ریفرال مارکتینگ با دستگاه دایرکت

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نظرات خریداران قبلی هر محصول در فروشگاه اینترنتی روی تصمیم ما برای خرید همان محصول بسیار تأثیرگذار است. حالا فرض کنید نظر دوستمان درباره محصول یا کسب‌و‌کار چه تأثیر روی ما خواهد گذاشت.
تبلیغات

براساس تحقیقات، اگر دوست ما از کسب‌و‌کاری مثل رستوران تعریف کند، هم ۲۵ درصد بیشتر از سایر مشتریان رستوران از آنجا خرید می‌کنیم و هم فواصل تکرار خریدمان درمقایسه‌با بقیه کوتاه‌تر است. به‌همین‌دلیل، در دنیا ریفرال مارکتینگ بسیار جدی گرفته می‌شود، تا جایی که حتی گوگل هم در بعضی از محصولاتش از آن استفاده می‌کند.

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت گجتی جالب برای دریافت شماره موبایل مشتریان است. اگر در کسب‌و‌کارتان مشتری حضوری دارید، با این وسیله می‌توانید شماره مشتریان خودتان را جمع‌آوری کنید. همه شماره‌هایی که دستگاه دریافت می‌کند، در پنلی آنلاین و پیشرفته ذخیره می‌شود که امکانات فراوانی برای افزایش فروش در‌اختیارتان قرار می‌دهد؛ اما امروز می‌خواهیم با افزونه «ریفرال» این پنل آشنا شویم.

ویژگی‌ای که به‌تازگی به پنل دایرکت اضافه شده است، باعث می‌شود شما هم مثل شرکت‌های بزرگ برنامه ریفرال مارکتینگ ساده و جمع‌و‌جوری برای خودتان طراحی کنید و فروشتان را به‌شدت افزایش دهید. لطفا ویدئو زیر را ببینید.

با این افزونه می‌توانید از مشتریانتان درخواست کنید که شما را به دوستانشان معرفی کنند تا به‌ازای هر دوستی که از شما خرید کرد، جایزه‌ای از شما دریافت کنند که می‌تواند مبلغ مشخصی پول باشد.

هر زمان مشتری به فروشگاهتان مراجعه و شماره موبایلش را وارد دستگاه دایرکت کند، پیامکی برایش ارسال می‌شود و برنامه ریفرال مارکتینگ شما را معرفی می‌کند و از او می‌خواهد روی لینک داخل پیامک کلیک کند. مشتری پس از کلیک روی این لینک، وارد وب‌سایتی می‌شود که می‌تواند دوستانش را دعوت کند. دایرکت از طرف مشتری متن مشخص شما را به همه آن‌ها پیامک می‌کند.

از‌این‌پس، هر «دوست مشتری» که به فروشگاه شما بیاید و شماره‌اش را وارد دستگاه دایرکت کند، فورا پیامکی برای مشتری‌ای ارسال می‌شود که او را معرفی کرده است تا از جایزه‌‌اش آگاه شود. حالا مشتری انگیزه‌ای مضاعف دارد تا باز‌هم شما را به دیگران معرفی کند.

برای اثربخشی بیشتر می‌توانید در متن پیامکی که برای دوستان مشتری ارسال می‌شود، تخفیف یا جایزه‌ای برای اولین خرید قرار دهید تا آن‌ها را هم برای خرید ترغیب کنید. این چرخه معرفی و خرید روزانه تکرار می‌شود و فروشتان افزایش خیره‌کننده‌ای می‌یابد.

قیمت دستگاه ذخیره شماره مشتری دایرکت ۷۲۰ هزار تومان است که می‌توانید آن را از دیجی‌کالا یا وب‌سایت آن بخرید. قیمت افزونه ریفرال هم ۳۵۰ هزار تومان است که تا پایان بهمن با کد ut30 آن را با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف و به قیمت ۲۵۰ هزار تومانمی‌توانید بخرید.

امیدواریم شما هم با استفاده از دایرکت برنامه ریفرال مارکتینگ خود را راه بیندازید و از رقبا عقب نمانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات