هاستینگ سرورکلیک؛ خرید هاست ارزان وردپرس و ووکامرس

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرید انواع هاست پرسرعت و ارزان ویندوزی، لینوکسی، وردپرسی و فروشگاهی را با سرورکلیک تجربه کنید.
تبلیغات

هاست سرویسی است که به سازمان‌ها و افراد اجازه می‌دهد یک وب‌سایت یا صفحه وب را در فضای مجازی منتشر کنند. میزبان وب یا ارائه‎‌دهنده میزبانی وب، یک نوع کسب‌و‌کار است که فناوری و خدمات مورد نیاز برای نمایش وب‌سایت یا صفحه وب را در اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وب‌سایت‌ها در کامپیوترهای ویژه‌ای با نام سرور ذخیره یا میزبانی می‌شوند. در حقیقت می‌توان گفت هاست فضایی است که کاربران تمامی اطلاعات و داده‌هایی مانند فایل‌ها، ویدئو و تصاویر را در آن ذخیره می‌کنند تا در هر زمان برای تمامی کاربران از سراسر دنیا قابل دسترس باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هاست خوب

هاست خوب باید دارای پایداری و آپتایم بودن بالایی باشد. به این معنی که وب‌سایت همواره باید در دسترس کاربران قرار بگیرد. تمامی هاست‌های ارائه‌شده در سرورکلیک با تضمین آپ تایم بالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؛ بستری حرفه‌ای در شبکه با مانیتورینگ همیشگی و سخت‌افزاری قوی که پشتوانه‌ای مناسب است. همچنین باید به این نکته توجه کنید که از نظر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، پایداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید هاست باکیفیت و مناسب به وب‌سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

سرعت بالا یکی از مزیت‌های مهم هاست است. هاست باید سرعت مناسبی داشته باشد تا وب‌سایت شما در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شود. مهم‌ترین عامل برای موفقیت یک وب‌سایت در موتورهای جست‌وجو، سرعت لود شدن صفحه است. اگر بارگذاری صفحه طولانی باشد، کاربر خسته و از ادامه کار منصرف می‌شود که این مسئله می‌تواند بازخورد منفی برای وب‌سایت داشته باشد.

خرید هاست وردپرس ارزان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت 

قیمت هاست وردپرس در وب‌سایت سرورکلیک به‌صرفه است و تمامی سرویس‌ها با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه به کاربران عرضه می‌شود. تمامی سرویس‌های میزبانی وب دارای گارانتی است و تمامی مشتریان هاستینگ می‌توانند با خیالی آسوده هاست خود را تهیه کنند و عملکرد وب‌سایت خود را بالا ببرند. شرکت هاستینگ سرورکلیک با پشتیبانی بسیار خوب با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌توانید برای خرید هاست ارزان وردپرس و ووکامرس به سرورکلیک مراجعه کنید.

کار با انواع هاست وردپرس پرسرعت و باکیفیت را می‌توانید در سرورکلیک تجربه کنید. هاست وردپرس یک نوع سرویس میزبانی بهینه‌شده مخصوص سرور میزبانی وب‌سایت‌ وردپرسی است. این سرویس تمامی توابع و پلاگین‌ها را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با خرید هاست ارزان وردپرس، به‌راحتی قالب خود را به‌روزرسانی کنید. مقدار رم و پردازنده هاست وردپرس با هدف تأمین نیازهای کسب‌و‌کار وردپرسی ساخته می‌شود. فروش ارزان‌ترین هاست باکیفیت یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت هاستینگ سرورکلیک در مقایسه با دیگر وب‌سایت‌های فروش هاست است.

هاست وردپرس ارزان؛ با کمترین هزینه بالاترین کیفیت را خریداری کنید!

برترین مزایای وب‌‍سایت سرورکلیک

  • سرعت بالا در تحویل سفارش و ارتقا کاملا آنی
  • تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس
  • به‌کارگیری لایت اسپید اورجینال
  • ارائه انواع سرویس‌ میزبانی با قیمت مناسب

خرید هاست ارزان وردپرس و ووکامرس با بیشترین امکانات میزبانی

هاست ووکامرس (WooCommerce) توشن مخصوص میزبانی وب‌سایت‌های پرمصرف فروشگاهی است که بر پایه وردپرس و افزونه معروف و پرطرفدار ووکامرس طراحی شده‌اند. ووکامرس محبوب‌ترین افزونه برای تبدیل سیستم مدیریت محتوای وردپرس به فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار استکه با توجه به مصرف منابع بالا در فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر WooCommerce، نیاز است تا میزبانی این سرویس‌ها روی سرورهای مجزا و کانفینگ‌شده اختصاصی اجرا شود.

هاست ووکامرس نوعی سرویس میزبانی لینوکس است که هدف اصلی آن، ارائه بهترین سرعت پردازش‌ مربوط به فروش محصولات اینترنتی و میسر کردن بهترین تجربه کاربری برای وبسایت‌های فروشگاهی است. در پلن‌های پیشرفته، این سرویس روی هارد پرسرعت NVMe و وب‌سرور LiteSpeed قابل ارائه است.

وب‌سایت‌های وردپرسی به خاطر تعداد بسیار بالای کوئری، باید هاست پرسرعت و قوی برای آن‌ها تهیه شود. خرید هاست ووکامرس بهترین انتخاب برای چنین وب‌سایت‌هایی است. بهتر است بگوییم که یکی از علت‌های سنگینی وب‌سایت‌های وردپرسی، ووکامرس است.

انتخاب میزبان مناسب برای فروشگاه اینترنتی شما که با ووکامرس راه‌اندازی شده، یک دغدغه مهم و اساسی است. انتخاب یک میزبان مناسب، باعث تأثیر مستقیم در افزایش میزان فروش محصولات فروشگاه و نداشتن یک میزبان کارآمد، باعث افت فروش و از دست دادن مشتریان بیشتر می‌شود.

هاست وردپرس بر اساس نیاز کاربرانی که از سیستم مدیریت محتوای WordPress یا ووکامرس استفاده می‌کنند ایجاد شده است؛ برای آنکه نیاز به منابع بالا و کانفینگ ویژه وب‌سایت‌های وردپرسی را تأمین می‌کند. در این سرویس کانفینگ ویژه وردپرس هارد پرسرعت NVMe و وب سرور LiteSpeed، به منظور افزایش سرعت به‌صورت هم‌زمان و یکپارچه ارائه می‌شود. وب‌سایت سرورکلیک، یکی از بهترین مراکز فروش هاست ویژه وردپرس و ووکامرس است.

سرورکلیک؛ بهترین شرکت هاستینگ برای خرید میزبانی وردپرس

ویژگی‌های برتر هاست وردپرس و ووکامرس

  • پهنای باند نامحدود
  • مجهز به هارد پرسرعت NVMe
  • بک‌آپ‌گیری هفتگی
  • کانفیگ تخصصی وردپرس
  • دارای وب سرور Litespeed

فروش هاست ووکامرس پرسرعت و بهینه شده

هاست ووکامرس نوعی میزبانی مخصوص برای وب‌سایت‌های فروشگاهی است که برای عملکرد بهتر، سرعت بالا و نیازهای امنیتی ووکامرس بهینه شده. در این سرویس با کانفینگ ویژه سرورهای هاست لینوکس و استفاده از سخت‎‌افزار قدرتمند، سیستم‌های Caching، سیستم‌های پردازش قوی، اختصاصی با منابع بالا برای هر وب‌سایت و کانفیگ تخصصی PHP و دیتابیس MySQL به همراه نصب ماژول‌ها و اکستنشن‌های ضروری PHP بهینه‌سازی شده است. با خرید هاست ارزان وردپرس دیگر نگران ایجاد مشکل برای وب‌سایت خود نخواهید بود و با خیال راحت‌تر می‌توانید تمرکز خود را روی رشد و موفقیت کسب و کارتان بگذارید.

سرورکلیک؛ بهترین شرکت هاستینگ برای خرید میزبانی وردپرس

بزرگ‌ترین چالش فروشگاه‌های انلاین ووکامرس، موضوع نگه‌داری وب‌سایت روی بستری مناسب است. وب‌سایت سرورکلیک با فروش بهترین هاست وردپرس و ووکامرس به‌جرأت می‌تواند بهترین سرویس‌های میزبانی وب را ارائه دهد. خرید هاست پربازدید ووکامرس، تمامی فاکتورهای مورد نیاز برای داشتن وب‌سایت پرسرعت و امن را در اختیار دارد. همان‌طور که اطلاع دارید، سیستم‌ مدیریت محتوای وردپرس مصرف منابع سروری بالایی دارد. از سوی دیگر برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین وردپرس باید از افزونه ووکامرس استفاده شود که خود این افزونه منابع بالایی برای راه اندازی وب‌سایت نیاز دارد. شاید مهم‌ترین موضوع در انتخاب و سفارش آنلاین میزبانی وب، قیمت آن باشد؛ زیرا بسیاری از کاربران به ‌دنبال خرید هاست ارزان وردپرس و ووکامرس با بالاترین سرعت و کیفیت هستند تا با یک خرید مقرون‌به‌صرفه بتوانند وب‌سایت خود را به امن‌ترین و ساده‌ترین شیوه راه‌اندازی کنند.

اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید و به‌ دنبال میزبان وب مطمئن هستید؛ می‌توانید برای خرید هاست ارزان ویندوز، هاست ارزان لینوکس، هاست وردپرسی و فروشگاهی (ووکامرس) از شرکت هاستینگ سرورکلیک (serverclick.com)، خدمات هاستینگ و میزبانی وب، همچنین سرور مجازی یا وی پی اس (VPS) با پشتیبانی عالی و قیمت ارزان استفاده کنید. کافی است یک بار امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات