تپسل؛ تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جستجوی کافه بازار

 تپسل؛ تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جستجوی کافه بازار

بنا بر تجربه همکاری بازار با شبکه تبلیغاتی تپسل، ارائه خدمات تبلیغات در جستجوی بازار و تبلیغات در بخش ویدئو بازار، از اول دی ۹۹ به مدت یک سال در اختیار تپسل قرار گرفت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمدرضا تشکری، مدیر ارشد فروش و همکاری‌های تجاری بازار، در مورد ارائه خدمات تبلیغات در بازار می‌گوید: «توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان می‌توانند مستقیماً در پنل تبلیغات در جست‌وجو یا از طریق مدیران فروش بخش ویدئو، از تبلیغات در بازار بهره‌مند شوند. در بازار تیمی از مدیران کمپین و اجرایی شکل گرفته است که پاسخگویی نیازهای تبلیغ‌دهندگان به ابزارهای تبلیغات در بازار را دنبال می‌کند. از طرف دیگر، با توجه به درخواست برخی توسعه‌دهندگان مبنی بر نیاز به خدمات آژانس برای استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی بازار، تپسل به‌عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط این قبیل توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان انتخاب شد.»

تشکری در مورد عقد قرارداد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل می‌گوید: «تپسل در کنار بازار، تنها راه‌های امکان فروش و ارائه خدمات بخش‌های تبلیغاتی بازار در مدیاهای تبلیغات در جست‌وجو و ویدئو هستند و از ابتدای دی امسال هیچ آژانس یا مجموعه دیگری به جز تپسل این امکان را ندارد.»

بازار بر اساس هدف حفظ کیفیت سرویس‌های تبلیغاتی با رویکردی پویا به سراغ همه استفاده‌کنندگان می‌رود و با جمع‌آوری بازخوردها و درنظرگرفتن آن‌ها، به توسعه و ارتقا محصول‌های تبلیغات در بازار گام برمی‌دارد.

همان‌طور که در پنل بازار و تپسل امکان مشاهده حجم کاربر جذب‌شده از طریق تبلیغات در جست‌وجو وجود دارد، برای ایجاد شفافیت بیشتر و ایجاد بینش و کمک به توسعه‌دهندگان برای تصمیم‌گیری بهتر برای مدیریت کمپین‌های خود، طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با شبکه تبلیغاتی تپسل، این آژانس به‌صورت ماهانه به مشتریان خود حجم کاربر جذب‌شده از طریق کانال «تبلیغات در جست‌وجو» را اطلاع‌رسانی می‌کند.

محمد جلالیان، مدير ارشد تبليغات در اپ‌استور تپسل، در مورد این همکاری می‌گوید: «در طول یک سال گذشته، توسعه‌دهندگان بسیاری سرویس تبلیغات بازار را از طریق تپسل دریافت کردند و توانستیم خدماتی را که در نظر داشتیم ارائه کنیم و اعتمادسازی خوبی در صنعت ایجاد کنیم. تپسل همواره سعی کرده است تا با متنوع‌سازی خدماتی که در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهد، برای کسب‌وکارها در صنعت‌های مختلف ارزش افزوده ایجاد کند.»

بازار همواره سعی کرده است در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام بردارد؛ بنابراین گزینه‌های متفاوتی برای استفاده از امکانات تبلیغاتی بازار ایجاد کرده است. از طرفی تپسل با اضافه کردن این خدمت به سبد خدمات تبلیغات آنلاین خود، گام بلند دیگری در راستای ارائه خدمات همه‌جانبه بازاریابی به شرکت‌ها برداشته است.

منبع تپسل

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید