طراحی سایت و سئو با تهران سرور

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این روزها داشتن یک سایت برای هر کسب‌و‌کاری به ضرورت تبدیل شده و کمتر کسی در دنیای مدرن وب‌سایتی برای تجارت خود دست و پا نکرده است. اما این کار چه مزایایی برای شما دارد؟
تبلیغات

وب سایت شما نشان‌دهنده اعتبار کسب‌و‌کار شما است. در گذشته این اعتبار با داشتن یک آدرس واقعی به دست می‌آمد؛ اما امروزه برای جلب اعتماد مشتریان نیازمند وب سایت هستید. با داشتن سایت می‌توانید حدومرزها را بشکنید! در واقع شما از هرجایی که مخاطبانتان به اینترنت دسترسی داشته باشند مشتری دارید و دیگر محدود به مکان و زمان خاصی نیستید. علاوه بر این، ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید سفارش مشتریان را دریافت کنید. نکته مثبت دیگری که طراحی سایت برای شما به ارمغان می‌آورد؛ این است که هزینه‌های شما را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. در واقع دیگر نیاز نیست به فکر صرف هزینه‌ی هنگفت برای دیده شدن، اجاره یا خرید مکان، رفت‌وآمد پی‌درپی و… باشید. همچنین برای تبلیغات، فروش یا پرزنت محصولات دیگر لازم نیست مسافت‌های طولانی طی کنید یا مجبور به کارهای طاقت‌فرسای دیگری شوید؛ چراکه شما وب‌سایتی دارید که قابلیت انجام تمام این کارها را دارد و به‌راحتی هرچه تمام‌تر بدون اینکه از پشت سیستم کامپیوتری خود یا حتی تلفن همراهتان تکان بخورید، می‌توانید با چند کلیک ساده این کارها را انجام بدهید؛ اما سؤال اصلی این است که چطور سایت را راه‌اندازی کنیم؟ تهران سرور آماده همکاری با شما است.

طراحی سایت وردپرس با تهران سرور

تهران سرور

روش‌های زیادی برای راه اندازی وب سایت وجود دارد. استفاده از سیستم مدیریت محتوا، استفاده از کدنویسی یا استفاده از سایت‌سازها. درصورتی‌که بخواهید وب سایت خود را به‌صورت کاملا کدنویسی‌شده از صفر تا صد طراحی کنید، علاوه بر صرف هزینه هنگفت، باید مدت‌زمان زیادی منتظر آماده‌سازی آن باشید. در نهایت شاید کار تحویل داده‌شده باب میل شما نباشد! روش دیگری که چند سالی است طرفداران خاصی پیدا کرده، راه‌اندازی سایت ازطریق سایت ساز آنلاین است. درحقیقت در این روش شما هیچ نیازی به دانش کدنویسی یا طراحی سایت ندارید؛ چرا که همه چیز برای شما فراهم است و شاید در کمتر از یک ساعت بتوانید سایت خود را راه‌اندازی کنید؛ اما این از معدود مزایای این روش است؛ چرا که در این شیوه دست شما برای اعمال تغییرات گسترده بسیار محدود است. همچنین شما مالکیتی روی سایت خود ندارید؛ چرا که تمام کارهای آن مانند هاست و دامنه و... در همین سایت ساز انجام شده؛ اما پیشنهاد ما طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا به‌خصوص وردپرس است. وردپرس برای موتورهای جست‌وجو و به‌خصوص گوگل بهینه شده و کدهای استفاده‌شده برای نوشتن این CMS از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چرا که توسط تیمی حرفه‌ای نوشته شده‌اند. امنیت این سیستم نیز در حد بالایی قرار دارد و با نصب افزونه‌های مختلفی می‌توان این امنیت را چند برابر کرد. به‌روز بودن، مدیریت آسان، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، طراحی واکنش‌گرا و گسترده و قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز دلایل برتری وردپرس نسبت به دو روش قبلی است. اگر قصد طراحی سایت با وردپرس را دارید، تهران سرور در کنار شما است.

با سئو و بهینه‌سازی سایت در اوج باشید

تهران سرور

پس از طراحی سایت و راه‌اندازی آن، باید به فکر این باشید تا سایت خود را به دیگر کاربران فضای مجازی معرفی کنید. درحقیقت شما باید با روش‌هایی وب‌سایت خود را در معرض دید دیگران قرار دهید تا موفقیت خود را در هر زمینه‌ای که هستید تضمین کنید. به این روش‌های خاص، سئو گفته می‌شود؛ اما چرا باید سایت را سئو کرد؟ در واقع شما با سئو و بهینه‌سازی سایت خود، دیگر نیازی به هزینه کردن برای تبلیغات گسترده نخواهید داشت؛ چرا که سئو همان کار را با هزینه‌ای کمتر اما بازدهی بالاتر برای شما انجام می‌دهد. می‌توانید با این شیوه برند سازی نیز انجام بدهید و به‌مرور در تخصص خود تبدیل به یک حرفه‌ای شوید. با سئو می‌توانید جایگاه رتبه‌های برتر در صفحات اول گوگل را به دست آورید. این مسئله به شما کمک می‌کند تا بیشتر در دید کاربران قرار بگیرید و در نتیجه فروش محصولات خود را بیشتر می‌کنید یا مقالاتتان بازدید بیشتری خواهند داشت. به بیان دیگر قلب تپنده‌ و تضمین‌کننده‌ی حیات هر وب‌سایتی سئو و بهینه‌سازی آن است. اگر قصد دارید مانند حرفه‌ای‌ها در حوزه‌ی خود ظاهر شوید، بعد از طراحی سایت می‌توانید روی تیم سئو تهران سرور حساب باز کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات