پارتیشن‌های اداری تتراگلس روشی مناسب برای تقسیم‌بندی فضا

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت شیشه تتراگلس، برترین مجموعه ایرانی در زمینه واردات و به‌کارگیری ابزارهای دکوراتیو شیشه‌ای است.
تبلیغات

مجموعه تتراگلس، بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و به‌کارگیری ابزارهای دکوراتیو شیشه‌ای فعالیت مستمر دارد و تمامی محصولاتش نیز با استفاده از پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین ابزارها تولید و ارائه می‌شوند. پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه‌ای، شیشه رنگی، شیشه لاکوبل، آینه دکوراتیو، کابین دوش و ... تنها چند مورد از محصولات باکیفیت مجموعه تتراگلس هستند.

مزایای پارتیشن‌ شیشه‌ای تتراگلس

پارتیشن‌ها قدمتی بسیار طولانی دارند؛ اما در سال‌های اخیر کاربردهای آن‌ها افزایش یافته است و تعداد افرادی که از این وسیله‌ها استفاده می‌کنند، روزبه‌روز در حال افزایش است. معمولا بسیاری از مکان‌های فلت و مسطحی که برای تقسیم‌بندی آن‌ها از پارتیشن‌ها استفاده می‌شود، فضاهای کاری و اداری هستند؛ همین کاربردها و استفاده‌های زیاد پارتیشن‌ها برای فضاهای کاری، باعث شده است تا پارتیشن‌هایی با هدف تقسیم‌بندی فضاهای اداری طراحی و به بازار عرضه شوند.

معمولا فضاهای کاری و اداری طی مدت‌زمان‌های خاصی دچار تغییرات کلی یا جزئی می‌شوند و به همین دلیل، بهترین کاری که می‌توان انجام داد این است که برای طراحی دکوراسیون از المان‌های دکوراتیو موقتی استفاده کنید. این کار، می‌تواند تغییرات دکوراسیون محل کار را برای شما چندین برابر راحت‌تر کند.

یکی از کارهای واجبی که باید در فضاهای کاری و به‌خصوص فضاهای کاری پرجمعیت و شلوغ انجام شود، تقسیم‌بندی صحیح فضا است. درصورتی‌که به‌طور صحیح انجام شود، تقسیم‌بندی فضا می‌تواند روند کار کارمندان را بهبود ببخشد و این امکان را به شما بدهد تا بتوانید از فضایی که در اختیارتان گذاشته شده است، نهایت استفاده را ببرید.

درادامه مطلب زیر، برخی از ویژگی‌های مثبت و امکاناتی که پارتیشن اداری به شما ارائه می‌دهد، تشریح شده است.  

ایجاد جلوه خاص و زیبا

یکی از اولین ویژگی‌های پارتیشن اداری، ظاهر خاص و زیبای آن‌ها است. ازآنجاکه پارتیشن‌های اداری در طرح‌ها و همین‌طور سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند، شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی پارتیشن اداری مناسب و مطابق با هر نوع دکوراسیونی که در فضایتان به کار رفته است را تهیه کنید. تفاوتی ندارد که تزئینات داخل محیط شما سنتی، مدرن یا هر نوع دیگری باشد، پارتیشن‌های اداری می‌توانند زیبایی اداره شما را چندین برابر بیشتر کنند.

ایجاد یک محیط عایق صدا

پارتیشن‌های اداری عایق صدا، جزو محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین پارتیشن‌های اداری هستند. این نوع از پارتیشن‌ها، ایده‌آل‌ترین نوع پارتیشن برای ساختن اتاق‌های کنفرانس، اتاق ملاقات، دفترهای کاری ساکت و ... هستند. پارتیشن‌های عایق صدا می‌توانند یک آرامش بسیار خاص را به محل کار شما می‌آورد. پارتیشن‌های اداری از سروصداهای اضافی که ممکن است باعث پرت شدن حواس کارمندان شوند، جلوگیری کرده و ساعات کاری آن‌ها را به مقدار زیادی مفیدتر کند.

ارزان و مقرون‌به‌صرفه بودن

راه‌های زیادی برای تقسیم‌بندی کردن محوطه‌های مسطح و فلت وجود ندارد؛ اما اکثر این راه‌ها معمولا هزینه‌های زیادی را برای شما رقم خواهند زد. شما می‌توانید پارتیشن اداری دلخواه خود را با کم‌ترین تهیه کنید و در هر کجا که می‌خواهید آن‌ها را به کار ببرید؛ این در حالی است که شما برای ساخت تنها یک دیوار کوچک، باید چندین برابر هزینه بیشتری پرداخت کنید.

نصب و حمل‌و‌نقل ساده و آسان

برای ساخت یک بخشی از دیوار علاوه بر هزینه‌های بسیار بالا، وقت زیادی گرفته می‌شود. برای ساختن دیوار، شما به تعداد زیادی کارگر و همین‌طور ابزارها و مصالح نیاز دارید؛ پس از ساخته شدن دیوار، محلی که دیوار در آن قرار گرفته است، احتیاج به نظافت پیدا خواهد کرد.

پارتیشن‌های اداری از سوی دیگر، هیچ کدام از این معایب را نخواهند داشت. پارتیشن‌های اداری به دلیل حجم کم و وزن نسبتا سبکی که دارند، می‌توانند به‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن جا‌به‌جا شوند. معمولا بسیاری از پارتیشن‌های اداری قابلیت تقسیم شدن را دارند و همین ویژگی، کار شما را چندین برابر ساده‌تر خواهد کرد.

قابلیت‌های متفاوت دیگر

همان‌طور که می‌دانید، پارتیشن‌های اداری در مدل‌ها و با استفاده از مدل‌های متفاوت شیشه‌ها ساخته می‌شوند. برای مثال پارتیشن‌های ساخته‌شده با شیشه هوشمند، به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، هم یک فضای خصوصی و هم یک فضای عمومی برای خود داشته باشید؛ چرا که شما می‌توانید با اختیار خود این شیشه‌های هوشمند را مات یا شفاف کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات