امیزینگ تویز – فروشگاه اسباب بازی های شگفت انگیز

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امیزینگ تویز سایتی است برای تمام کودکان، نوجوونان و بزرگسالانی که کودک درون فعالی دارند. در سایت امیزینگ تویز انواع اسباب بازی‌های ضد استرس وجود دارد؛ یکی از این اسباب بازی‌ها که بیشترین طرفدار و تنوع را دارد، اسلایم است.
تبلیغات

اسلایم چیه؟!

خمیر اسلایم وسیله‌ای که امروزه برای بازی و ابزاری برای رفع استرس شناخته می‌شود اولین‌بار توسط شرکت آمریکایی متل (Mattel) در سال ۱۹۷۶ ساخته و روانه بازار شد و با استقبال خوبی مواجه شد و همچنان در لیست اسباب بازی‌های پرفروش است. علت محبوبیت این وسیله بازی در بین کودکان و نوجوانان و همینطور بسیاری از بزرگسالان، حس چسبندگی آن و انعطاف بالای آن است که می‌توان آن را به میزان زیادی کش آورد. البته هرنوع اسلایم ویژگی‌های خاصی دارد که درادامه ویژگی‌های انواعی از آن را توضیح می‌دهیم.

مواد اولیه:

ماده سازنده اصلی اسالیم، چسب مخصوصی است که با پوست دست انسان سازگار است و فاقد آنتی باکتریال‌های قوی و همینطور فاقد فرمالین است تا پس از ساعت های طولانی بازی کردن با این خمیر چسبنده، پوست دست به‌ویژه در کودکان که دارای پوست حساس تری هستند، آسیبی نبیند.

طول عمر اسباب بازی:

خمیر اسلایم مانند اسباب بازی‌های دیگر دارای طول عمر مفیدی است که شیوه نگه‌داری در طول عمر آن نقش مهمی دارد به‌گونه‌ای که با نگه‌داری مناسب حتی می‌توان تا ۶ ماه از بازی با این خمیر لذت برد بدون اینکه خاصیت کشسانی یا چسبندگی آن تغییری کند یا بدون اینکه بوی نامطبوعی بگیرد.

انواع مختلف اسلایم:

خمیرهای اسلایم در انواع و گونه‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند که این تنوع بالا سبب شده قشر زیادی از افراد، بسته به سلیقه خود اسلایم دلخواه خود را انتخاب کنند.

اسلایم شفاف:

این نوع اسلایم ظاهری کامال شفاف دارد که این ویژگی سبب می‌شود تا افراد خود، اسلایمشان را با توجه به سلیقه شخصی با اکلیل، رنگ یا اشکال متفاوتی تزیین کنند. از ویژگی‌های این اسلایم می‌توان به طول عمر زیاد و همچنین عدم نیاز به قطره مخصوص اشاره کرد.

اسلایم خامه‌ای

اسلایم خامه‌ای، اسلایمی نرم و با کشسانی خیلی بالا است. این اسلایم بخاطر نوع ساختاری که دارد دارای رنگ‌های ملو و کمرنگ است.در اسلایم‌های خامه‌ای امیزینگ تویز از اسانسی با رایحه میوه استفاده می‌شود تا باعث خوشبویی آن شود و همچنین از بدبو شدن اسلایم در گذرزمان جلوگیری کند.

اسلایم کره‌ای:

این اسلایم با اضافه شدن خمیر کره‌ای به اسلایم خامه‌ای ساخته می‌شود و کشسانی بسیار بیشتری دارد و از مقاومت زیادی برخوردار است.

اسلایم کهکشانی:

این اسلایم معمولا از ترکیب دو رنگ با اسلایم شفاف یا حتی افزودن یک رنگ به همراه اکلیل‌های گوناگون به اسلایم شفاف به دست می‌آید ودارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. شما می‌توانید برای مشاهده انواع بیشتر این اسلایم زیبا و همچنین برای خرید آن به فروشگاه امیزینگ تویز مراجعه کنید.

امیزینگ تویز

پک‌های ویژه

و اما متفاوت ترین محصول امیزینگ تویز، پک های DIY آن است که در انواع گوناگونی عرضه می‌شود و می‌تواند خلاقیت افراد را بسنجد .در این پک‌ها بسته به نوع آن، تعدادی اسلایم در اندازه‌های متفاوت، قطره‌های رنگ مختلف و همچنین وسایل تزیینی برای اسلایم مانند اکلیل اشاره کرد که فرد بتواند اسلایم مورد علاقه خود را بسازد. همچنین قطره‌ای سفت کننده جهت رفع شل شدن احتمالی اسالیم‌ها پس از مدتی طولانی، در این پک‌ها وجود دارد.

امیزینگ تویز

شما می‌توانید انواع مختلف این پک‌های رنگ آمیزی را در سایت امیزینگ تویز مشاهده و به‌صورت آنلاین خرید کنید:

همچنین برای مشاهده دیگر محصولات موجود در فروشگاه آنلاین امیزینگ تویز اعم از انواع فیجت‌ها، اسکوییشی‌ها می‌توانید به سایت امیزینگ تویز مراجعه بفرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات