مهاجرت به آلمان با موسسه حقوقی ملک پور

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تنها راه‌های مهاجرت به آلمان برای دریافت اقامت، اخذ ویزای تحصیلی و کاری است که درادامه، مؤسسه حقوقی ملک پور آن‌ها را توضیح می‌دهد.
تبلیغات

تحصیل در آلمان برای متقاضیان بین‌المللی هم در مقطع مدارس و هم دانشگاه امکان‌پذیر است.

مهاجرت به آلمان ازطریق تحصیل

فرزندان شما می‌توانند برای تحصیل در مدارس آلمان اقدام کنند؛ البته تحصیل در مدارس آلمان شهریه دارد و رایگان نیست. تحصیل در دانشگاه‌های آلمان نیز به دو صورت است. اگر بخواهید در دانشگاه به‌رایگان تحصیل کنید، باید مدرک زبان آلمانی سطح B1 داشته باشید و تحصیلتان به زبان آلمانی باشد؛ اما اگر بخواهید به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های آلمان تحصیل کنید، باید شهریه پرداخت کنید. ازآنجاکه در آلمان نیروی کار کم است و کشور آلمان همیشه به‌دنبال جذب نیروی کار جوان است، با تحصیل در آلمان و فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های این کشور بخت استخدام خود را در آن افزایش خواهید داد.

مهاجرت به آلمان ازطریق کار

مهاجرت به آلمان ازطریق کار به دو صورت است: دریافت ویزای جاب سیکر یا جست‌وجوی کار و دریافت ویزای جاب آفر یا پیشنهاد کار

ویزای جست‌وجوی کار یا جاب سیکر ویزا

این ویزا به شخص امکان می‌دهد به آلمان برود. پس از رسیدن به این کشور، فرد شش ماه فرصت دارد تا برای خود کاری پیدا کند. در‌صورتی‌که وی بتواند کار بیابد و قرارداد کاری دریافت کند، می‌تواند درخواست اقامت کاری بدهد و سپس با این اقامت برای انتقال خانواده‌اش، یعنی همسر و فرزندان کوچک‌تر از هجده سال، اقدام کند و آن‌ها را به آلمان ببرد.

ویزای جاب آفر یا پیشنهاد کار

فرق عمده‌ی ویزای جاب سیکر و جاب آفر در این است که در ویزای جاب آفر، فرد به‌جای اینکه برای پیدا‌کردن کار با آلمان برود، در کشور خودش ازطریق وب‌سایت‌های کاریابی به‌دنبال کار بگردد. در‌صورت پیداکردن جاب آفر، او می‌تواند با نامه‌ی پیشنهاد کار برای دریافت ویزای کاری برای خود و خانواده‌اش اقدام کند و هم‌زمان به آلمان بروند.

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان از مدرسه تا مقطع دکتری امکان دارد که در‌ادامه، شرایط تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان را بررسی خواهیم کرد.

تحصیل در مدارس انگلستان

برای تحصیل در مدارس انگلستان از ۹ تا ۱۸ سالگی می‌توانیم اقدام کنیم. مدارس بین‌المللی انگلستان شبانه‌روزی هستند و از امکانات فوق‌العاده‌ی خوابگاهی نیز بهره می‌برند. تحصیل در مدارس انگلستان سالی ۲۵ تا ۵۰ هزار پوند است.

تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی

تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان سه‌ساله است؛ به‌همین‌دلیل، هزینه‌ی تحصیل در انگلستان از سایر کشورها گران‌تر نیست و تقریبا شبیه است. علاوه‌بر‌آن، مزیت دیگر تحصیل در انگلستان این است که متقاضیان در دانشگاه‌های تراز‌اول دنیا درس می‌خوانند و پس از تحصیل نیز، یک سال می‌توانند در انگلستان اقامتشان را تمدید کنند و به‌دنبال کار باشند و در‌صورت یافتن شغل، اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کنند و وارد فرایند اقامت دائم شوند. در این مقطع، دانشجویان نمی‌توانند همراه خود را به انگلستان ببرند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان برخلاف سایر کشورها یک‌ساله است. برای تحصیل در این مقطع در انگلستان باید مدرک آیلتس ۶/۵ داشته باشید. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌تواند همسر و فرزندانش را نیز به انگلیس ببرد. همچنین پس از تحصیل، می‌تواند اقامت خود را به مدت یک‌و‌نیم سال تمدید و کار پیدا کند و وارد فرایند اقامت دائم ازطریق کار در انگلستان شود.

تحصیل در انگلستان در مقطع دکتری

برای تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان داشتن سوپرایز برای اکثر رشته‌های الزامی است. تحصیل دکتری در انگلستان اغلب با بورسیه‌ی کامل همراه است که علاوه‌بر پوشش هزینه‌های تحصیل و زندگی، شخص حقوق نیز دریافت می‌کند و جزو سابقه‌ی کاری‌اش محسوب می‌شود. برای تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان داشتن مدرک آیلتس ۷ الزامی است و شخص می‌تواند خانواده‌اش را نیز به‌همراه ببرد.  پس از پایان تحصیل، دو‌و‌نیم سال اجازه دارد در انگلستان بماند و به‌دنبال کار بگردد و در‌صورت یافتن کار، می‌تواند وارد فرایند اقامت‌ کاری شود.

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا روش‌های گوناگونی دارد که کار و تحصیل و سرمایه‌گذاری از بقیه معروف‌تر هستند. مهاجرت به استرالیا ازطریق کار به‌صورت امتیاز‌بندی است و سیستم اسکیل ورکر دارد. برای کار در استرالیا شاخص‌هایی مثل رشته‌ی تحصیلی، کار مرتبط با تحصیل، سابقه‌ی بیمه، مدرک زبان و تأهل مؤثر هستند. یکی از عواملی که می‌تواند برای کسب امتیاز لازم برای دعوت کاری به استرالیا مهم باشد، داشتن جاب آفر است.

تحصیل در استرالیا

شرایط تحصیل در استرالیا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری امکان‌پذیر است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی مدرک آیلتس ۶ و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدرک آیلتس ۶/۵ باید ارائه داد. همچنین برای تحصیل در مقطع دکتری، علاوه‌بر سوپروایزر و استاد راهنما ارائه‌ی مدرک آیلتس ۷ الزامی است.

سرمایه‌گذاری در استرالیا

سرمایه‌گذاری در استرالیا روش‌های مختلفی دارد و برای دریافت اقامت موقت در استرالیا می‌توانید از ویزای ۱۸۸ استفاده کنید. اگر می‌خواهید به‌صورت دائم به استرالیا مهاجرت کنید، باید برای گرفتن ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۳، ۸۹۸ و ۱۹۳ اقدام کنید. برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری هم سابقه مدیریتی باید داشته باشید و سنتان کمتر از ۵۵ سال باشد.

چنانچه قصد دارید به آلمان مهاجرت کنید یا اطلاعات بیشتری از مهاجرت به این کشور به‌دست آورید، همواره می‌توانید با دفاتر مؤسسه ملک پور (MIE اتریش) ازطریق راه‌های ارتباطی از مشاوره‌ی اولیه‌ی تلفنی ‌رایگان بهره‌مند شوید و اطلاعات به‌روز مهاجرتی مدنظرتان را به‌دست آورید و ازطریق مشاوره با کارشناسان و مشاوران ارشد مجموعه، به بهترین نتیجه و انتخاب کشور و مسیر مهاجرتی دست یابید.

راه‌های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وب‌سایت

www.miemohajerat.com

شماره‌های تماس با مؤسسه

شماره تماس دفتر تهران: ۰۲۱۴۹۰۷۶ و ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰

شماره دفتر مرکزی وین: ۰۰۴۳۷۲۰۲۱۱۷۳۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات