خرید بلیط هواپیما مشهد تهران از رسپینا

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
وجود حرم امام رضا (ع) در مشهد و اهمیت بسیار زیاد تهران از نظر سیاسی، فرهنگی، تجاری و علمی، باعث شده است سفرهای متعددی به شیوه‌های مختلف بین این دو شهر انجام شود.
تبلیغات

سفر با قطار و هواپیما و همچنین اتوبوس، هر یک مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و از نظر هزینه نیز با بقیه متفاوت است. برای اینکه بدانید کدام شیوه برای سفر از تهران به مشهد بهتر و از نظر اقتصادی و همچنین صرفه‌جویی در زمان مناسب است. در ادامه با وب‌سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما مشهد تهران

مسیر پروازی تهران به مشهد و بالعکس، پرترددترین مسیر داخلی است و هر نیم ساعت یک پرواز برای آن توسط ایرلاین های مختلف ارائه می‌شود. از جمله مزایای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران، تعداد زیاد پرواز و در دسترس بودن آن‌ها در تمام طول روز است. علاوه براین، مسیر تهران به مشهد با هواپیما حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طی خواهد شد که باعث می‌شود صرفه‌جویی بسیار زیادی در زمان داشته باشید. این در حالی است که با قطار حداقل ۹ ساعت طول خواهد کشید.

می‌توان گفت اگر برای طی کردن فاصله بین این دو شهر عجله دارید، بدون شک بهترین گزینه سفر هوایی خواهد بود. خوشبختانه تنوع شرکت‌های هواپیمایی در مسیر مشهد به تهران بسیار زیاد است و می‌توانید از هواپیماهای باکیفیت از جمله پروازهای ارائه‌شده توسط ماهان ایر استفاده کنید.

رسپینا

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

یکی از نگرانی هایی که برای بسیاری از افراد وجود دارد، هزینه‌های سفر هوایی است که نسبت به قطار و اتوبوس بیشتر هستند. بدون شک برای هر مسئله و مشکل راه حلی وجود دارد و کافی است کمی از فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت بلیط پرواز اطلاع داشته باشید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید با کمی دقت و جست‌وجو قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را تا حد زیادی کاهش بدهید و سفر ارزانی تجربه کنید. به‌عنوان مثال، اگر از کاهش نرخ بلیط چارتر در لحظه مطلع شوید، قطعا شرایط بهتری برای خرید بلیط ارزان خواهید داشت.

با توجه به تعداد زیاد پروازها و چارترکننده‌ها ممکن است این سؤال برایتان به وجود آید که چطور می‌توان از کاهش قیمت در لحظه مطلع شد؟ یکی از راه‌حل‌های بسیار عالی در این زمینه، استفاده از سرویس «خبرم کن» رسپینا است. رسپینا با این سرویس شرایطی فراهم کرده است تا بلافاصله پس از کاهش نرخ و قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد به کاربر پیام ارسال شود. در نتیجه می‌توان به محض کاهش قیمت نسبت به خرید بلیط اقدام کرد. علاوه براین، با «سرویس چند بخرم» این سامانه می‌توان تنظیمات را به‌گونه‌ای انجام داد که پس از کاهش قیمت بلیط در بازه مورد نظر، سیستم به‌صورت خودکار بلیط را برایتان خریداری کند.

رسپینا

سفر ارزان با پرواز مشهد تهران

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، می‌توان با کمی دقت در انتخاب زمان سفر، بلیط ارزان‌قیمت هواپیما را خریداری کرد. به‌عنوان مثال، برای سفر در مسیر مشهد تهران و بالعکس، به تعطیلات رسمی چندروزه توجه زیادی داشته باشید. در روزهایی از قبیل تعطیلات نوروز و ولادت و شهادت امام رضا و مناسبت‌های مذهبی، تقاضا برای سفر به مشهد زیاد است و به همین دلیل قیمت بلیط پرواز تهران به مشهد با رشد مواجه و نرخ بلیط پرواز مشهد به تهران ارزان می‌شود. پس از اتمام تعطیلات بلیط مسیر برگشت یعنی مشهد به تهران با افزایش و تهران به مشهد با کاهش مواجه خواهد شد.

که در روزهای سرد زمستان که سفر با قطار و اتوبوس مشکلات زیادی ممکن است به همراه داشته باشد، با خرید بلیط هواپیما مشهد می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت سفر را آغاز کنید. توجه داشته باشید که قیمت بلیط پرواز در زمستان با کاهش مواجه می‌شود و به دلیل مدت‌زمان کوتاه سفر، بدون شک انتخاب پرواز نسبت به قطار و اتوبوس بهتر خواهد بود.

سفر به مشهد با هواپیما یا قطار؟

همان‌طور که اشاره شد، برای افرادی که می‌خواهند سفر فاصله نسبتا زیاد تهران به مشهد را در مدت‌زمان کوتاه طی کنند، قطعا سفرهای هوایی گزینه بهتری خواهد بود. در مقابل، افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف از جمله شرایط جسمی و بیماری و همچنین هزینه ها سفرهای ریلی را ترجیح می‌دهند. این گروه از افراد می‌توانند از قطارهای متنوع و بسیار باکیفیت در این مسیر استفاده کنند که شرایطی ایده‌آل برای گروه های سنی مختلف فراهم می‌کند. البته به این مسئله باید توجه داشته باشید که در اغلب مواقع حدود ۹ تا ۱۱ ساعت برای طی کردن مسیر باید در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع خسته‌کننده خواهد بود.

پرواز مشهد به تهران یا سفر با اتوبوس؟

هزینه سفر با اتوبوس در گروه ارزان‌ترین قیمت‌ها قرار دارد و قیمت بلیط آن‌ قابل مقایسه با بلیط هواپیما نیست. اما سفر با اتوبوس در این مسیر محدودیت‌های زیادی دارد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به خستگی مسیر به دلیل نوع صندلی‌ اشاره کرد. علاوه براین، مسیر مشهد به تهران حداقل ۱۳ تا ۱۴ ساعت طول میکشد که البته خطرات جاده‌ای می‌تواند کمی استرس برای مسافران آن به همراه داشته باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد تهران با رسپینا

تفاوتی ندارد که قصد خرید بلیط پرواز مشهد به تهران داشته باشید یا سفر با قطار و اتوبوس، در هر صورت می‌توانید با کمترین هزینه و در مدت‌زمان کوتاه از طریق رسپینا بلیط را خریداری کنید. تمام بلیط‌های ارائه‌شده توسط این مجموعه از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند و می‌توانید رزرو هتل و خرید تور را نیز از این طریق انجام دهید.

با رسپینا روی زمین نمی‌مانید...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات