جشنواره اسپید آغاز شد

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
جشنواره اسپید با کلی طرح‌ها و برنامه‌های کارآمد برای فرایند ارسال مرسوله‌های شما دوستان و همکاران عزیز آغاز شد.
تبلیغات

اسپید سامانه پست درون‌شهری است که درحال‌حاضر در شهر تهران و کرج فعالیت می‌کند. اسپید با دراختیار قراردادن پنل کاربری به فروشگاه‌ها، تمام دغدغه‌های ارسال این فروشگاه‌های آنلاین را از بین برده و با ارائه الگوریتم‌هایی، بهینه‌سازی مسیر و کیفیت و سرعت بی‌مثالی برای مشتریان خود به‌ارمغان آورده است.

https://speeddeliv.com/

خدمات پست درون‌شهری اسپید

رسیدن به‌موقع اجناس و در کل انواع مرسوله در تهران همواره از مشکلات جدی کسب‌وکارهای مختلف بوده است. با‌توجه‌به جمعیت بسیار زیاد پایتخت و تعداد چشمگیر وسایل نقلیه مختلف، این مسئله می‌تواند به دغدغه مهمی برای افراد و کسب‌وکارهایی تبدیل شود که رساندن به‌موقع کالا و انجام سر وقت سرویس، برایشان اهمیت زیادی دارد. راه‌های مختلفی برای ارسال مرسوله در تهران وجود دارد. یکی از آن‌ها استفاده از نیروهایی است که خود شرکت برای انجام این کار دارد. البته این کار مشکلات خودش را دارد و بخشی از انرژی و زمان کسب‌و‌کار را همواره به خودش مشغول خواهد کرد.

گزینه بعدی استفاده از سرویس پست جمهوری اسلامی است که می‌توان با تعرفه‌های مختلف، ارسال مرسوله‌های تجمیعی را در تهران انجام داد. گزینه دیگر استفاده از سامانه‌های مختلف حمل‌و‌نقل و ارسال مرسوله در تهران است که یکی از بهترین آن‌ها سرویس اسپید نام دارد و به‌صورت منحصربه‌فرد به کسب‌و‌کارها خدمت‌رسانی می‌کند و برنامه‌های مختلفی برای برای انجام این کار دارد.

ارسال مرسوله‌های تجمیعی در تهران

فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارها در بسیاری از مواقع مقادیر بسیار کمی از کالاها را به مقصد ارسال می‌کنند؛ اما در خیلی از مواقع هم نیاز است تا مرسوله در تهران به‌صورت تجمیعی ارسال شود. کسب‌وکارهای ارسال مرسوله در تهران می‌توانند این کار را برای کسب‌و‌کارهای مختلف اعم از سنتی و اینترنتی انجام دهند.

اسپید

نقطه عطف چنین کسب‌و کارهایی قطعا کسب‌و‌کار اسپید است که کالاها را به‌سمت مقصد معینی تجمیع می‌کند و ارسال مرسوله در تهران را کاملا هدفمند انجام می‌دهد. پیک موتوری‌هایی که در سیستم حمل‌ونقلی اسپید مشغول به کار هستند، هر لحظه به‌سمت مسیر مشخصی در حالت حرکت‌اند و زمان را برای گرفتن سرویس و ارسال مرسوله در تهران تلف نمی‌کنند.

فروشگاه‌های آنلاین برای مرسوله‌های خود چطور برنامه‌ریزی می‌کنند؟

ارسال به‌موقع و سالم مرسوله در تهران یا هر کلان‌شهر دیگری از اهداف مهم کسب‌وکارهای آنلاین است. قاعدتا استخدام پیک برای ارسال مرسوله در تهران برای چنین کسب‌وکارهایی شاید خیلی منطقی به‌نظر نرسد و بهتر است که از سرویس‌های مخصوص حمل‌و‌نقل کالا و مرسوله در تهران استفاده شود. برای بهترشدن این فرایند نیز، استفاده از سرویس کسب‌و‌کار اسپید بیشتر از گزینه‌های دیگر جواب خواهد داد؛ چراکه با تجمیع کالاهای مختلف و تقسیم‌بندی مناطق به‌طور هدفمند مرسوله کسب‌و‌کار شما را ارسال خواهد کرد و شما تمام امور مرتبط با ارسال و لجستیک کسب‌و‌کارتان را با خیال راحت می‌توانید به این برند کارآمد، یعنی اسپید بسپارید.

سامانه پست درون‌شهری اسپید به بسیاری از مشاغل و فروشگاه‌های آنلاین کمک‌های شایانی کرده است. ازجمله مزیت‌های پست درون‌شهری اسپید می‌توان به ارائه گزارش‌ها کامل به‌همراه اعلام وضعیت لحظه‌ای اشاره کرد که باعث شده فروشگاه‌ها ازطریق پنل اسپید بتوانند به اطلاعاتی نظیر زمان مراجعه، ‌نام و امضای تحویل‌گیرنده و محل تحویل دسترسی پیدا کنند. استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی سبب شده است فروشگاه‌ها بتوانند تمامی بسته‌هایشان را با تعرفه ثابت در تهران ارسال کنند.

یکی دیگر از مزیت‌های اسپید، سفیران آموزش‌دیده است. برخورد راننده‌ها به‌عنوان نقطه نهایی و تحویل کالا در برخورد با مشتریان بسیار مهم است که اسپید با کلاس‌های آموزشی دوره‌ای که تیم آموزشش برگزار می‌کند، این موضوع را به بهترین شکل حل کرده است.

اسپید

پشتیبانی همیشگی اسپید بدین‌صورت است که به‌محض ثبت‌‌نام و شروع به کار، هر فروشگاه صاحب یک پشتیبان اختصاصی می‌شود تا بتواند درصورت بروز مشکل، به‌راحتی ازطریق پشتیبانش مشکلات را پیگیری کند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این سامانه، با همکاران ما در پشتیبانی سامانه اسپید در ارتباط باشید

تماس با ما

شما عزیزان درکنار خدمات و مزیت‌های سامانه پست درون‌شهری اسپید، چه چیز‌هایی به دست می‌آورید؟ سرویس ارسال اسپید در دو نوبت کاری ۹ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۱ در هر دو شهر تهران و کرج به‌شکل ارسال در روز بعد و ارسال در همان روز ارائه می‌شود.

اسپید کسب‌وکاری موفق در حوزه ارسال مرسوله در تهران است که می‌توانید به آن در زمینه ارسال انواع مرسوله‌های مختلف اعتماد کنید. شرکت اسپید با ایجاد مکانیزم پیشرفته اینترنتی‌اش، انواع بارهای فروشگاه‌های اینترنتی، محصولات سازمانی، بسته‌های موردنیاز ارگان‌ها و سازمان‌ها را در تهران با هزینه‌های بسیار ناچیز ارسال می‌کند و همین امر موجب شده است این شرکت به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشرفته در حوزه حمل‌و‌نقل و ارسال و دریافت کالاها و ارسال محموله‌های باری فروشگاهی در تهران شناخته شود.

اگر شما هم فروشگاه آنلاینی هستید که به‌طور‌میانگین در هر نوبت بیش از ۳۰ بسته ارسال می‌کنید، همین حالا ثبت‌نام و در جشنواره اسپید شرکت کنید.

جشنواره ویژه روز زن

همین حالا ثبت نام کنید و دو روز ارسال رایگان از اسپید هدیه بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات