افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن پاناسونیک در میرداماد

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 11 دقیقه
مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایده‌آل گستر برای ارائه‌ی خدمات به دارندگان انواع تلفن‌ پاناسونیک در میرداماد آغاز به‌ کار کرد.
تبلیغات

آنجا که شاعر می‌گوید «مشک آن است که خود ببوید؛ نه آن‌که عطار بگوید»، دقیقا شرح حال تلفن‌های پاناسونیک است! چرا که این دستگاه‌ها در طول سالیان متمادی آن‌چنان کیفیت، ماندگاری و دوام خود را ثابت کرده‌اند که نیازی به تعریف و تمجید از آن‌ها نیست. محبوبیت تلفن پاناسونیک تا بدان جا پیش رفته است که بسیاری از هموطنان، تلفن‌ ثابت را بدون برند و نام Panasonic به رسمیت نمی‌شناسند.

حتی گسترش روزافزون تلفن‌ همراه نتوانست جایگاه دستگاه‌های تلفن ثابت و در رأس آن‌ها، انواع تلفن پاناسونیک را در میان کاربران این محصولات خدشه‌دار کند. نگاهی به آمار فزاینده فروش تلفن Panasonic در بازارهای جهانی و به تبع آن کشور عزیزمان، به‌خوبی گواه این ادعا است.

اگر از مشتریان تلفن‌ پاناسونیک باشید، حتما نام ایده‌آل گستر را شنیده‌اید؛ یک نمایندگی معتبر و مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران که در طول یک دهه فعالیت، همواره به ارائه محصولات اورجینال و انجام خدمات پس از فروش Panasonic مشهور بوده است.

امروز و در این مقاله یک مژده برای شما عزیزان داریم: شرکت ایده‌آل گستر به‌عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن پاناسونیک شعبه جدید خود را در میرداماد افتتاح کرده و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و علاقمندان است.

چرا شعبه رز میرداماد؟

برای پاسخ به این سؤال، باید دو مبحث مهم مورد بررسی قرار بگیرند: نخست اینکه شرکت ایده‌ آل گستر همواره به ‌دنبال تسهیل خدمت‌رسانی به مشتریان خود بوده و به همین دلیل، اقدام به تأسیس شعبه جدید در این منطقه کرده است.

دلیل دوم، دسترسی آسان به برج رز میرداماد (محل افتتاح شعبه جدید ایده‌آل گستر) است. مشتریان عزیزی که قصد عزیمت به این مرکز از طریق خودروهای شخصی خود دارند، بدون هیچ نگرانی می‌توانند اتومبیل خود را در پارکینگ بزرگ و مجهز برج رز پارک کنند.

از طرفی دیگر، عزیزانی که استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی را ترجیح می‌دهند، می‌توانند به‌راحتی و با استفاده از مترو، راهی شعبه جدید ایده‌آل گستر شوند. به این منظور، کافی است سوار قطارهای مترو شوید و در ایستگاه میرداماد، واقع در خط ۱ مترو پیاده شوید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دسترسی به شعبه جدید مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن های پاناسونیک در میرداماد، بسیار آسان است و مراجعین محترم، به هر روشی که تمایل داشته باشند، می‌توانند راهی فروشگاه ایده‌آل گستر شوند.

هر آن‌چه از یک نمایندگی پاناسونیک انتظار دارید

ممکن است از خود سؤال کنید که چرا افتتاح شعبه جدید ایده‌آل گستر در میرداماد را مانند یک مژده تلقی کردیم؟ برای پاسخ به این سؤال، باید به خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می‌شوند، اشاره کنیم:

اولین و مهم‌ترین خدمتی که مشتریان یک برند مطرح مانند پاناسونیک، از نمایندگی پاناسونیک انتظار دارند، ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت است. این مسئله زمانی مهم‌تر جلوه می‌کند که بدانیم این روزها، محصولات تقلبی با نام و برند پاناسونیک، در بازار بسیار زیاده شده‌اند و همین عامل، دردسرهایی برای مشتریان عزیز به وجود آورده است.

در شعبه جدید ایده‌آل گستر که به‌تازگی و در برج رز واقع در میرداماد افتتاح شده است، می‌توانید به انواع تلفن‌ پاناسونیک و سایر محصولات مخابراتی و اداری این شرکت، به‌صورت کامل اورجینال و با کیفیت اصلی، دسترسی داشته باشید.

ایده‌آل گستر

زمانی‌که از یک مرکز فروش معتبر مانند ایده‌آل گستر خرید می‌کنید، خیالتان از اصل بودن تلفن پاناسونیکی که خریداری کرده‌اید، کاملا راحت است. از طرفی دیگر، شما از یک گارانتی معتبر و ۱۲ ماهه برخوردار می‌شوید که باعث آرامش خاطر بیشترتان خواهد شد.

اما یا فروش محصولات اورجینال، تنها انتظار مشتریان از یک مرکز مجاز پاناسونیک مانند ایده‌آل گستر است؟ قطعا خیر! زیرا خدمات پس از فروش نیز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در شعبه جدید ایده‌آل گستر در میرداماد، خدماتی مانند تعمیرات تخصصی تلفن‌های پاناسونیک در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، به شما عرضه خواهند شد.

تعمیر تلفن پاناسونیک در مراکز نامعتبر و غیر مجاز می‌تواند منجر به خسارت‌های مالی به مشتریان شود؛ چرا که در این مراکز، غالبا تلفن به دست افراد غیر متخصص و با استفاده از قطعات فیک و بی‌کیفیت تعمیر می‌شود.

اما در واحد تعمیرات ایده‌آل گستر واقع در شعبه رز میرداماد، تلفن‌های Panasonic شما عزیزان، توسط مهندسان مجربی تعمیر می‌شوند که سال‌های سال است امتحان خود را در این زمینه پس داده‌اند. علاوه بر این، قطعاتی که در زمان تعمیرات مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاملا اورجینال هستند و خیالتان از این بابت نیز راحت خواهد بود.

دسترسی آنلاین و تلفنی به شعبه جدید ایده‌آل گستر

مراجعه حضوری آن‌هم در این روزهای کرونایی، قطعا بهترین راه ‌حل برای دسترسی به خدمات فروشگاه بزرگ ایده‌آل گستر نیست. مشتریان عزیز می‌توانند هم به‌صورت آنلاین و هم از طریق تماس تلفنی، با شعبه جدید ایده‌آل گستر در میرداماد در ارتباط باشند.

برای ارتباط آنلاین، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز، به وب سایت رسمی ایده‌آل گستر به نشانی idehal.org مراجعه کنید. در این پایگاه اینترنتی، علاوه بر مشاهده تمامی محصولات پاناسونیک (از جمله تلفن‌های خانگی و اداری که درادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت)، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز برخوردار شوید.

بعد از ورود به وب‌سایت ایده‌آل گستر و در بخش دسته‌بندی محصولات، می‌توانید به تمامی دستگاه‌های مخابراتی و اداری پاناسونیک از جمله انواع تلفن‌، دستگاه‌های سانترال، فکس، ویدئوپروژکتور و دوربین‌های مداربسته دسترسی داشته باشید.

با باز کردن صفحه تخصصی هر کدام از محصولات پاناسونیک، امکان مشاهده آخرین قیمت، تصاویر اختصاصی، نقد و بررسی‌های تخصصی و مشخصات فنی آن‌ها برای مشتریان فراهم شده است. علاوه بر این، با استفاده از فیلترهایی مانند پرفروش‌ترین، گران‌ترین، ارزان‌ترین، محبوب‌ترین و جدیدترین، می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه‌تری محصول مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید.

توجه: تمامی قیمت‌هایی که در فروشگاه ایده‌آل گستر مشاهده می‌کنید، به‌صورت روزانه و لحظه‌ای آپدیت می‌شوند. بنابراین همواره می‌توانید از آخرین قیمت‌های محصولات مخابراتی از جمله تلفن‌های پاناسونیک آگاهی داشته باشید.

راه دیگر دسترسی به ایده‌آل گستر واقع در برج رز میرداماد، ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده‌آل گستر است. بدین منظور می‌توانید در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ عصر و از طریق شماره تلفن ثابت 02181010 تماس بگیرید.

کارشناسان فروش ایده‌آل گستر علاوه بر ارائه اطلاعات تخصصی در ارتباط با محصولات مختلف پاناسونیک، مشتریان را برای انتخاب محصول دلخواه و متناسب با نیازهایشان راهنمایی خواهند کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مشتریان عزیز از هر طریقی که مایل باشند، می‌توانند در کمترین زمان ممکن به شعبه جدید مرکز فروش و خدمات پس از فروش پاناسونیک در میرداماد دسترسی داشته باشند.

محصولات متنوع پاناسونیک در ایده‌آل گستر

همان‌طور که اشاره کردیم، ایده‌آل گستر به‌عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ و تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران آغاز کرد. هم‌اکنون و در شعبه جدید این شرکت، محصولات زیر به‌صورت کاملا اورجینال در دسترس مشتریان قرار دارند:

ایده‌آل گستر

انواع تلفن‌ پاناسونیک

تلفن پاناسونیک محبوب‌ترین محصول مخابراتی این شرکت در ایران به شمار می‌رود. شرکت Panasonic تلفن‌های خود را در مدل‌ها و کاربری‌های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می‌کند که درادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

تلفن‌های خانگی پاناسونیک

 همان‌طور که از اسم این دستگاه‌ها مشخص است، برای استفاده در منازل شخصی، طراحی و ساخته شده‌اند. می‌توان ادعا کرد که این روزها در هر خانه‌ای، حداقل یک تلفن پاناسونیک پیدا می‌شود. البته  تلفن‌های خانگی Panasonic نیز به دو دسته تلفن‌های رومیزی و بیسیم تقسیم‌بندی می‌شوند:

تلفن رومیزی پاناسونیک: این دستگاه‌ها را می‌توان قدیمی‌ترین مدل از تلفن‌های ساخته‌شده توسط این شرکت دانست. اساس کار یک تلفن رومیزی به این صورت است که از طریق کابل یا سیم تلفن، به خط آنالوگ مخابرات وصل می‌شود و به همین دلیل، قابلیت جا به جایی ندارد.

 این روزها با توجه به گسترش تلفن‌های بیسیم و امکانات و قابلیت‌های بیشتر این تلفن‌ها، از محبوبیت دستگاه‌‌های رومیزی پاناسونیک کاسته شده است. بااین‌حال، تلفن‌های Desktop مشتریان و علاقمندان مخصوص به خود دارند.

تلفن بیسیم پاناسونیک: نسل جدید تلفن‌های خانگی پاناسونیک محسوب می‌شوند که با توجه به قابلیت جا‌به‌جایی و همچنین امکانات و قابلیت‌های متعدد، خیلی زود توانستد راه خود را به سبد خرید مشتریان باز کنند.

تلفن‌های بیسیم از یک دستگاه پایه (که با استفاده از کابل تلفن به خط مخابرات متصل می‌شود) و یک یا چند گوشی بیسیم تشکیل شده است. مهم‌ترین دلیل محبوبیت این تلفن‌ها، این است که می‌توانید در هنگام مکالمه و تا محدوده تعیین‌شده (برد دستگاه) گوشی بیسیم را حرکت دهید. البته قابلیت‌هایی مانند منشی تلفنی، روم مانیتورینگ و ... نیز در استقبال مشتریان از این دستگاه‌‌ها بی دلیل نبوده‌اند.

تلفن‌ اداری پاناسونیک

این تلفن‌ها برای استفاده در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری طراحی شده‌اند و طبیعتا قابلیت کار کردن در منازل ندارند. اساس کار یک تلفن اداری به این صورت است که باید به دستگاه سانترال یا سرور مرکزی متصل شود. تلفن‌های اداری پاناسونیک به دو دسته تلفن‌های سانترال و تلفن‌های تحت شبکه بخش‌بندی می‌شوند:

تلفن سانترال پاناسونیک: این تلفن‌ها قابلیت کار در کنار دستگاه‌های سانترال آنالوگ پاناسونیک را دارند و از طریق کابل تلفن، به یکی از خروجی‌های دستگاه متصل می‌شوند. بسته به خروجی‌های مختف سانترال، تلفن‌های سانترال پاناسونیک به سه دسته تلفن‌های آنالوگ، هایبرید و دیجیتال تقسیم می‌شوند.

تلفن تحت شبکه پاناسونیک: نسل جدید تلفن‌های اداری پاناسونیک که از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری، کامل با تلفن‌های سانترال متفاوت هستند. این تلفن‌ها از طریق کابل شبکه و آی پی، به سانترال نرم‌افزاری یا تحت شبکه وصل می‌شوند و صدا را به‌صورت داده‌های دیجیتال (صفر و یک) منتقل می‌کنند. اساس کار یک تلفن تحت شبکه، انتقال صدا بر بستر شبکه (به تکنولوژی ویپ معروف است) است.

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

یکی دیگر از محصولات بسیار مهمی که می‌توانید در ایده‌آل گستر به آن‌ها دسترسی داشته باشید، دستگاه‌های سانترال هستند. این دستگاه‌ها برای راه‌اندازی مرکز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همان‌طور که می‌دانید، خطوط تلفن شهری که مخابرات در اختیار هر مجموعه‌ای قرار می‌دهد، محدود است و کفاف تمام بخش‌ها و کارمندان را نمی‌دهد. به همین خاطر، مدیران کسب‌و‌کار با استفاده از دستگاه‌های سانترال، اقدام به راه‌اندازی یک مرکز تلفن می‌کنند. این دستگاه‌ها خطوط شهری را می‌گیرند و آن‌ها را تبدیل به داخلی‌های مورد نیاز می‌کنند.

در حال حاضر، شرکت پاناسونیک دستگاه‌های سانترال خود را در دو دسته سانترال‌های کم‌ظرفیت و پرظرفیت تولید و روانه بازار می‌کند:

سانترال کم ظرفیت پاناسونیک: این دستگاه‌ها برای مجموعه‌های کوچک و متوسط مناسب هستند؛ زیرا ظرفیت خطوط شهری و داخلی آن‌ها محدود است. یک سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، می‌تواند حداکثر ۸ خط شهری را دریافت کند و ۲۴ داخلی را در اختیار شما قرار دهد.

دستگاه‌های کم ظرفیت پاناسونیک دارای دو خروجی آنالوگ و هایبرید هستند؛ این بدین معنا است که شما می‌توانید تلفن‌های آنالوگ و هایبرید را به آن متصل کنید. مهم‌ترین سانترال کم ظرفیت پاناسونیک در حال حاضر، KX-TES824 است.

سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک: ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، برای راه‌اندازی مرکز تلفن، باید به فکر خرید یک دستگاه پرظرفیت پاناسونیک باشند. این سانترال‌ها می‌توانند تا حداکثر ۶۴۰ خط شهری را دریافت کنند و ۱۱۵۲ داخلی مختلف را در اختیار مجموعه قرار دهند.

یک سانترال پرظرفیت پاناسونیک، دارای دو خروجی هایبرید و دیجیتال است و می‌تواند این مدل از تلفن‌های سانترال را پشتیبانی کند. از مهم‌ترین دستگاه‌های PBX پرظرفیت پاناسونیک می‎توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • سری TDA
  • سری TDE
  • سری NS

البته از یک نقطه نظر دیگر، سانترال‌های پاناسونیک را می‌توان به دو دسته سانترال‌های آنالوگ (با استفاده از خطوط سنتی مخابرات کار می‌کنند) و سانترال‌های تحت شبکه (با استفاده از خطوط سیپ ترانک و تکنولوژی ویپ فعالیت می‌کنند) تقسیم کرد.

دستگاه‌های فکس پاناسونیک

 با ظهور سرویس‌هایی مانند ایمیل و جیمیل و همچنین امکان انتقال اسناد متنی از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتساپ، از محبوبیت دستگاه‌های فکس کاسته شد؛ اما این محصولات همچنان در ادارات و سازمان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

شرکت پاناسونیک دستگاه‌های فکس خود را در دو دسته فکس‌های کاربنی و لیزری طراحی و روانه بازار کرده است. در هنگام خرید فکس پاناسونیک، حتما از کارشناسان فروش ایده‌آل گستر اطلاعات و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید تا بتوانید راحت‌تر مدل متناسب با نیازهایتان را انتخاب کنید.

ویدیوپروژکتورهای پاناسونیک

این روزها ویدئوپروژکتورها راه خود را به منازل نیز باز کرده‌اند. تا همین چند سال قبل، این دستگاه‌ها بیشتر در سالن‌های سینما، تئاتر، اتاق‌های کنفرانس و کلاس‌های آموزشی کاربرد داشتند. اما امروزه بسیاری از افراد، برای راه‌اندازی سینماهای خانگی، دیدن فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه و انجام بازی‌های کامپیوتری روی پرده بزرگ پروژکتور، اقدام به خرید انواع مختلف ویدئو پروژکتورها می‌کنند.

شرکت پاناسونیک در زمینه ساخت انواع مختلف ویدیوپروژکتورها نیز بالاترین کیفیت و دوام را لحاظ کرده است. در حال حاضر، Panasonic دستگاه‌های پروژکتور خود را در دو مدل 3LCD و DLP روانه بازار می‌کند.

ویدئوپروژکتورهای 3LCD بیشتر برای سینماهای خانگی، سالن‌های کنفرانس کوچک و متوسط و همچنین کلاس‌های درس مناسب هستند. این در حالی است که از پروژکتورهای DLP بیشتر در سالن‌های سینما، کنفرانس‌های بزرگ و ... استفاده می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک

دوربین مدار بسته یکی از مهم‌ترین تجهیزات امنیتی است که این روزها در بسیاری از فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، ساختمان‌های تجاری و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشتریان عزیز می‌توانند انواع مختلف دستگاه‌های دوربین مدار بسته پاناسونیک را در فروشگاه ایده‌آل گستر و همراه‌با یک گارانتی معتبر و ۱۲ ماهه خریداری نمایند.

دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک به دو دسته دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه تقسیم‌بندی می‌شوند:

دوربین مدار بسته آنالوگ: این دوربین‌ها نسل قدیمی‌تر تجهیزات مخابراتی محسوب می‌شوند و همان‌طور که از اسمشان مشخص است، تصاویر ضبط‌شده را به‌صورت سیگنال‌های آنالوگ ارسال می‌کنند. اساس کار این دوربین‌ها به این صورت است که تصاویر، به‌صورت سیگنال‌های آنالوگ، به یک دستگاه ضبط کننده تصاویر که DVR نامیده می‌شود، ارسال و ضبط می‌شوند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه پاناسونیک: این دوربین‌های مداربسته برای اولین ‌بار در سال ۱۹۹۶ طراحی و به بازار عرضه شدند و توانستند در مدت‌زمان کوتاهی، جایگاه خود را در میان مشتریان سیستم‌های امنیتی، تثبیت کنند.

این دوربین‌ها برای انتقال تصاویر، از پروتکل‌های IP و کابل شبکه استفاده می‌کنند و می‌توانند تصاویر ضبط‌شده را در یک حافظه جانبی یا دستگاه NVR ضبط کنند. (این مورد به مدل دوربین بستگی دارد.)

تعمیر تلفن های پاناسونیک در میرداماد

پیش‌تر نیز اشاره کردیم که خدمات پس از فروش و در رأس آن‌ها، انجام تعمیرات تخصصی، یکی از مهم‌ترین انتظارات مشتریان از یک نمایندگی مجاز است. فروشگاه ایده‌آل گستر نیز بر همین اساس، اقدام به راه‌اندازی واحد تعمیرات خود کرده است.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش ایده‌آل گستر در میرداماد، برای تعمیر انواع تلفن‌های پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه‌های مصوب توسط اتحادیه مخابرتی ایران، اقدام کنید.

سرویس رایگان تعمیرات ایده‌آل گستر در میرداماد

شرکت ایده‌آل گستر اخیرا و برای راحتی هرچه تمام‌تر مشتریان خود در شهر تهران، اقدام به راه‌اندازی سرویس رایگان تعمیرات کرده است. براساس این سرویس، کلیه عزیزانی که در یکی از مناطق ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ پایتخت زندگی می‌کنند، برای ارسال تلفن تعمیراتی خود به ایده‌آل گستر و دریافت مجدد آن پس از انجام تعمیرات، نیاز به پرداخت هیچ‌‌گونه هزینه‌ای ندارند.

به عبارتی دیگر، این افراد تنها هزینه تعمیر تلفن خود را پرداخت خواهند کرد و هیچ مبلغی از آن‌ها بابت ارسال و دریافت تلفن، توسط واحد تعمیرات ایده‌آل گستر دریافت نخواهد شد.

کلام پایانی

آنچه که در این مقاله به آن پرداخته شد، معرفی شعبه جدید ایده‌آل گستر به‌عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن های پاناسونیک واقع در برج رز میرداماد بود. لازم به تکرار مجدد نیست که با توجه به محبوبیت زیاد تلفن‌های پاناسونیک و نیز سایر محصولات مخابراتی و اداری این شرکت، ضرورت دسترسی به یک نمایندگی مجاز Panasonic بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

در پایان امیدواریم با مراجعه به شعبه جدید ایده‌آل گستر در میرداماد، آسان‌تر از قبل بتوانید به انواع خدمات این شرکت در زمینه تلفن‌های پاناسونیک دسترسی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات