خرید لوازم جانبی موبایل از دلتوس

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت دلتوس واردکننده انواع لوازم جانبی موبایل و ارائه‌دهنده تمامی خدمات تعمیرات موبایل با قطعات اصلی در سریع‌ترین زمان است.
تبلیغات

دلتوس، برند اختصاصی در زمینه فروش آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ با همکاری جمعی از سرمایه‌گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فرازونشیب‌هایی مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستیم در بخش‌های تجاری و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد کنیم.

همیشه تمرکز ما روی خرید تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، آی مک و خلاصه بسیاری از لوازم دیجیتالی است که برای پیشبرد کارهایمان به آن‌ها نیاز داریم؛ اما اگر دقت کرده باشید، همیشه بعد از خرید وسیله الکترونیکی مورد نظر، با یک چالش بزرگ‌تر و البته بسیار مهم‌تر رو‌به‌رو خواهید شد: لوازم جانبی موبایل! اگر اغراق نکرده باشیم، ۵۰ در صد از خرید یک وسیله دیجیتال، خرید دیوایس آن است و باقی، خرید لوازم جانبی برای کاربری بهتر و شایسته از یک وسیله الکترونیکی.

جدای از تکمیل یک وسیله دیجیتال به وسیله ی لوازم جانبی و نیاز کاربران به آن‌ها، خلاقیت شرکت‌ها در تولید این وسیله‌ها فوق‌العاده است و اصلا عجیب نیست که روزی در خیابان راه بروید و ببینید که یک گوشی پرنده، در حالی‌که صاحبش با آن صحبت می‌کند در آسمان در حال پرواز است!

تصورش را بکنید که روزی تلفن‌های همراه به وسیله‌ی وارد کردن یک کد مخصوص شارژ کنید. می‌دانیم تصورش سخت است؛ هنوز با وجود این همه پیشرفت تکنولوژی باز هم غیر قابل باور است که برخی از فانتری‌های انسان‌ها در حوزه‌ی تکنولوژی به واقعیت بپیوندد؛ اما به قول یک مثل معروف، غیر ممکن، غیر ممکن است. درادامه با ما همراه باشید تا لوازم جانبی موبایل و اهمیت وجود آن‌ها را بیشتر مورد بحث و بررسی قرار بدهیم.

deltous-2

لوازم جانبی موبایل

شما یک گوشی تلفن همراه دارید که وجود آن برای شما بسیار مهم است. در واقع بسیاری از کارهای روزانه‌ی خود را با استفاده از آن انجام می‌دهید و بدون وجود آن، انگار چیزی گم کرده‌اید و ندارید!

حالا تصور کنید که همین گوشی مشکل‌گشای شما، در طی یک بی‌احتیاطی از دستتان به زمین بیفتد. گاهی اوقات برخی از افراد با تصور چنین فکری، خون درون رگ‌هایشان برای ۱ ثانیه هم که شده، یخ می‌بندد یا حداقل ما که اینگونه هستیم!

به هر حال، در حال حاضر قیمت گوشی‌ موبایل گران است و اگر ضربه‌ای به آن وارد شود و نیاز به تعمیرات پیدا کند، در بهترین حالات قطعات خارجی آن و در بدترین حال متصور، قطعات داخلی موبایل ضربه خواهند دید و حتی احتمال سوختن صفحه‌نمایش، آسیب دیدن دوربین یا ترک خوردن بدنه‌ی آن بسیار وجود دارد.

اما اگر از لوازم جانبی موبایل استفاده کنید، می‌توانید از اجزایی همچون بدنه‌ی موبایل، صفحه‌نمایش و بسیاری از قسمت‌های حساس گوشی که ممکن است خیلی راحت آسیب ببینند، مراقبت کنید.

فواید لوازم جانبی برای تلفن همراه

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از لوازم جانبی برای گوشی‌های تلفن همراه این است که این وسیله‌ها، امنیت گوشی را بسیار بالا می‌برند، امکانات و قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند و همچنین، ظاهر و قیافه‌ی گوشی شما را بسیار تغییر می‌دهند.

در واقع همه این را به‌خوبی می‌دانیم که می‌توانیم با استفاده از اکسسوری مورد علاقه‌ی خود، ظاهر گوشی یا حتی رنگ آن را با خرید قاب گوشی به رنگ و شکل مورد علاقه‌ی خود، تغییر بدهیم.

خرید لوازم جانبی موبایل

البته خرید لوازم جانبی برای موبایل، تنها به خرید قاب گوشی خلاصه نمی‌شود بلکه لازم است در زمان خرید موبایل، دنیای بزرگ و بعضا بسیار بزرگ‌تر لوازم جانبی را در نظر بگیرید؛ زیرا به‌طور مثال، بعضی وقت‌ها ممکن است بدشانسی سراغ شما و تلفن همراهتان بیاید و باتری گوشی موبایلتان خراب ‌شود و در نتیجه مجبور می‌شوید آن را برای تعویض به یکی از مراکز تعمیرات تخصصی موبایل و تأمین اکسسوری ببرید.

بیایید مثالمان را کمی ملموس‌تر کنیم. تصور کنید که شارژرتان خراب شده است و به یک شارژر اصل و باکیفیت نیاز دارید؛ می‌خواهید به مسافرت بروید و یک پاور بانک نیاز دارید؛ به کابل و تبدیل‌های خاص نیاز دارید؛ به هدفون، هندزفری یا اسپیکر نیاز دارید، گلس گوشی موبایل می‌خواهید؛ برای گرفتن عکس‌ سلفی نیاز به یک هولدر دارید و بسیاری از مثال های دیگر، همگی نشان از اهمیت لوازم جانبی موبایل دارند.

deltous-3

تنوع لوازم جانبی گوشی

البته در زمینه‌ی تنوع لوازم جانبی موبایل، دستمان باز است و می توانیم از وسایل دیگری نیز نام ببریم. که عبارت‌اند از مونوپاد که برای سلفی گرفتن استفاده می‌شود؛ قلم که در بعضی از گوشی‌ها به‌جای لمس انگشتی از آن استفاده می شود؛ استند یا هولدر که برای ثابت نگه ‌داشتن گوشی در یک حالت مشخص در زمان فیلم‌ دیدن یا کار کردن از آن استفاده می‌شود.

پایه‌ی مغناطیسی که برای وصل کردن و ثابت نگه ‌داشتن گوشی به بدنه‌‌ی ماشین وصل می‌شود و در اغلب اوقات آهنربایی است؛ ساعت هوشمند که به آن مچ‌‌بند هوشمند هم می‌گویند و برای امکانات بیشتر و کامل‌تر، مثلا ورزش کردن، سنجش ضربان قلب، پیاده‌‌روی، خواندن راحت‌تر پیام‌ها و جواب‌ دادن به تماس‎‌ها و برخی امکانات جذاب دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مطلب درباره لوازم جانبی موبایل مفصلا برای شما گفتیم. لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه و موبایل مکمل هم هستند. سازندگان مهم‌‎ترین اکسسوری‌های لازم موبایل را در جعبه‌ی آن‌ قرار می‌دهند تا خریداران به‌راحتی از موبایل استفاده کنند؛ اما نیاز کاربران به لوازم جانبی برندهای مختلفی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی پابرجا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات