فروش اختصاصی ساعت Huawei Watch Fit در فروشگاه آنلاین مانتراسل

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه آنلاین مانتراسل، پارتنر هواوی در ایران، فروش اختصاصی ساعت هوشمند Huawei Watch Fit را آغاز می‌کند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی مانتراسل به آدرس مانتراسل برای اولین‌بار ساعت مقرون‌به‌صرفه و شیک و ورزشی واچ فیت را در ایران به فروش می‌رساند.

این ساعت هوشمند با ۱۰ روز عمر باتری و مناسب برای ورزشکارانی که قصد دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات ورزشی را داشته باشند؛ تهیه شده است. واچ فیت ۲۱ گرمی در رنگ‌های زیبا با سلایق مختلف سازگاری داشته و با نصب انواع حسگرهای ضروری، امکان رصد سلامت کاربر را فراهم می‌سازد. سنجش ضربان قلب و اندازه گیری اکسیژن خون از مهم‌ترین حسگرهای نصب شده روی واچ فیت است.

مانتراسل

حسگر اپتیکال، حسگر GPS، حسگر ۶ محوره IMU (شامل شتاب سنج و ژیروسکوپ) و حسگر سنجش شدت روشنایی محیط از دیگر حسگرهای نصب شده روی واچ فیت است. حسگرها حین استراحت، خواب یا تمرینات ورزشی فعال هستند و از طریق اپلیکیشن Huawei Health اطلاعات ذخیره شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Huawei Watvh Fit مجهز به سیستم عامل Lite OS است که مهم‌ترین ویژگی آن مصرف بسیار پایین انرژی است. بنابراین کاربر با خیال راحت می‌تواند با یک بار شارژ از ساعت دست کم ۷ تا ۱۰ روز استفاده کند.

انواع گوشی و تبلت مجهز به اندروید ۵ و آی او اس ۹ یا نسخه‌های جدید‌تر با این ساعت سازگار است. عمر باتری در واچ فیت در سه حالت استفاده معمولی، استفاده سنگین و حالت GPS متفاوت است. در حالت معمولی تا ۱۰ روز عمر دارد و هم زمان فناوری Huawei TruSleep فعال بوده و بر ضربان قلب کاربر نظارت دارد. اگر روزانه ۲۰۰ بار نمایشگر ساعت را باز و بسته کنید یا ۵۰ بار پیام‌های خود را مشاهده کنید، ۳ تماس و ۳ آلارم در ۲۴ ساعت داشته باشید و همچنین ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در هفته را تعریف کرده باشید، به مدت ۱۰ روز شارژدهی خواهد داشت.

مانتراسل

 اما در حالت استفاده سنگین ضمن فعال بودن TruSleep و نظارت بر ضربان قلب، نمایشگر ساعت را روزی ۵۰۰ بار روشن و خاموش کرده و روزانه به مدت ۶۰ دقیقه هم پیاده‌روی کنید؛ عمر باتری ۷ روزه را تجربه خواهید کرد. در حالت فعال شدن GPS نیز تا ۱۲ ساعت باتری واچ فیت شارژدهی خواهد داشت.

کاربرانی که دنبال رصدکردن فعالیت‌های ورزشی خود از یک سو و همچنین پایش سلامتی قلب،توانایی بدنی، خواب و استرس خود هستند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با ساعت واچ فیت تمام نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها و تماس‌های گوشی را از دست نداده و پیغام‌های شبکه اجتماعی را بدون دغدغه دریافت خواهید کرد.

برای خرید این ساعت هواوی واچ فیت زیبا به فروشگاه آنلاین مانتراسل بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات