ووچرمانی؛ روشی‌ نوظهور در پرداخت‌ دیجیتال

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ووچرمانی روش‌ نوظهور پرداخت‌ دیجیتال با امکانات جالب است که پیشرفت خوبی‌ در سطح جهانی‌ داشته و کاربران زیادی جذب کرده است.
تبلیغات

ووچرمانی یک راهکار پرداخت و انتقال پول به‌صورت دیجیتال است که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۶ شروع کرده. ووچرمانی فعالیت را ازحدود ۴ سال گذشته آغاز کرده است و یک راهکار پرداخت دیجیتال جدید حساب می‌شود؛ اما با امکانات جالبی‌ که برای کاربران خود فراهم ساخته توانسته است پیشرفت خوبی‌ در سطح جهانی‌ داشته باشد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

 قابلیت‌های ووچرمانی

قابلیت‌های ووچرمانی به‌صورت کلی‌ به ۲ قسمت تقسیم می‌شوند:

۱- راهکار‌های مشتریان نهایی

۲- راهکارهای کسب‌و‌کار

راهکار‌های مشتریان نهایی

همانگونه که از توضیحات بالا مشخص است، ووچرمانی توانسته جایگاه خوبی‌ در بازار روش‌های پرداخت دیجیتال به دست بیاورد و اکنون در حال ساخت جایگاه خود در ایران است. کار با ووچرمانی بسیار ساده است؛ کافی است کد ووچرمانی (کد ۱۶ رقمی‌) را تهیه کنید و آن را در وب‌سایت مورد نظر خود یا در کیف پول دیجیتال خود قرار بدهید؛ به همین راحتی‌!

در نتیجه شما می‌توانید کد ووچر خود را به‌صورت مستقیم در فروشگاه آنلاین مقصد خرج کنید یا آن را در کیف پول دیجیتال خود قرار بدهید و به هر شکل و در هر زمانی‌ که نیاز دارید خرج کنید.

کیف پول دیجیتال ووچرمانی و امکانات آن

یکی‌ از دلایل پیشرفت ووچرمانی در این مدت کوتاه راحتی کار با آن است. برای کار با کیف پول ووچرمانی کافی است اپلیکیشن ووچرمانی را نصب کنید یا وارد وب‌سایت آن شوید. پس از ثبت نام، کیف پول شما آماده‌ی استفاده است و کافی است کد ۱۶ رقمی خود را داخل کیف پول وارد کنید. شما می‌توانید مبلغ موجود در حساب خود را مجددا به‌صورت کد ۱۶ رقمی‌ و در مبالغ مختلف دریافت کنید.

راهکار کسب و کارها

با توجه به رشد روزافزون رهکارهای پرداخت دیجیتال در ایران، پیش‌بینی‌ می‌شود ووچرمانی با زیرساخت قدرتمندی که ایجاد کرده است، بتواند تبدیل به یکی‌ از اصلی‌ترین راهکارهای پرداخت دیجیتال در ایران شود. اما سؤال اصلی‌ اینجا است که یک مشتری نهایی کد ووچر خود را از کجا تهیه می‌کند؟! در این روش کسب‌وکارها می‌توانند با ارسال درخواست به کمپانی ووچرمانی این سیستم را به وب‌سایت خود متصل و با فروش این کدها درآمدزایی کنند. یکی‌ دیگر از روش‌های تهیه ووچرمانی در دنیا، سوپرمارکت‌ها هستند که مشتریان می‌توانند به‌صورت حضوری و با پرداخت وجه نقد از فروشگاه‌های مجاز کد ووچرمانی تهیه کنند.

همان‌طور که مشاهده کردیم، ووچرمانی یکی‌ از روش‌های پرداخت دیجیتال است که با توجه به قابلیت‌های توسعه داده‌شده و سهولت کار با آن، می‌تواند در ایران هم مورد استقبال و توجه قرار بگیرد.

این روش انتقال مبالغ به‌صورت دیجیتال قابلیت‌های دیگری نیز دارد که در آینده و مقالات جدیدتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات