ایرانیکارت چیست؟

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شاید دفعات زیادی نام سایت ایرانیکارت را از طریق شبکه‌های اجتماعی شنیده یا تبلیغات این سایت را در گوگل مشاهده کرده‌اید.
تبلیغات

نبود دسترسی به حساب های بانکی خارجی این روزها به یکی از دغدغه‌های بزرگ افرادی که به نحوی کارشان به خارج از ایران گره خورده، تبدیل شده است. ایده‌ی اصلی ایرانیکارت از جایی شروع شد که توانست راهکارهایی برای بر طرف کردن این نیازها در ایران در نظر بگیرد. در حال حاضر بسیاری از خدمات ارزی مانند، دریافت وجه از خارج، ارسال پول به دیگر حساب‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای توسط  سایت IraniCard انجام می‌گیرد.

ایرانیکارت جز اولین کمپانی هایی است که در حوزه‌ی پرداخت های ارزی کار می‌کند و با تجربه‌ای ده ساله اکنون ۲۵۰هزار نفر کاربر فعال دارد. در اصل این کمپانی نوعی صرافی آنلاین است، اما همه‌ی خدمات آن به پرداخت‌های ارزی محدود نمی‌شود. در حال حاضر به جز موارد ارزی ایرانیکارت دو زیر مجموعه اصلی مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ افراک و سایت عکس‌ها که یک سایت تخصصی خرید عکس از شاتر استوک است را نام برد. دفتر مرکزی ایرانیکارت از اصفهان شروع به کار کرد و هنوز در اصفهان مستقر است و در حال حاضر ۷۵ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند. در ادامه می‌توانید با برخی خدمات ما در ایرانیکارت آشنا شوید.

ایرانیکارت

از افتتاح حساب های مجازی تا نقد کردن درآمد ارزی

شاید هنوز برخی افراد وجود داشته باشند که باور دارند نمی‌توان از ایران با دیگر کشور ها کار کرد چرا که نقد کردن درآمد ارزی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. این یک باور غلط است. شما با داشتن حساب‌های الکترونیکی مانند پی پال، اسکریل، وب مانی و پرفکت مانی می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کنید و به دیگر حساب های الکترونیک در این شبکه انتقال وجه دهید. افتتاح این حساب‌ها با اطلاعات شخصی و ایمیل امکان‌پذیر است، اما توجه داشته باشید برای ادامه‌ی کار و انجام تراکنش‌های بیشتر نیاز دارند که وریفای شوند. وریفای کردن حساب ورود به مرحله‌ای تخصصی‌تر است که در صورتی که شما نمی‌توانید خود آن را انجام دهید می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

مرحله بعدی پس از ساخت حساب شارژ این حساب ها برای پرداخت های خارجی و نقد کردن درآمد ارزی از طریق سایت ایرانیکارت است. شما می‌توانید مبالغ دلاری که دریافت کرده‌اید را به حساب های ایرانیکارت انتقال دهید و وجه مورد نظر خود را به ریال در ایران دریافت کنید. در اصل این راهکار توانسته مشکلات بسیاری از فریلنسر ها را پاسخ دهد.

ایرانیکارت

پرداخت در سایت‌های خارجی

شاید شما تا به حال به این مشکل بر خورده اید که می‌خواهید از سایت‌های خارجی خرید کنید یا برای خدمات برخی از کمپانی‌ها پرداخت انجام دهید و به حساب های بانکی خارجی دسترسی نداشته‌اید. یکی از اصلی‌ترین خدمات ایرانیکارت انجام تمامی پرداخت‌های ارزی است. شما می‌توانید درخواست پرداخت در سایت‌های خارجی را به ایرانیکارت بسپارید. همچنین استفاده از گیفت کارت یکی از راه‌هایی است که با آن به‌سادگی می‌توانید این هزینه ها را پرداخت کنید بنابراین اگر وارد سایت ایرانیکارت شوید می‌توانید تعداد زیادی از گیفت کارت‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

کلام آخر

در این مقاله سایت ایرانیکارت و دو مورد از مهم ترین خدمات این کمپانی را معرفی کردیم. اما خدمات این شرکت بسیار گسترده است و می‌توان گفت بسیاری از نیاز های ارزی را پوشش می‌دهد. چنانچه قصد آشنایی بیشتر با این مجموعه را دارید می‌توانید به وب سایت اصلی با آدرس iranicard.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات