خرید بلیط هواپیما از کارناوال

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کارناوال: خرید بلیط هواپیما و سفر رفتن، یکی از دغدغه‌های اکثر سفردوستان در سال جاری است و همه می‌کوشیم تا با حذف سفرهای غیر ضروری، به بهتر شدن شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا کمک کنیم.
تبلیغات

سفر در سال‌های اخیر به بخش جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده است و به آن نه به‌عنوان خدمتی گران و غیر ضروری بلکه به‌عنوان یک نیاز اصلی و مهم نگاه می‌شود. اما بر هیچ کس پوشیده نیست که در این سال سختی که همه ما پشت سرگذاشته‌ایم، این نیاز ضروری به آرزویی تبدیل شد که پیش از شنیدن خبر تولید واکسن کرونا برای بسیار از ما محال بود. احتمالا در این دوره فقط یک دفترچه برداشتیم و لیست بلندی از مقاصد مختلف سفر یادداشت کردیم تا روزی که واکسن کرونا ساخته شد، با خیال راحت بلیط هواپیما را برای مقصد مورد نظر بخریم.

قیمت بلیط هواپیما در ایام کرونا

اگر کم و بیش پیگیر پروازهای داخلی و خارجی بوده باشید، خواهید دید که قیمت بلیط هواپیما در این مدت یکساله نوسانات بسیاری داشت؛ گاهی قیمت آن نسبت به مدت مشابه گذشته کمتر می‌شد و گاهی بیشتر!

بلیط هواپیما خارجی به اندازه تور‌های مسافرتی گذشته افزایش داشته است که همین امر موجب شده تقاضا برای سفر خارجی کاهش چشمگیری داشته باشد.

برای مثال نوسانات قیمت بلیط هواپیما تهران کیش (https://www.karnaval.ir/domestic-flights/tehran-to-kish در دی‌ماه سال گذشته، به‌طور میانگین، ۵۰۰ هزار تومان در ایام عادی بود که همین مدت برای امسال به‌طور میانگین به مبلغ ۷۵۰ هزار تومان رسیده است؛ اما برای مهرماه امسال قیمت آن تا ۲۰۰ هزار تومان  کاهش یافته بود.

در یک چشم به هم زدن، بلیط هواپیما بخر!

اکنون وقت آن رسیده است تا کم‌کم  نگاهی دقیق‌تر به لیست مقاصد سفرمان بیاندازیم و رؤیای سفرمان را با کارناوال به واقعیت تبدیل کنیم؛ آن هم با امن‌ترین و کم‌خطرترین سیستم حمل نقل: سفر هوایی!

تیم کارناوال در این یک سال تمام نیروی خود را گذاشت تا کنترلی برای سفر شما بسازد. این کنترل دکمه‌های پرواز داخلی، پرواز خارجی، لیست کاملی از مقاصد و تمامی اطلاعاتی که پیش از سفر به یک مقصد به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد؛ آن هم تنها با یک کلیک!

بلیط هواپیما داخلی

و در آخر باید به خاطر داشته باشید که هنوز ویروس کرونا به‌طور کامل ریشه‌کن نشده است؛ پس فقط در شرایط ضروری باید سفر کرد و بلیط هواپیما خرید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تمامی ایرلاین‌ها می‌توانید به وب‌سایت کارناوال (karnaval.ir) مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات