آغاز فروش ویژه مصرف‌کننده در وب‌سایت اوبو از ۱ بهمن

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیاپردازش، وارد‌کننده‌ی تلفن همراه، تبلت، لپ ‌تاپ و لوازم جانبی، فروش ویژه مصرف‌کننده با قیمت‌های مناسب را در وب‌سایت اوبو از ۱ بهمن آغاز می‌کند.
تبلیغات

شرکت مدیاپردازش یکی از واردکنندگان اصلی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی در ایران است. این شرکت در راستای تسهیل امر خرید، سامانه فروش ویژه مصرف‌کننده با قیمت‌های مناسب را در قالب وب‌سایت اوبو راه‌اندازی کرده است.

درادامه نگاهی مختصر به تاریخچه‌ی شروع فعالیت این شرکت می‌اندازیم.

تاریخچه مدیاپردازش

اعضای هیئت مدیره شرکت مدیا پردازش به پشتوانه‌ی بیش از ۱۵ سال فعالیت در بازار فناوری اطلاعات، تصمیم به احداث شرکت مدیا پردازش در سال ۱۳۸۹ گرفتند. این شرکت فعالیت خود را در بازار کالاهای دیجیتال ایران با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ تاپ و تبلت و توزیع آن در سراسر کشور، آغاز کرد.

نتایج فعالیت مدیاپردازش در این حوزه بسیار درخشان بوده است؛ به‌طوری‌که توانست ظرف مدت ۲ سال، سهم بازار بزرگی در زمینه فروش لپ تاپ به دست آورد و به یکی از موفق‌ترین فعالان بازار کالای دیجیتال ایران تبدیل شود.

در این راستا شرکت مدیا پردازش با اتخاذ رویکردی نوین در بازار موبایل و با به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و باتجربه، توانست نقش مهمی در ارتقا سطح کیفی و کمی فروش موبایل در ایران داشت باشد؛ به‌طوری‌که به مدت دو سال متوالی بزرگ‌ترین واردکننده رسمی و مجاز گوشی هوشمند از دید گمرک ایران بوده است.

سامانه فروش ویژه مصرف‌کننده اوبو

شرکت مدیاپردازش با توجه به شرایط فعلی موجود و فراگیری جهانی کرونا، با تکیه بر اعتماد شما عزیزان و در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات، فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال اوبو، ویژه مصرف‌کننده را راه اندازی کرده است.

وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اوبو با هدف معرفی، بررسی و فروش محصولات متنوع الکترونیکی از تاریخ ۱ بهمن ماه ۹۹ افتتاح می‌شود و شامل انواع گوشی موبایل، تبلت، گجت هوشمند، لپ تاپ و لوازم جانبی کالاهای دیجیتال و ... با برندهای معتبری همچون هواوی، سامسونگ، شیائومی، اپل، الجی و ... می‌شود که با قیمتی مناسب در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا با روش‌های پرداخت آسان، در هر زمان و مکان کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

شما علاقه‌مندان عزیز می‌توانید برای اطلاع از آخرین محصولات و جشنواره‌ها و مسابقات ویژه‌ی اوبو، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات