خرید اینترنتی ابزار از ابزار مال

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ابزار مال فروشگاه اینترنتی عرضه تخصصی ابزارآلات است. ایده طراحی فروشگاه مجازی ابزار مال با مشاوره‌ی اشخاصی شایسته و متخصص در زمینه فروش و طراحی و به پشتوانه تیم باتجربه شاغل در بازار صنعت از سال ۱۳۹۲ مطرح و وب‌سایتش راه‌اندازی شد.
تبلیغات

اعتبار هایپرمارکت تخصصی مجازی ابزار مال سابقه فعالیت پیوسته در دنیای واقعی بازار ابزارآلات و ارائه موفق خدمات فروش و عرضه محصولات معتبر به مشتریان خود از سالیان دور است. وب‌سایت ابزار مال شاخه‌ای از مجموعه‌ی دنیای ابزار ماشین به‌عنوان عرضه‌کننده کالاهای حرفه‌ای با سابقه‌ای بیش از چهل سال است. این فروشگاه مجازی به‌منظور جلب اعتماد و اطمینان مشتریان محترم، برای دریافت مجوز نماد اعتماد الکترونیک نیز درخواست کرده که پس از طی مراحل اداری اخذ شده است.

مزیت‌های فروشگاه مجازی ابزار مال درمقایسه‌با مراجعه حضوری به فروشگاه فیزیکی یا مجازی دیگر وجود کالاهای کارشناسی‌شده متنوع با برندهای معتبر، خدمات پس از فروش تخصصی، قابلیت ارزیابی فنی کالاها در بخش مقایسه، نگارش و تهیه محتوا برای مطالعه مصرف‌کنندگان کالا و انتشار بی‌طرفانه تجربه کاربران درزمینه استفاده از کالاها و درنهایت حمایت از حق انتخاب مصرف‌کنندگان حرفه‌ای است.

محصولات این فروشگاه با کارشناسی فنی از بین صدها برند تجاری و حرفه‌ای برگزیده شده‌اند. کالاهای شرکت‌های تولیدکننده داخلی یا محصولات نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر خارجی که از دیدگاه کیفی از الزامات حرفه‌ای بهره‌مند و در امر خدمات پس از فروش پاسخ‌گوی رفع مشکلات مشتریان ارزیابی باشند، در هایپر‌مارکت ابزار مال عرضه می‌شوند. جمع‌آوری اطلاعات هر کالا و قابلیت‌های آن، براساس شاخصه‌های مهم ارزیابی نوع و گروه کالا انجام می‌پذیرد.

اصالت تمام کالاهای موجود در این وب‌سایت را گروه ابزار مال تضمین می‌کند و مشتری با اطمینان و آسودگی خاطر به تناسب بودجه‌اش می‌تواند محصول موردنیازش را انتخاب کند و بخرد. هدف هایپرمارکت تخصصی ابزار‌مال عرضه محصولات از برندهای مختلف و معتبر در فضای مجازی، متناسب با نیاز حرفه‌ای مصرف‌کنندگان است.

ابزار برقی

ابزار برقی از پرکاربردترین انواع ابزار آلات است که سهولت استفاده را می‌توان مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت آن‌ها دانست. این گروه از ابزار نه‌تنها در محیط‌های صنعتی، بلکه در تعمیر وسایل منزل نیز کاربرد بسیار گسترده ای دارد. فروشگاه اینترنتی ابزار مال درادامه راهنمای خرید ابزار برقی را ارائه خواهد داد و انواع ابزار برقی و شارژی، قیمت ابزار برقی و راه‌های خرید آن‌ها را بیان خواهد نمود.

انواع ابزار برقی

ابزار برقی را می‌توان براساس عوامل مختلفی تقسیم‌بندی کرد؛ به‌طوری‌که علاوه‌بر تقسیم‌بندی در دو گروه برقی و شارژی، می‌توان آن‌ها را براساس کاربردشان نیز گروه‌بندی کرد. به‌عنوان مثال، پرکاربرترین انواع ابزار برقی عبارت‌اند از:

ابزارمال

ابزار برقی نجاری

در دنیای امروز و البته گذشته، ابزار از مهم‌ترین وسایل موردنیاز در کسب‌و‌کارهای مختلف بوده است؛ به‌طوری‌که نمی‌توان میز کارگاه‌های کوچک و بزرگ نجاری را بدون ابزار تصور کرد. برخلاف گذشته که اغلب ابزارها دستی بودند و استفاده از آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر بود، امروزه ابزار برقی نجاری کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است. گفتنی است برندهای مختلفی ازقبیل ابزار برقی نجاری ماکیتا در بازار موجود است. ازجمله ابزارهای نجاری مهم شارژی و برقی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

اره برقی

اره برقی یکی از ابزارهای ضروری در نجاری است که در‌واقع اساس هر محصول در کارگاه‌های چوب است. اره‌های موجود در نجاری‌ها با‌توجه‌به هدف کاربردشان با‌هم متفاوت هستند. اره عمودبر و اره گرد‌بر دو نوع رایج از ابزارهای برقی نجاری هستند که برای برش‌دادن چوب به شکل و طرح‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

میخکوب برقی

از دیگر ابزارهای نجاری که با نیروی برق عمل می‌کنند، انواع میخکوب است که در دو نوع بادی و برقی در کارگاه ها استفاده می‌شود. میخکوب‌های برقی با‌توجه‌به قیمت مناسب و وزن سبک‌تر از نوع بادی کاربرد بیشتری دارند و همان‌طور‌که از نامشان مشخص است، هر دو برای کوبیدن میخ استفاده می‌شوند.

دریل نه‌تنها در نجاری، بلکه در سایر مشاغل و حتی در منزل نیز استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد دریل سوراخ‌کردن سطوح مختلف است که البته می‌توان از آن‌ها به‌عنوان پیچ‌گوشتی برقی نیز استفاده کرد. با خرید ابزار ماکیتا می‌توان در فهرست ابزارهای هیبریدی نمونه‌های مناسبی انتخاب و خرید که به‌عنوان چند‌کاربره عمل می‌کنند.

ابزار دستی

همان‌طورکه از نام این گروه از ابزارآلات مشخص است، نیروی محرکه برای به حرکت در‌آوردن آن‌ها با دست انسان تأمین می‌‌شود و انرژی الکتریکی یا فشار باد در استفاده از آن‌ها نقش ندارد. این گروه از ابزارها نه‌تنها در بخش‌های صنعتی، بلکه در مصارف خانگی نیز به‌وفور به‌چشم می‌خورد. به‌عنوان مثال، از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به پیچ‌گوشتی، آچارفرانسه، فازمتر، متر و ابزارهای اندازه‌گیری اشاره کرد.

ابزارمال

ابزار ماکیتا

ماکیتا، یکی از نام‌های بسیار شناخته‌شده در صنعت طراحی و ساخت ابزارهای الکتریکی‌، فعالیتش را سال ۱۹۱۵ در ژاپن آغاز کرد. در سال‌های ابتدایی فعالیت این برند به تولید ابزارهای الکتریکی مشغول نبوده و می‌توان گفت آغاز ساخت این ابزارها از سال ۱۹۳۸ بود. با‌توجه‌به کیفیت چشمگیر محصولات این برند، تقاضا برای ابزارهای ماکیتا با رشد زیادی مواجه شد و به‌مرور طراحان این برند نیز محصولات متنوعی طراحی و به بازار عرضه کردند؛ به‌‌گونه‌ای که سال ۱۹۶۹ دریل‌های شارژی معرفی و به‌مرور نیز انواع چرخ سمباده و پیچ‌گوشتی‌های الکتریکی طراحی و تولید شدند.

اگر برایتان این سؤال به‌وجود آمده است که ابزار ماکیتا ساخت کجاست، باید بدانید شرکت اصلی آن ژاپن است. البته از سال ۱۹۸۰ این برند در سایر کشورها، ازجمله برزیل، کانادا و آمریکا و انگلیس و روسیه و چین نیز شرکت‌هایی تأسیس کرد که محصولات همگی بسیار باکیفیت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات