مدیریت کسب و کار با CRM دانا پرداز

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در دانا پرداز ما اعتقاد داریم کسب و کار شما استحقاق این را دارد که از بهترین نرم افزار ها استفاده کند.
تبلیغات

نرم افزار هایی که نیاز سازمان شما را مطابق با استاندارد های روز دنیا پوشش بدهند، به راحتی نصب و راه اندازی بشوند و از همه مهمتر کاربر پسند باشند. 

همه‌گیری بیماری کرونا شکل جدیدی به کسب‌وکارها بخشیده است. بسیاری از شرکت‌ها برای حفظ سلامت کارکنان خود دورکاری را تجربه می‌کنند. دورکاری به کارمندان فرصت می‌دهد در آرامش و امنیت خانه کارهایشان را انجام دهند و سرعت انتشار بیماری را هم تا حدودی کاهش داده است.

دورکاری درکنار مزیت‌های بی‌شمارش، با مشکلات بسیاری هم همراه است. یکی از این مشکلات مهم چگونگی مدیریت تیم و انجام گروهی کارها است. شرکت‌های بزرگ برای مدیریت تیم‌های دورکار از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه و CRM استفاده می‌کنند. 

یکی از نرم‌افزارهای شناخته‌شده CRM ایرانی که در شرکت‌های بزرگ ایرانی استفاده می‌شود، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا است. این نرم‌افزار تمام ابزارهای موردنیاز مدیریت فروش و ارتباط با مشتری را در‌اختیارتان قرار می‌دهد. در این مطلب، شرکت دانا پردازش CRM را معرفی می‌کند و ضرورت استفاده از آن در کسب‌وکارها را توضیح می‌دهد.

چرا باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنیم؟ 

برای مدیریت کارآمد تجارت خود از راه دور و افزایش همکاری بین تیم‌ها و اطمینان از ارائه بهترین تجارب به مشتری در این برهه مهم، باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنید. مدیریت تیم دورکار بدون داشتن ابزارهایی که CRM دراختیارتان قرار می‌دهد، کاری دشوار خواهد بود. در نرم‌افزار CRM مانند نرم‌افزار دانا می‌توانید پروژه‌های مشترک و وظایف هر کارشناس و تیم کاری را تفکیک‌شده تعریف کنید. همچنین، با استفاده از داشبوردهای مدیریتی گزارشی از عملکرد اعضای تیم می‌توانید داشته باشید و آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنید.

اجازه دهید بررسی کنیم چگونه خرید نرم‌افزار CRM می‌تواند به فعالیت از راه دور کسب‌وکارها کمک کند و چه چیزی آن را به بهترین نرم‌افزار برای مدیریت تیم‌ها از راه دور تبدیل می‌کند.

ادغام یکپارچه با سایر برنامه‌ها 

برای انجام کارهای روزانه‌تان از نرم‌افزارهای بسیاری استفاده می‌کنید. برای مثال، از نرم‌افزار حسابداری برای مدیریت امور مالی خود بهره می‌برید. با قابلیت یکپارچه‌سازی نرم‌افزار CRM، می‌توانید به‌سادگی معاملات فروش را مستقیم به نرم‌افزار حسابداری خود منتقل کنید.

ازآنجاکه نرم‌افزار CRM می‌تواند با سایر برنامه‌ها یکپارچه شود، می‌توانید مشکلات استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و انجام‌ندادن بهینه وظایف را فراموش کنید. به‌سادگی و با استفاده از سرویس‌های ادغام CRM، پلتفرم CRM خود را با سایر نرم‌افزارها و ابزارهای تجاری ادغام کنید تا پایپ‌لاین فروشتان ساده شود و مدیریت فعالیت‌ها بهبود پیدا کند.

بینش عملی برای ایجاد راهبردهای بهتر 

در مواقع بحرانی، انعطاف‌پذیری در تصمیم‌گیری و تغییر استراتژی‌ها برای سازگاری بهتر با شرایط متغیر تجاری مهم است. اکنون با دراختیار‌داشتن نرم‌افزار CRM، داده‌های شما به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند و می‌توانید از این داده‌ها برای استخراج بینش عملی و برنامه‌ریزی حرکت بعدی خود استفاده کنید. به‌عنوان مثال، با خرید نرم‌افزار CRM، دانا به شما این امکان را می‌دهد تا از دادههای موجود در نرم‌افزار و داشبورد‌های متنوع ایجاد و با گزارشگیری رفتار آینده مشتریان را پیش‌بینی کنید.

جلب اعتماد مشتریان 

در وضعیت دشوار اقتصادی، ایجاد روابط معتبر با مشتری و استفاده از تمام نقاط تماس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی مشتریان برای هر کسب‌و‌کار بسیار مهم است. استفاده از نرم‌افزار CRM به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی اطلاعات مشتریان را دراختیار داشته باشید و برای تماس‌های آتی با مشتریان از این اطلاعات به‌منظور پیشبرد معاملات استفاده کنید.

فروش در هر حالت 

برای تیم‌های دورکار، استفاده از نرم‌افزار مبتنی‌بر ابر مانند DanaCRM اطمینان حاصل می‌کند کارایی تیم فروش تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرد. CRM به حذف همه گلوگاه‌های ارتباطی کمک می‌کند؛ زیرا همه کاربران CRM برای همکاری و افزایش درآمد، دیدی ۳۶۰ درجه‌ای از مشتریان و پایپ‌لاین فروش دارند. دلیل دیگر برای انتخاب DanaCRM به‌عنوان بهترین نرم‌افزار برای تیم‌های دورکار، قابلیت‌های هوشمند اطلاعات فروش و پیش‌بینی دقیق فروش آن است.

یکپارچه‌سازی ارتباط بین تیم‌ها

برای اینکه تیم‌ها در یک محیط از راه دور بهتر کار کنند، گزینه‌ای بهتر از نرم‌افزار CRM وجود ندارد. سیستم CRM تیم را به‌صورت یکپارچه نگه می‌دارد و اطلاعات به‌روز را دراختیار اعضای تیم قرار می‌دهد و تغییرات سیستم را به اطلاع همه اعضا می‌رساند. با استفاده از نرم‌افزار CRM، هر کارشناس وظایف خود را به‌خوبی میشناسد، با میزان پیشرفت پروژه و برنامه‌های پیش رو آشنا می‌شود و نقش خود در هر کاری را به‌خوبی می‌داند.

افزایش بهره‌وری

CRM با ارتباطات یکپارچه به تیم‌ها کمک می‌کند تا با حذف کارهای اضافی ازطریق اتوماسیون، بهره‌وری را افزایش دهند. این به تیم شما امکان می‌دهد در وقت صرف‌شده برای کارهای تکراری مانند ورود اطلاعات صرفه‌جویی کنید و بتوانید روی پاسخ‌گویی به سؤالات و بازیابی اعتماد مشتری و ارائه‌ی بهترین خدمات به او متمرکز شوید.

کلام آخر

در شرایطی که کارمندان از راه دور کار می‌کنند، استفاده از ابزارهایی که بتواند تیم را درکنارهم نگه دارد، در موفقیت شما بسیار مؤثر است. در انتخاب ابزار مناسب به عواملی مانند نیاز‌های کاری و میزان سهولت استفاده‌ی اعضای تیم و محرمانگی و امنیت نرم‌افزار توجه کنید. تصمیم‌گیری درباره‌ی انتخاب بهترین نرم‌افزار برای تیم‌های دورکار بسیار مهم است. سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار CRM برای کار از راه دور به مدیریت تیم‌ها و ایجاد اعتماد در مشتری و برنامه‌ریزی فعالانه با تصمیم‌گیری مبتنی‌بر داده کمک خواهد کرد.

بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزار ایرانی مانند شرکت دانا پرداز توانسته‌اند با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و بررسی نیازهای بازار ایران، نرم‌افزارهای CRM بومی برای رفع نیازهای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کنند. ازآنجاکه نرم‌افزارهای ایرانی با‌توجه‌به بازار ایران طراحی شده‌اند، به‌خوبی می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهایتان باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات