کلینیک هیلینگ مرکز درمان بیماری های نشیمنگاهی

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
متخصصان کلینیک هیلینگ مرکز درمان بیماری‌های کلروکتال تهران، بهترین روش درمان بیماری شقاق را پیش روی شما می‌گذارند.
تبلیغات

یکی از بیماری های مقعدی که معمولا درد و خونریزی به همراه دارد، بیماری شقاق است. عمل جراحی شقاق با لیزر یکی از روش‌های درمان بیماری شقاق است که توسط کلینک هیلینگ در ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

چگونگی درمان شقاق با لیزر

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود آید که چگونه از لیزر برای درمان بیماری شقاق استفاده می‌شود و مزیت‌های آن نسبت به دیگر روش‌ها چیست. در واقع باید بدانید عمل لیزر شقاق بسیار آسان است و برای انجام دادن این روش درمانی اصلا درد و خونریزی را احساس نخواهید کرد. برخی از افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، به‌زودی سلامت خود را به دست می‌آورند و همین مورد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

شما برای اینکه از این روش درمانی برای درمان شقاق خود استفاده کنید باید بهترین پزشک را که در این زمینه تخصص بسیار زیادی دارد انتخاب کنید. تخصص پزشک امر مهمی به شمار می‌رود که شما باید به‌خوبی به آن دقت داشته باشید.

زمانی‌که شما به بیماری شقاق مبتلا می‌شوید باید نسبت به درمان آن اقدام کنید و آن را جدی بگیرید. برخی از افراد هستند که به این بیماری توجه زیادی نشان نمی‌دهند و زمانی‌که شدت آن بیشتر شد اقدام به درمان آن می‌نمایند. بدون شک زمانی‌که شدت بیماری شما افزایش پیدا کند پزشک هم باید از لیزر قوی‌تری برای درمان بیماری شما استفاده کند. یک باور غلط در مورد درمان این بیماری با لیزر وجود دارد که افراد می‌کنند بعد از درمان با لیزر دچار بی‌اختیاری مدفوع می‌شوند. ولی شما باید بدانید اصلا این‌گونه نیست و شما بعد از درمان با لیزر هیچ عوارضی را در بدن خود مشاهده نمی‌کنید. برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت‌هایی که درمان لیزر برای بیماری شقاق دارد را درادامه معرفی می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

مزیت‌های درمان شقاق با لیزر در تهران

بدون شک اگر درمان شقاق با لیزر مزیت‌های بسیار زیادی به همراه نداشته باشد افراد از این روش درمانی برای بیماری خود استفاده نمی‌کنند. در واقع شما باید بدانید درمان شقاق با استفاده از لیزر مزیت‌های بسیار زیادی به همراه دارد که برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارت است از:

نداشتن ترس برای بیمار

بسیاری از افراد برای اینکه اقدام به درمان شقاق خود کنند ترس دارند و به همین دلیل بی‌خیال این بیماری خود می‌شوند. روش‌های تهاجمی دیگری مثل جراحی با چاقو و قیچی بدون شک ترس زیادی برای بیماران به همراه داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد از این روش درمانی استفاده زیادی نمی‌کنند. شما برای استفاده از این روش درمانی اصلا نیازی نیست بترسید، چرا که این روش درمانی در کمترین زمان و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود. درد و خونریزی در این روش درمانی وجود ندارد و شما اصلا آن را احساس نمی‌کنید؛ بنابراین شما باید بدانید که این روش درمانی از آن دسته روش‌های درمانی است که اصلا ترس و درد به همراه ندارد. شما زمان استفاده از این روش درمانی اصلا متوجه آن نمی‌شوید و همین مورد از جمله مهم‌ترین مزیت‌های آن است.

دوران نقاهت بسیار کم

از دیگر مزیت‌هایی که درمان شقاق با استفاده از لیزر به همراه دارد در این است که شما اصلا نیازی نیست استراحت زیادی بعد از درمان بیماری در منزل داشته باشید. برخی از افراد بر این باور هستند که باید بعد از درمان بیماری در خانه خود استراحت کنند و نمی‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود رسیدگی کنند. در واقع باید بدانید بسیاری از افراد به این دلیل درمان شقاق با لیزر را انتخاب می‌کنند که دوران نقاهت آن بسیار کمتر از روش‌های دیگر است.

روش‌های دیگر از آن دسته روش‌هایی است که به احتمال زیاد باید دوران نقاهت بیشتری را برای آن‌ها بگذرانید. در واقع باید بدانید آن دسته از روش‌های تهاجمی که همراه‌با چاقو و لیزر است بدون شک به این استراحت نیاز بسیار زیادی دارند.

نداشتن خونریزی

از دیگر مزیت‌هایی که درمان شقاق با لیزر برای بیماران به همراه دارد در این است که شما اصلا درد و خونریزی را در این روش عمل احساس نمی‌کنید. خونریزی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد از آن در هراس هستند و به همین دلیل به بیماری شقاق خود کاری ندارند. در واقع این بیماری با درد و خونریزی همراه است و اگر برای درمان آن خونریزی نداشته باشند بدون شک این روش درمانی را برای خود انتخاب می‌کنند. این مزیت موجب شده است که بسیاری از افراد این روش درمانی را برای درمان بیماری شقاق خود انتخاب کنند.

هزینه مناسب

برخی از افراد بر این باور هستند که هزینه درمان بیماری شقاق با استفاده از لیزر بسیار بالا است. ولی شما باید بدانید این بیماری هزینه درمان زیادی با لیزر ندارد. در واقع شما باید به‌خوبی بدانید آن هزینه‌ای که از شما دریافت می‌شود به‌شدت بیماری‌تان دارد. اگر بیماری شما با استفاده از لیزرهای پرقدرت باشد، باید بدانید که هزینه بیشتری را برای درمان پرداخت خواهید کرد؛ اما درصورتی‌که شدت بیماری شما هنوز زیاد نشده است به پزشک مراجعه کنید با هزینه کمتری بیماری شما را درمان می‌سازد.

عدم نیاز به بیهوشی

برای درمان شقاق با استفاده از لیزر اصلا نیاز نیست که شما بی‌هوش شوید و همین مورد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. شما باید بدانید که این بیماری نیازی به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از بی‌حسی موضعی پزشک بیماری شما را درمان می‌سازد. همین مورد موجب شده است که بسیاری از افراد این روش درمانی را برای خود انتخاب کنند. اینکه شما بی‌هوش شوید عوارض زیادی برای سلامتی‌تان به همراه دارد؛ بنابراین تا می‌توانید باید از روش‌هایی که همراه‌با بیهوشی است دوری کنید. در این صورت خیالتان راحت خواهد بود که در کمترین زمان درمان می‌شوید و هیچ دردی را هم احساس نمی‌کنید.

کاهش درد

با استفاده از لیزر شما می‌توانید به درد بیماری خود خاتمه دهید. بیماری شقاق زمانی‌که می‌خواهید مدفوع خود را دفع کنید، درد بسیار زیادی به همراه دارد و شما بدون شک به‌دنبال بهترین روش درمان بیماری شقاق هستید که درد را احساس نکنید. درمان شقاق با لیزر اصلا درد به همراه ندارد و همین مورد هم از دیگر مزیت‌های مهم این روش به شمار می‌رود.

عدم نیاز به پانسمان

برای انتخاب کردن روش‌های تهاجمی دیگری که برای درمان بیماری شقاق مورد استفاده قرار می‌گیرد شما باید بیماری خود را پانسمان کنید. پانسمان عوارض زیادی به همراه دارد و بدون شک شما را تا حد بسیار زیادی آزار می‌دهد. به همین دلیل بهتر است به‌دنبال روش درمانی باشید که پانسمان به همراه ندارد. انتخاب روش لیزر درمانی بهترین روش درمانی است که شما با خیالی آسوده می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. این روش درمانی پانسمان ندارد و شما بعد از درمان می‌توانید به‌صورت زخم باز به منزل خود بروید. تنها باید به مراقبت‌هایی که پزشک اعلام می‌دارد دقت داشته باشید تا شدت بیماری شما افزایش پیدا نکند.

عدم بستری در بیمارستان

درمان شقاق با استفاده از لیزر به بستری در بیمارستان نیازی ندارد و همین مورد هم از دیگر مزیت‌های درمانی این روش شناخته می‌شود. شما بعد از انتخاب این روش درمانی اصلا نیازی نیست در بیمارستان بستری شوید. بلکه در کمترین زمان می‌توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید و به سرکار بروید. البته که دقت داشته باشید تمامی نکات مراقبتی را برای درمان بیماری باید رعایت کنید.

کلینیک هیلینگ

مشاوره در مرکز درمان بیماریهای کلورکتال

اگر شما هم به بیماری شقاق دچار شده‌اید، هیچ دلیلی برای ترس یا مشکلات پس از عمل وجود ندارد. در مرکز درمان بیماری‌های کلروکتال تهران متخصصان ما وضعیت الان شما را ارزیابی خواهند کرد و بهترین روش درمان را پیش روی شما خواهند گذاشت. قبل از اینکه فکر کنید چه روش‌های دیگری وجود دارد، از طریق روش‌های زیر با متخصصان ما در ارتباط باشید و یک وقت مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای گرفتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای ۰۲۱۸۸۰۶۵۹۴۲، ۰۲۱۸۸۲۱۶۳۴۰ یا شماره موبایل ۰۹۱۲۰۹۹۷۱۳۲ تماس بگیرید.

متخصصان ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات