فروشگاه ساز بیدک و انتخابی هوشمندانه برای کسب‌وکارهای پر از سود!

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر کسب‌و‌کار گسترده یا حتی جمع‌وجور خودتان را دارید و از فروشتان راضی نیستید، باید راه دیگری برای بهبود بازاریابی‌تان پیدا کنید.
تبلیغات

دنیای مدرن و تکنولوژیک این روزها توقعات دیگری از کسب‌وکارها دارد؛ توقعاتی که هر کدام دائما به‌روزرسانی می‌شوند و پله‌های ترقی را پیش روی برندها راحت‌تر و آماده‌تر می‌کنند. امروزه، دنیای بازاریابی فروش اینترنتی را رمز موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها می‌داند؛ پس بهتر است شما هم دستی به سروروی کسب‌وکارتان بکشید و کار را به دست فروشگاه‌ ساز استاندارد و مطمئنی همچون مجموعه بیدک بسپارید.

بازاریابی مجازی برای در‌امان‌ماندن از بحران‌های حقیقی

فروشگاه ساز بیدک می‌خواهد شما را با حقیقتی محض روبه‌رو کند که می‌تواند سرنوشت کسب‌و‌کارتان را زمین تا آسمان تغییر دهد. دنیای این روزها پر از بحران‌های ریزودرشتی است که هرکدام از آن‌ها می‌تواند لطمه‌ها و آسیب‌های بسیاری به کسب‌وکارهای سنتی بزند. نمونه بارز آن هم شیوع ویروس کروناست! هیچ‌کس در هیچ‌جای دنیا فکرش را هم نمی‌کرد که روزی ویروسی کوچک بتواند تمامی کسب‌وکارها را تا این حد زیر‌و‌رو کند!

بازاریابی مجازی یا همان دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند که با وجود تمامی بحران‌های احتمالی، در دنیای حقیقی بتوانید با خیال راحت در امان بمانید و فقط‌و‌فقط روی موفقیت روزافزونتان تمرکز کنید. درنتیجه اگر درست پیش بروید، دائما رشد می‌کنید و مشکلات محیط اطراف هم تأثیر چندانی بر کارتان نخواهد گذاشت. به‌همین‌دلیل، فروشگاه‌های اینترنتی با وجود شیوع ویروس کرونا و در زمانی‌که تمامی افراد در قرنطینه بودند و نمی‌توانستند از خانه‌هایشان بیرون بیایند، فضای بسیارمناسبی برای رشد پیدا کردند و فروش و سود بسیار زیادی به‌دست آورند.

تمامی این‌ها را گفتیم تا بدانید هر موقع بخواهید پا به دنیای آنلاین بازاریابی بگذارید، دیر نیست. مجموعه فروشگاه ساز بیدک هم در این فرایند به کمک شما می‌آید و همراه شما مسیر را قدم‌به‌قدم طی می‌کند و فروشتان را افزایش می‌دهد.

درباره فروشگاه ساز بیدک

احتمالا از خود می‌پرسید اصلا فروشگاه ساز بیدک چیست و به چه دردی می‌خورد؟ بیدک مجموعه‌ای از جوانان متخصص و حرفه‌ای و باپشتکار است که درکنارهم می‌خواهند چرخه اقتصادی کشور را بهبود بخشند. این مجموعه پلتفرمی است که امکان داشتن فروشگاه اینترنتی کامل و استاندارد را برایتان فراهم کرده و بستر مناسبی برای افزایش فروش و سودتان در‌اختیارتان قرار می‌دهد.

بیدک خدمات بسیار گسترده و متنوعی پیش روی مشتریان می‌گذارد؛ خدماتی که آن‌ها را فارغ از هرگونه دردسر و دغدغه، تنها به مقصد رشد بیشتر هدایت می‌کند. برخی از خدمات بیدک عبارت‌اند از:

  • عکاسی از محصولات
  • بارگذاری عکس‌ها در وب‌سایت
  • طراحی لوگو برند
  • طراحی برند
  • طراحی اسلایدشو و بروشور
  • دریافت نماد اعتماد الکترونیکی
  • راه‌اندازی درگاه پرداخت آنلاین
  • راه‌اندازی بلاگ
  • طراحی قالب اختصاصی برای فروشگاه

موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود. شاید باورتان نشود؛ ولی بیدک حتی در ارسال محصولات و رساندن آن‌ها به‌دست مشتریانتان نیز کمکتان می‌کند. این همان احساس مسئولیت‌پذیری در این تیم است که حتی تا آخرین مراحل فروش استاندارد نیز با شما همراهی می‌کند. بنابراین، اگر تا‌به‌حال کسب‌و‌کارتان را به رشد درست و درمانی نرسانده‌اید، وقتش رسیده است که دستی به سر‌و‌روی برندتان بکشید و با همراهی بیدک آن را سر‌و‌سامان دهید. فضای آنلاین آن‌هم به‌شکل قانونی و استاندارد، منتظر خدمات و محصولاتتان خواهد بود.

هزینه کار با فروشگاه ساز بیدک

احتمالا خیلی از کسب‌وکارها دائما به هزینه‌هایی فکر می‌کنند که باید برای داشتن فروشگاه اینترنتی صرف کنند و چه‌بسا همین مسئله نیز مانع بزرگی برای این کار به‌حساب می‌آید. مجموعه بیدک سعی می‌کند با تعریف هزینه‌هایی استاندارد و معقولانه، خیال افراد را از دردسرهای احتمالی برای این هزینه‌ها راحت کند. افزون‌براین، بیدک به شما امکان می‌دهد که بتوانید با دریافت طرح‌های اشتراکی مختلف، انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید و در‌نهایت، خدمات مختلفی دریافت کنید. برای مثال، اشتراک‌های استاندارد و حرفه‌ای و VIP مجموعه‌هایی هستند که دست شما را برای انتخاب خدمات دریافتی‌ و پرداخت هزینه‌ها باز می‌گذارند.

سرویس بیدک پلاس سرویسی است که برای کسب‌وکارهایی طراحی شده که می‌خواهند امکانات شخصی‌شده‌ای داشته باشند. طبیعی است که این سرویس هزینه‌های مربوط به خود را دارد و با سایر طرح‌های اشتراکی متفاوت است.

امتیازات مجموعه بیدک

مجموعه بیدک طی سال‌ها کار و فعالیت، گسترش بسیاری پیدا کرده و اعضای بیشتری را در دل خود جای داده است. این مجموعه سال ۱۳۹۸ به‌عنوان بهترین فروشگاه ساز جشنواره وب و موبایل انتخاب شد. تمامی اعضای تیم بیدک بر این هدف هستند که کارهایشان را مطابق با نیازهای مخاطبان و مشتریانشان پیش ببرند و هر آنچه برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارشان لازم است، برایشان فراهم کنند.

این مجموعه به‌عنوان شرکتی دانش‌بنیان از جوانانی نخبه و خلاق تشکیل شده که باکیفیت‌ترین خدمات را در ساده‌ترین شکل ممکن به مخاطبان خود ارائه می‌دهند؛ به‌همین‌دلیل، شما می‌توانید با خیال راحت و فارغ از تمامی مشکلات احتمالی برای فروشگاه‌های اینترنتی، صرفا رشد و پیشرفت خود را هدف قرار دهید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

همکاری با بیدک

اگر می‌خواهید ساخت فروشگاه اینترنتی‌تان را شروع کنید، کافی است در قدم اول از مشاوره رایگان بیدک بهره بگیرید و زیر پایتان را محکم کنید. بعد هم به وب‌سایت بیدک مراجعه کنید و فرایند ساده خرید و ساخت فروشگاه را پیش بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات