رسانه شکوه کویر: معرفی بازی ایرانی سفیر عشق

یک‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی ایرانی سفیر عشق، ساخته استودیوی رسانه شکوه کویر و متنا به‌صورت رسمی عرضه شد. با معرفی ویدیویی سفیر عشق همراه باشید.
تبلیغات

استودیو رسانه شکوه کویر، از جمله شرکت‌های بازی‌سازی ایرانی است که تا به امروز چند اثر مختلف را روانه بازار کرده؛ از قتل در کوچه‌های تهران گرفته تا بازی‌های دیگر. این شرکت در جدید‌ترین ساخته خودش که بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها تا به امروز به نظر می‌رسد، بازی سفیر عشق را در دسترس قرار داده که یک تجربه اکشن هک اند اسلش با فضای تاریخی مذهبی است.

بازی سفیر عشق روایت‌گر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه به‌عنوان سفیر امام حسین(ع) است که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چندین گذشته‌نمایی و آینده‌نمایی، به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. سفیر عشق نخستین بازی مذهبی-تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی، بازی‌نامه آن تدوین شده و تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی، مخاطبان گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیرگذار آشنا سازد. مخاطب در این بازی سیر رخدادهای تاریخی را از منظر شخصیت مهران که جوانی ایرانی است پی می‌گیرد. در روند بیان قصه، مهران به واگویی تابستان گرم کوفه سال شصت و یک هجری خواهد پرداخت و اتفاقات تاریخی از زمان ورود مسلم ابن عقیل(ع) به کوفه، دشمنی بنی‌امیه، نقش افرادی مانند هانی ابن عروه، مختار ثقفی، نعمان ابن بشیر و ... را در یک روند تعاملی درک خواهد کرد.

بازی رایانه‌ای سفیر عشق: روز واقعه، با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز بازی‌سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدل‌سازی، ریگ، انیمیشن، انیمیشن صورت و ... مراحل تولید را سپری می‌کند. انجین مورد استفاده جهت توسعه این بازی رایانه‌ای Unreal Engine 4 است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای روز دنیا محسوب می‌شود و مورد استفاده بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا است.

درادامه شما را به تماشای معرفی بازی سفیر عشق دعوت می‌کنیم:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات