سیستم‌های نظارتی است که علاوه بر ساختمان‌ها، به‌منظور حفظ امنیت خودروها نیز استفاده می‌شود. این دوربین‌های مداربسته روی خودروهای شخصی، اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه سنگین نصب می‌شوند. یکی دیگر از کاربرد‌های فراوان دوربین‌های مداربسته خودرو در تصادفات رانندگی است. مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی و بیمه می‌تواند با مشاهده تصاویر ضبط‌شده در حادثه تصادف، راننده خطاکار را شناسایی کند.

مزایای دوربین خودرو

مزایای فراوان این دوربین‌ها برای رانندگان باعث شده است که بسیار محبوب شوند. در ادامه، برخی از این مزایای مهم را بیان خواهیم کرد.

استفاده به‌عنوان سند و مدرک

این ویژگی منحصر‌به‌فرد دوربین فیلم‌برداری خودرو یکی از دلایلی است که باعث شده میلیون‌ها عدد از آن امروزه در سراسر دنیا فروخته شود. این دوربین تمام وقایع را به‌سرعت ضبط می‌کند و می‌تواند لحظه تصادف شما را به‌خوبی ثبت کند. در زمان حضور پلیس، شما با استفاده از فیلم این دوربین می‌توانید بی‌گناهی‌تان را ثابت و از هرگونه ادعای دروغ اشخاص مقابل مبنی بر مقصر بودنتان در تصادف جلوگیری کنید. فیلم این دوربین‌ها معتبرترین سندی است که می‌توانید در دست داشته باشید تا متحمل پرداخت خسارت تصادف نشوید.

ثبت رفتار رانندگان بی‌ملاحظه

گاهی ممکن است که در بزرگراه یا خیابان با رانندگانی رو‌به‌رو شوید که قصد دارند برایتان مزاحمت ایجاد کنند. گاهی نیز ممکن است در تصادف، راننده رفتار بدی با شما کند. ازآنجاکه اثبات این ادعا به دلیل وجود شواهد فیزیکی در تصادف برایتان سخت‌تر از اثبات مقصر تصادف است، این دوربین رفتار این افراد را ثبت می‌کند و می‌توانید از آن برای ارجاع به مقام‌های قضایی استفاده کنید.

رفع نگرانی بابت استفاده دیگران از خودرو

برخی از فرزندان که معمولا سنشان کمتر از سن قانونی است، بدون اجازه والدین ماشین‌سواری می‌کنند. این عمل ممکن است به وقوع تصادف منجر شود و اگر راننده گواهینامه نداشته یا سنش کمتر از سن قانونی باشد، مقصر تصادف شناخته می‌شود و جرم مرتکب شده است. والدین می‌توانند از دوربین خودرو برای جلوگیری از این مسئله استفاده کنند. وقتی فرزندان بدانند که تمام وقایع داخل خودرو ثبت می‌شود، امکان استفاده مخفیانه از خودرو وجود ندارد. همچنین، می‌توانید حین قرض دادن خودرو به دوستان یا اقوام، از مکان و روند رانندگی آن‌ها یا تعداد کیلومترهای طی‌شده‌ خودرو آگاه شد.

ردیابی و مسیریابی

ازآنجاکه برخی از این دستگاه‌ها به GPS متصل هستند، می‌توانید از این قابلیت آن‌ها برای مسیریابی استفاده کنید و به‌جای توقف‌های مکرر برای پرسیدن آدرس و طی کردن مسیر اشتباه، به‌راحتی از طریق قابلیت‌های این دستگاه‌ها، بی‌دردسر مسافرت کنید. همچنین، بسیاری از این دوربین‌ها به گوشی‌های تلفن همراه متصل هستند و از طریق اینترنت داده رد‌و‌بدل می‌کنند؛ ازاین‌رو در صورت مفقود شدن خودرو، می‌توانید از محل خودرو آگاه شوید و آن را به پلیس اطلاع بدهید.

دوربین خودرو شیائومی 4K مدل A800

ضبط و ثبت مناظر مسیر سفر

برخی از رانندگان بسیاری از اوقات حین سفر با منظره‌های زیبایی رو‌به‌رو می‌شوند که به ضبط و ثبت آن در قالب فیلم یا تصویر علاقه‌مند هستند. استفاده از دوربین خودرو باعث می‌شود که به‌راحتی این تصاویر را ثبت کنید. همچنین، برخی از افراد به ثبت لحظات با خانواده یا دوستان خود حین سفر علاقه دارند. این افراد نیز می‌توانند از دوربین خودرو استفاده کنند تا لحظاتی شیرین و به‌یاد‌ماندنی برای خود ثبت کنند.

منبع تغذیه و حافظه دوربین خودرو

این دوربین‌ها عموما از باتری به‌عنوان منبع تغذیه استفاده و فیلم‌ها را در حافظه SD ضبط می‌کنند و به‌نوعی دوربین مداربسته رم‌خور هستند. علاوه‌ بر باتری داخلی، برخی از این دوربین‌ها به باتری خودرو متصل می‌شوند و انرژی خود را از این طریق تأمین می‌کنند. علاوه ‌بر استفاده از این نوع دوربین‌ مداربسته در خودروهای شخصی، استفاده از آن‌ها در خودروهای عمومی مانند اتوبوس‌ها و وسیله‌های نقلیه سنگین مانند کامیون‌ها نیز بسیار کاربرد دارد. این دوربین‌ها می‌توانند به‌عنوان دوربین مداربسته پلیس نیز استفاده شوند. در تعقیب‌و‌گریز پلیس‌ با سارقان و خلاف‌کاران تصاویر ضبط‌شده دوربین مداربسته خودرو، مدرک مهمی از شرح و چگونگی حادثه هستند.

افزون‌براین، امکان نصب دوربین مداربسته خودرو برای هر خودرو قدیمی و جدید وجود دارد و از این بابت محدودیتی وجود ندارد. فراموش نکنید برای بیشتر‌شدن امنیت خودرو، بهتر است در نصب لنزهای دوربین مداربسته با متخصص مشورت کنید تا بهترین مکان‌ها برای قرارگیری آن‌ها را پیدا کند. در این سیستم امنیتی، عموما از دوربین مداربسته HD یا Full HD استفاده می‌شود تا بهترین کیفیت تصویر را در ‌اختیار قرار دهد.

آیا می‌شود دوربین‌های خودرویی را برای تمام خودروها نصب و استفاده کرد؟

امکان نصب دوربین خودرو برای همه خودرو‌ها وجود دارد؛ به‌ویژه اگر محل ثابتی برای پارک خودرو در محل زندگی و کارتان وجود نداشته باشد، با نصب و راه‌اندازی دوربین خودرویی می‌توانید به‌خوبی از آن مراقبت کنید. این دوربین‌ها باید کیفیت تصویر مقبولی داشته باشند تا تصویر واضحی از سارق ضبط کنند.

دوربین‌های محافظ خودرو بهتر است از چه نوعی باشند؟

اگرچه امروزه بیشتر دوربین‌های خودرو کیفیت کاملا HD دارند، بهتر است برای داشتن تصاویر ضبط‌شده با‌کیفیت‌تر، بهتر است حداقل از دوربین‌هایی با لنز بازتر و کیفیت HD برای خودروها استفاده شود. اگر می‌خواهید از این دوربین‌ها به‌عنوان مدرک برای بیمه یا پلیس استفاده کنید، دوربینی با کیفیت تصویر 720p و 1080pا(Full HD) انتخاب کنید.

دوربین ثبت وقایع خودرو مانع فعالیت سارقان

دوربین محافظ داخل خودرو استتار می‌شود و سارق نمی‌تواند آن را ببیند؛ بنابراین، نصب دوربین مداربسته خودرو از فعالیت سارقان جلوگیری نمی‌کند. سارقان اغلب دوربین‌های امنیتی ساختمان‌ها را بررسی می‌کنند؛ ولی به دوربین‌های خودرو توجهی نمی‌کنند. مزیت دوربین محافظ خودرو در تشخیص چهره و شناسایی سارقان و خراب‌کاران است.

آیا می‌‌توان از فیلم‌های ضبط‌شده دوربین‎ خودرو برای ارائه به بیمه استفاده کرد؟

بیشتر افراد تصاویر ضبط‌شده دوربین خودرو را به‌عنوان مدرکی در اداره بیمه ارائه می‌کنند. گاهی تشخیص راننده خطاکار از روی صحنه تصادف دشوار است؛ ازاین‌رو، این دوربین‌ها پلیس را در تشخیص صحیح و سرعت‌بخشی به روند رسیدگی یاری می‌کنند.

آیا دوربین‌های‎ خودرویی در طول شب می‌توانند فیلم‌برداری کنند؟

دوربین‌های خودرو برای ثبت تصاویر در تاریکی شب به نور مادون ‌قرمز نیاز دارند. این نور درخشان است و از شیشه خودرو منعکس خواهد شد و از دور برای افراد تشخیص‌پذیر خواهد بود. این موضوع برای دوربین ثبت وقایع خودرو مشکل‌ساز است. برخی از دوربین‌ها حساسیت تصویر چشمگیری دارند و در طول شب، بدون نور مادون ‌قرمز تصاویر را می‌توانند ضبط کنند. استفاده از این دوربین‌ها راه ‌حلی برای ثبت تصاویر باکیفیت در شب بدون آگاهی سارقان است.

این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که دوربین‌های دید‌در‌شب سرعت فریم کمتری دارند و اگر نور خیابان کافی نباشد، تصویر تار می‌شود. اگر مجبور شدید از نور LED برای ثبت تصاویر در شب استفاده کنید، هم‌زمان دوربین مداربسته خارجی را در ساختمان مجاور نصب کنید تا نظارت امنیتی بهتر انجام شود.

دوربین سیم کارت خور خودرو

دوربین سیم‌کارت‌خور خودرو

از جمله دوربین‌های خودرویی که به‌صورت حرفه‌ای شما را در نظارت و حفاظت از خودروتان یاری می‌کند و به‌نوعی نگهبان ۲۴ ساعته خودروتان است، دوربین سیم کارتی خودرو محسوب می‌شود. حین رانندگی اگر تصادفی رخ می‌دهد و مقصر شما نیستید، به‌عنوان مدرک شما را از گزند ضرر و رفع زیان حفظ خواهد کرد. آگاهی از تمامی اتفاقات رخ‌داده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خودرو، ضبط تصاویر در حافظه دوربین و امکان مشاهده زنده فیلم‌های ضبط‌شده یا در حال ضبط و ذخیره‌سازی آن از راه دور از طریق نرم‌افزار موبایل، پشتیبانی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی Sd تا ۱۲۸ گیگابات از‌ جمله ویژگی‌های مثال‌زدنی این دوربین اندرویدی خودرو است که آن را به بهترین دوربین خودرو تبدیل می‌کند. دوربین سیم‌کارت‌خور خودرو از پرطرفدارین‌های دوربین خودرو در تهران است.

مطمئن‌ترین فروشگاه برای تهیه دوربین خودرو کجا است‌؟

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان دوربین خودرو آذرال دوربین محافظ خودرو  را تهیه کنید که به بهترین کیفیت دید در شب مجهز است. برای تهیه دوربین‌ خودرو باکیفیت، با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه آذرال به نشانی azaral.com می‌توانید از محصولات و قیمت‌ها و سایر خدمات این شرکت آگاه شوید.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال

  • ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۳۹ 
  • ۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸ 
  • ۰۲۱۹۱۳۰۵۶۱۸
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات