نسل سوم خرید خودرو در ایران با همراه مکانیک

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خرید خودرو به‌دلایل مختلف فرهنگی و اجتماعی و نبودن مرجع رسمی برای اطمینان از وضعیت خودروها، همیشه مسئله مهم و نگران‌کننده‌ای برای خریداران بوده است.
تبلیغات

تغییر ماهیت خودرو از وسیله نقلیه به کالای سرمایه‌ای در سال­‌های اخیر، این دغدغه را برای خریداران بیشتر هم کرده است؛ به‌طوری‌که حالا دیگر نمی‌توان خودرو را فقط به چشم وسیله‌ای برای رفت‌وآمد روزانه دید.

این اصل مهمی است که در روزهای بحرانی، همیشه تعداد کسانی که سعی می‌کنند از آب گِل‌­آلود ماهی بگیرند، به‌طرز شگفت‌انگیزی زیاد می‌شود. نمونه‌­های کلاه‌برداری و مال‌باختن‌­های زیادی در سال‌­های اخیر در بازار خودرو مشاهده شده است. کافی ‌است از‌طریق کلیک روی صفحه «قیمت لحظه‌ای خودرو» به قیمت روز خودروها نگاهی بیندازید و ببینید حتی تعویض گِل‌گیر ساده می‌تواند چند‌ده‌میلیون تومان از قیمت خودرو کم کند، چه برسد به دیگر مشکلات فنی و بدنه خودروها.

همراه مکانیک

پیشنهاد ما چیست؟

شما برای خرید ماشین با خیال راحت معمولا چه کاری انجام می‌­دهید؟ احتمالا از دوست متخصص و ماشین‌شناس خود کمک می‌­گیرید یا شاید هم سعی کنید خودرو مدنظرتان را از افراد مطمئنی بخرید که نزدیکتان هستند‌. ما به شما پیشنهاد جدید و بهتری می‌­دهیم؛ روشی که شرکت‌های معتبری مثل کاروانا در تمام کشورهای پیشرفته جهان آن را اجرا می‌کنند. شما می‌­توانید ازطریق طرح «‌خرید سفارشی همراه­ مکانیک» با خیال راحت خودرو مد‌نظرتان را بخرید.

ما در همراه­ مکانیک تمام تلاشمان این است که همراهی مطمئن و متخصص برای انتخاب‌­های شما باشیم و نقش دوست ماشین‌شناس و نزدیکان معتمدتان را بازی کنیم تا در فرایند خرید خودرو کوچک‌­ترین ضرری نکنید.

حتما از خودتان می‌­پرسید چرا باید به همراه­ مکانیک به چشم همراه و دوست مطمئن نگاه کنم؟

پاسخ این است که شما خودروهای مدنظرتان را از نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده همراه مکانیکمی‌خرید. این نمایشگاه ویژگی‌­های منحصربه‌فرد زیر را دارد:

  • تنوع خودروهای موجود در نمایشگاه همراه ­مکانیک می‌تواند دست شما را برای هر نوع انتخابی باز بگذارد. شما می­‌توانید مشخصات خودروهای مدنظر و بودجه‌تان را به ما اعلام کنید تا خودروهای موجود در نمایشگاه و منطبق با درخواست شما را از سراسر ایران پیدا و برایتان ارسال کنیم.
  • گزارش کامل کارشناسی فنی و بدنه و آپشن­‌ها برای خودروهای طرح کارتیک از‌طریق وب‌سایت و اپلیکیشن قابل‌مشاهده است و همه‌چیز در انتخاب خودرو مدنظر برایتان شفاف است. شما می‌­توانید گزارش کارشناسی خودروها را ببینید و از وضعیت خودرو دلخواهتان آگاهی کامل به‌دست آورید.
  • ما به شما ضمانت واقعی هفت‌روزه پرداخت خسارت را تقدیم می‌کنیم و بدین‌ترتیب، با خرید خودرو از همراه ­مکانیک نگران هیچ‌چیزی نخواهد بود.
همراه مکانیک

برای مشاوره تخصصی درزمینه انتخاب خودرو و ثبت درخواست خرید و کسب اطلاعات بیشتر کافی است وارد نمایشگاه خودرو همراه مکانیک شوید و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کنید. مشاوران همراه مکانیک در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و درباره تمامی مراحل خرید خودرو به شما توضیح خواهند داد. منتظر شما هستیم!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات