خرید انواع چمن مصنوعی از چمن سرا

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
گروه چمن سرا با استفاده از ایده‌های نوین، خلاقیت، ارزیابی صحیح بازار و شناخت کامل مصرف‌کننده به عرصه فروش چمن مصنوعی در کشور عزیزمان قدم نهاد.
تبلیغات

دلایل وسعت بازار فروش گروه چمن سرا را می‌توان در استفاده از آخرین فناوری‌های موجود بازار، دوستدار محیط‌زیست، کیفیت چشمگیر و مطمئن بودن، صداقت و کادر فروش و اجرایی بسیار مجرب دانست. اگر به‌دنبال چمن مصنوعی باکیفیت و با استاندارد جهانی و قیمت مناسب‌ هستید، حتی لحظه ای تردید نکنید و با کارشناسان چمن سرا در تماس باشید. محبوبیت محصول کاربردی و مؤثری مانند چمن مصنوعی به پیشرفت تکنولوژی و فناوری ساخت آن بازمی‌گردد که واقعا با نمونه‌های اولیه خود زمین تا آسمان فرق دارد. این روزها چمن مصنوعی در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها، بافت‌ها و مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شود تا نیازهای مشتریان از هر نظر تأمین شود.

گروه چمن سرا با بهره‌گیری از خلاقانه‌ترین ایده‌ها و ارزیابی و بررسی صحیح نیازهای مشتری، چمن مصنوعی باکیفیت و مرغوب به هم‌وطنان عزیز عرضه کرده است. کادر فروش چمن سرا همیشه به‌دنبال ارائه محصولی مطابق با استانداردهای جهانی و قیمت مناسب به مشتریانش است تا بتواند سهم بسزایی در سبز‌بودن زندگی مردم عزیز ایران داشته باشد. بااین‌حال، هنگام خرید چمن مصنوعی ممکن است اندکی دچار تردید شوید که میان این همه تنوع، کدام‌یک را باید انتخاب کنید و کدام‌یک با مکان مدنظر برای نصب مطابقت دارد و گزینه ایدئالی به‌نظر می‌رسد. ما این جا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را بگیرید و از چمن سبز و باطراوت خود سال‌های سال بدون دردسر و مشکل لذت ببرید.

انواع چمن مصنوعی

به‌طورکلی، چمن مصنوعی به دو دسته تقسیم می‌شود:

۱. چمن مصنوعی تزئینی

۲. چمن مصنوعی ورزشی

هریک از این چمن‌ها کاربردهای مختص خود را دارند و هرگز نمی‌توانند به‌جای یکدیگر استفاده شوند. خصوصیت‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دو نوع چمن مصنوعی موجب می‌شوند تا مناسب شرایط و موقعیت‌های خاصی باشند.

از چمن مصنوعی ورزشی برای چه ورزش‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

چمن سرا

فوتبال

سال‌های سال است که زمین فوتبال به یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از چمن مصنوعی ورزشی تبدیل شده است؛ زیرا در تمام طول سال و فارغ از هر فصل و موقعیت اقلیمی، الیاف چمن مصنوعی سبز و پرپشت می‌مانند و کیفیت و خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. همچنین، دیگر از گل‌و‌لای و لیز‌خوردن و کثیف‌شدن لباس‌های بازیکنان خبری نیست و هزینه‌هایی که باید صرف نگه‌داری و رسیدگی چمن مصنوعی شود، به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

راگبی

برای امنیت بازیکنان راگبی، وجود زمین چمنی امن و بی‌خطر با لغزندگی کمتر بسیار لازم است. چمن مصنوعی در اینجا هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی در نظر گرفته شود؛ زیرا به‌دلیل خاصیت زه‌کشی و تخلیه آب بسیار قدرتمندش، از افتادن و آسیب‌دیدن بازیکنان جلوگیری می‌کند و حتی موجب می‌شود تا حرکات و تکنیک‌های ورزشی خود را به بهترین حالت ممکن اجرا کنند.

هاکی

یکی از ورزش‌های پرطرفدار بعد از فوتبال،‌هاکی است که به‌دلیل قوانین و اصول سخت و خاص، وجود زمین سبز و باکیفیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. چمن مصنوعی قدرت کنترل و تعادل بیشتری برای بازیکنان هاکی مهیا می‌کند و بازدهی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بیسبال

در بیسبال فعالیت بدنی بازیکنان بسیار زیاد است؛ از‌این‌رو، اگر چمن طبیعی را به‌عنوان زمین این ورزش در نظر بگیرید، خیلی زود باید از‌بین‌رفتن و ساییده‌شدن الیاف آن را شاهد باشید؛ اما چمن مصنوعی به‌دلیل الیاف قدرتمندش، هیچ‌گاه در‌اثر استفاده مداوم و مکرر در طول شبانه روز دچار ساییدگی نمی‌شود.

پینت‌بال

چند سالی است که این ورزش نظر بسیاری از افراد را در سراسر جهان جلب کرده است. به‌دلیل اینکه ابزار مهم این بازی اسلحه‌ای است که افراد به‌هم شلیک می‌کنند، سطح صاف و یکدست و همواری باید وجود داشته باشد تا امنیت بیشتر بازیکنان هنگام دویدن و شلیک‌کردن فراهم شود. اجازه دهید چمن مصنوعی این کار را انجام دهد و لذت و خوشی بازی پینت‌بال را دو‌چندان کند.

کریکت

توپی که در این بازی استفاده می‌شود، از سایر ورزش‌ها کوچک‌تر است؛ از‌این‌رو، وجود چمنی که حرکات بازیکنان را هنگام کنترل توپ تسهیل ببخشد و راحت‌تر بسازد، از هر چیزی مهم‌تر است. الیاف چمن مصنوعی کنترل بیشتری به بازیکنان می‌دهد؛ پس هدایت توپ ساده‌تر خواهد بود.

تنیس

چه کسی از محبوبیت ورزش تنیس خبر ندارد؟ فرقی ندارد تنیس در محیط‌ باز یا در سالن انجام شود، در‌هر‌صورت وجود زمین مجهز به چمن مصنوعی این امکان را به تنیس‌بازان می‌دهد تا تعادل و پایداری خود را حفظ و بیش از هر چیزی روی حرکات و ضربات راکت به توپ تمرکز کنند.

چمن سرا

چمن مصنوعی تزیینی در چه مکان‌هایی می‌تواند استفاده شود؟

چمن مصنوعی بین سنگ

ترکیب رنگ موزاییک‌ها و سنگ‌فرش‌ها با رنگ سبز چمن مصنوعی ‌هارمونی زیبا و جلوه بصری شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کنند و تحولی شگرف در طراحی حیاط، تراس، بالکن و... به‌وجود می‌آورند. چمن مصنوعی رنگ و لعاب خاصی به سنگ‌های خشک و بی‌روح می‌بخشند و محیط را هیجان‌انگیزتر نمایان می‌کنند.

چمن مصنوعی استخر

یکی از امن‌ترین و بهترین مواردی که می‌توانید اطراف استخر خانه خود نصب کنید، چمن مصنوعی است. دلیل این امر هم به لغزنده‌نبودن چمن و خاصیت زه‌کشی آن باز‌می‌گردد که انجام حرکات شنا را با لذت و شادی بیشتری برایتان همراه می‌سازد. رنگ آبی آب استخر و سبزی چمن مصنوعی بی‌شک تداعی‌کننده دریاچه‌ها و چشمه‌های طبیعی است و محیط هیجان‌انگیزی به‌وجود می‌آورد تا بدون نگرانی و در امنیت کامل، شنا و لذت‌بخش‌ترین لحظات را تجربه کنید.

چمن مصنوعی تالار

باغ تالار یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی و جشن‌ها و تولدها است؛ به‌گونه‌ای که کمتر کسی این روزها تمایل دارد جشن و مراسم خود را در داخل محوطه تالار یا در خانه خود برگزار کند. استفاده و نصب چمن مصنوعی در تالار موجب می‌شود الیاف آن در‌اثر رفت‌و‌آمد مکرر مهمانان در طول شبانه‌روز از بین نرود یا در‌برابر نور مستقیم خورشید رنگ خود را از دست ندهد و از همه مهم‌تر، هنگام باران موجب به‌وجود‌آمدن گل‌ولای و کثیف‌شدن لباس‌های شیک و زیبای مهمانان نمی‌‌شود.

چمن مصنوعی مدارس و مهدکودک‌ها

همه می‌دانیم کودکان عاشق پارک‌ها و فضاهای سرسبز هستند. بدین‌ترتیب، در مکان‌هایی مانند مدرسه‌ها و مهدکودک‌ها که بیشتر کودکان در آنجا حضور دارند، از چمن مصنوعی استفاده می‌شود تا محیطی شاد برای تشویق کودکان به فعالیت و بازی بیشتر مهیا و امنیت و سلامت آن‌ها نیز حفظ شود. چمن مصنوعی مانع آسیب و ضربه‌دیدن کودکان هنگام بازی می‌شود و اجازه می‌دهد با خیال راحت بدوند و بپرند و هر کاری دوست دارند انجام دهند.

چمن مصنوعی ویلا

اگر شما هم می‌خواهید در طول تعطیلات و آخر هفته‌ها به ویلای خود بروید تا مدتی را به دور از شلوغی شهر و خستگی‌های روزمره سپری کنید، مطمئنا دوست ندارید با هر بار ورود خود به ویلا، با چمن‌های رشد کرده و به‌هم‌ریخته روبه‌رو شوید که مطمئنا رنگ و رخ خود را نیز از دست داده‌اند. بااین‌حال، چمن مصنوعی نه رشد می‌کند و نه اجازه می‌دهد تا علف‌های هرز رشد کنند و جلوه سبز ویلا را به‌هم بریزند. همچنین، به نگه‌داری و آبیاری نیازی ندارد؛ پس لازم نیست فردی را برای رسیدگی به چمن خود به‌کار بگیرید و هزینه‌های اضافه‌ای را متقبل شوید.

روف گاردن

پشت‌بام یکی از بخش‌های کم‌نظیر منزل است که می‌توانید حتی در شهرهای شلوغ و پرجمعیت به بهشت سبز تبدیل کنید. شما می‌توانید با نصب چمن مصنوعی روی پشت‌بام روف گاردن جذاب و زیبا و بدون دردسری برای خود و اعضای خانواده‌تان مهیا کنید. چمن مصنوعی استاندارد و باکیفیت اصلا با ورزش باد جابه‌جا نمی‌شود یا در‌معرض قرارگیری مداوم و همیشگی نورخورشید، ذوب و دچار آتش سوزی نمی‌شود.

حرف آخر

برای اینکه بهترین نوع چمن مصنوعی را برگزینید، باید ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید از آن برای چه کاری و چگونه استفاده کنید. این هدف شما است که مشخص می‌کند از چه جنس، رنگ، طرح، بافت و کیفیتی چمن مصنوعی باید به‌کار ببرید. این انتخاب درست و مناسب بودن چمن مصنوعی براساس مکانی که می‌خواهید آن را نصب می‌کنید، موجب ماندگاری و طول عمر بیشتر چشم‌انداز سبز و دوست‌داشتنی شما می‌شود.

اگر مطمئن نیستید چه کار کنید و سؤالاتی ذهنتان را به خود مشغول می‌کند، بی‌شک می‌توانید با متخصصان و مشاوران ما تماس بگیرید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

سرایتان سبز با چمن سرا

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات