فروشگاه ساز بازاریز؛ راهی آسان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در دوران شیوع ویروس کرونا، یکی از بهترین و پرسود‌‌ترین کسب‌و‌کارها، داشتن فروشگاه اینترنتی است. بازاریز ساخت فروشگاه آنلاین را بسیار ساده می‌کند.
تبلیغات

شکل زندگی مردم سال‌ها است تغییر کرده؛ اما بدون شک امسال با شیوع کرونا ویروس، شرایط زندگی بیشتر از هر زمان دیگری دگرگون شده است. تعداد زیادی از کسب‌وکارها از بین رفته‌اند؛ اما در کمال تعجب می‌بینیم که آمازون، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، بیشتر از هر زمان دیگری سوددهی داشته است.

دلیل این اتفاق، تغییر شیوه‌ی خرید کاربران در سراسر دنیا است. در واقع اغلب کاربران به خرید اینترنتی روی آورده‌اند و همین مسئله باعث شده است فروشگاه‌های اینترنتی در این روزهایی که اغلب کسب‌وکارها زیان‌ده هستند، به نقطه‌ی امیدی برای عده‌ی زیادی تبدیل شوند. در حال حاضر بدون شک یکی از بهترین و البته سوده‌‌ترین کسب‌وکارها در سراسر جهان، داشتن فروشگاه اینترنتی است.

با فروشگاه ساز بازاریز نبض بازار در دست شما است

بسیاری معتقدند که با وجود شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک، می‌توانند محصولات خود را به‌صورت آنلاین بفروشند و دیگر نیازی به هزینه مالی و زمانی برای ساخت وب‌سایت ندارند. اما فراموش نکنید که تکیه بر یک پلتفرم خارجی که هر لحظه امکان مسدود شدن آن وجود دارد، اصلا عاقلانه نیست. از طرفی فراموش نکنید که فروش محصول از طریق اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری، به‌صورت کاملا دستی انجام می‌شود. بنابراین باید دائما یک اپراتور داشته باشید تا سفارش کاربران را بگیرد، موجودی محصول را چک کند و به کاربر اطلاع دهد. حالا کاربر باید از طریق پلتفرمی دیگر پرداخت را انجام دهد و فیش پرداختی را برای شما ارسال کند و این مراحل همچنان ادامه دارد. بنابراین اگر واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنید، می‌بینید به‌سختی یک نفر می‌تواند از پس همه‌ی این کارها برآید.

اپلیکیشن موبایل بازاریز برای ساخت فروشگاه آنلاین

در فروشگاه آنلاین اما همه‌ی این فعالیت‌ها به‌صورت خودکار انجام می‌شود که نه‌تنها روند استعلام موجودی و خرید را برای کاربر ساده‌تر می‌کند؛ بلکه کارهای شما به‌عنوان فروشنده به‌مراتب کاهش خواهد یافت و به این ترتیب مطمئن خواهید بود که هیچ مشتری را از دست نخواهید داد و البته به کمک شخص دیگری هم نیاز نخواهید داشت. از سوی دیگر داشتن یک وب‌سایت به کسب‌و‌کار شما اعتبار بیشتری می‌دهد؛ اعتباری که به هیچ عنوان یک شبکه‌ی اجتماعیِ واسط نمی‌تواند برای شما ایجاد کند.

احتمالا شما هم از راه اندازی فروشگاه اینترنتی و هزینه‌های آن هراس دارید. گذشته از هزینه‌های طراحی وب‌سایت، مشکل عکس‌برداری از کالا، ویرایش آن، وارد کردن محصول در وب‌سایت، آپلود تصاویر مربوط به آن و... هم وجود دارد که شما را به داشتن یک کامپیوتر و یک دوربین نیازمند می‌کند که به خودی خود در آغاز راه هزینه‌های زیادی به‌حساب می‎‌آیند. با همه‌ی این موانع، اصلا عجیب نیست که قید داشتن فروشگاه اینترنتی را بزنید!

بازاریز

اما حالا یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما داریم؛ تصور کنید همه‌ی این موانع رفع شده است و تنها با گوشی موبایل خود و بدون هیچ هزینه‌ای و کاملا رایگان، در کمتر از چند دقیقه بتوانید یک فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار داشته باشید. با گوشی از محصولات خود عکس بگیرید، از طریق گوشی آن‌ها را آپلود کنید، توضیحات، قیمت، موجودی محصول و... را مشخص کنید! چه چیزی بهتر از این می‌تواند وجود داشته باشد؟ بازاریز، اپلیکیشن ساخت فروشگاه اینترنتی حالا در دسترس شما است؛ همان غول چراغ جادویی که با لمسش، یک فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار برای شما ظاهر خواهد شد.

بازاریز؛ اپلیکیشن ساخت فروشگاه آنلاین با موبایل

بازاریز در واقع یک اپلیکیشن موبایل و وب اپلیکیشن برای ساخت فروشگاه اینترنتی است که امکان ایجاد یک فروشگاه را تنها با چند کلیک ساده برای شما فراهم می‌کند و از همه مهم‌تر اینکه بازاریز یک وب‌سایت اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی شما در اینترنت ایجاد می‌کند. برای ساخت فروشگاه اینترنتی در بازاریز، کافی است نام فروشگاه خود را انتخاب کنید و یک نام انگلیسی به‌عنوان آدرس آن برگزینید تا به همین سادگی بازاریز فروشگاهتان را آماده کند. کافی است با دوربین گوشی از محصول، هر تعداد که نیاز است عکس بگیرید، در خود اپلیکیشن اندازه آن را متناسب با وب‌سایت کنید، نام محصول، دسته‌بندی آن، موجودی محصول، قیمت و حتی تخفیف آن را مشخص کنید و به همین سادگی محصول را برای فروش روی فروشگاه خود قرار بدهید.

بازاریز

حتی می‌توانید با اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز، یک حراج یا کمپین فروش راه بیندازید و یک سری از محصولات خود را با تخفیف ویژه به مناسبت‌های خاص، به فروش برسانید. این کار باعث محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما می‌شود و کاربران بیشتری به سمت‌تان جذب خواهد کرد.

نکته‌ی مثبت دیگر در خصوص بازاریز، امکان تعیین دسته و قرار دادن محصولات در دسته‌های مختلف است. به این ترتیب فروشگاه اینترنتی شما کاملا مرتب و به دور از هرگونه آشفتگی خواهد بود و کاربران به‌سادگی می‌توانند در فروشگاه شما گردش کنند و دقیقا به همان دسته محصولی که مورد نظرشان است دست پیدا کنند.

بنابراین تعلل نکنید و اگر محصولی برای فروش دارید، هزینه‌ها و تجهیزات اضافه را فراموش کنید؛ زیرا با بازاریز برای ساخت فروشگاه اینترنتی به هیچ چیزی به جز یک گوشی نیاز ندارید. پس به‌سرعت با اپلیکیشن بازاریز فروشگاه اینترنتی خود را در کمتر از یک دقیقه بسازید و بدون هیچ هزینه‌ای، شروع به پول‌سازی کنید.

با بازاریز رایگان فروشگاه بسازید

اگر بابت هزینه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی نگرانی دارید، بازاریز این مشکل را کاملا حل کرده است. در واقع ساخت فروشگاه به هیچ عنوان هزینه‌ای برای شما ندارد و تنها پس درصد بسیار کمی از مبلغ  هر فروش را به‌عنوان کارمزد پرداخت می‌کنید. بنابراین کاملا بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید فروشگاه خود را بسازید و اجناس خود را بفروشید.

بازاریز به‌سادگی در دسترس شما است

همان‌طور که گفتیم بازاریز یک اپلیکیشن موبایل است که به‌سادگی می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. بازاریز را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. البته کاربران گوشی آیفون هم می‌توانند از طریق اپ استور به نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن کاربردی دسترسی پیدا کنند و به‌سرعت و در کمترین زمان و بدون هیچ هزینه‌ای، فروشگاه آنلاین خود را بسازند.

علاوه بر روش‌های گفته‎‌شده شما می‌توانید از نسخه تحت وب بازاریز به‌راحتی استفاده کنید. برای را‌ه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات