با آموزش‌‌ بورس در وب‌سایت سیگنال، حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سیگنال با آموزش‌، تحلیل تکنیکال و البته بازتاب اخبار مهم روز در زمینه بورس، به شما برای سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود کمک خواهد کرد.
تبلیغات

تا همین یک دهه‌ی پیش، مردم برای سرمایه‌گذاری روش‌های سنتی مثل افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک‌ها را ترجیح می‌دادند؛ راهی که به نظرشان کم‌ریسک‌تر و قابل اطمینان‌تر بود و در درازمدت، اما رفته‌رفته سرمایه آن‌ها را افزایش می‌داد. با توجه به سابقه‌ی بدی که در طی دهه‌ی اخیر شرکت‌های هرمی نسبت به کسب سود در کوتاه مدت ایجاد کرده‌اند، با وجود اینکه با سرمایه‌گذاریِ درست در بورس، در کوتاه مدت امکان دو برابر شدن سرمایه‌ی اولیه وجود دارد، اما برای جذب افراد به سرمایه‌گذاری در بازار بورس، تأکید روی این نکته کارساز نیست.

قدم اول: آموزش بورس در وب‌سایت سیگنال

سرمایه‌گذاری در بورس، در ایران سابقه‌ی کمی دارد و با توجه به این نکته، به منظور جلب اعتماد افراد برای ورود به بورس، در وهله‌ی اول نیاز به آموزش بورس از طریق وب‌سایت سیگنال وجود دارد.

با احتیاط وارد شوید!

سرمایه‌گذاری در بورس نسبت به روش‌های سنتی، سود بیشتری عاید سرمایه‌گذار خواهد کرد؛ اما به هرحال این روش ریسک‌پذیری خاص خود را دارد و طبیعتا آدم نابلد را دچار دردسر می‌‌کند. بدون شک سودهای کلان، عاید کسانی می‌شود که از نوسانات این بازار مطلع‌ هستند و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

برای ورود به بورس و سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف آن به یادگیری بورس احتیاج دارید تا هم تضمینی شخصی برای حفظ سرمایه‌تان به وجود آورده باشید و هم به سود مورد نظر دست پیدا کنید. آموزش بورس، گام اول برای ورود شما به بورس است.

جستجوی منابع قابل اعتماد در آموزش بورس

حاجت به بیان نیست که مبحثِ آموزش بورس هم مثل هر مبحث دیگری، مافیای خودش را دارد؛ کسانی که از محلِ نابلد بودنِ تازه واردان، کسب درآمد می‌کنند. وب‌سایت سیگنال در چنین شرایطی به وجود آمد تا علاوه بر ارائه مقالات آموزشی در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، انواع آموزش در این زمینه را به‌صورت پادکست، ویدئو و البته تحلیل تکنیکالِ بازارهای مالی، به‌رایگان در اختیار مخاطبان قرار بدهد.

 تولید‌کنندگان محتوا در این وب‌سایت، کارشناسان و سرمایه‌گذارانِ باتجربه در این زمینه هستند که طی سالیان، با آزمون و خطا در بازارهای مالی و تسلط به چگونگی سرمایه‌گذاری در آن، می‌توانند برنامه‌ی مناسبی برای پرتفوی سرمایه‌گذاران مبتدی ارائه دهند. سیگنال، دایره‎المعارف جامع سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است که با فراهم کردن امکان دسترسی رایگان به آموزش بورس برای عموم، گام مهمی در جهت اثبات اهمیتِ دسترسی عموم به آموزش مؤثر برای سرمایه‌گذاری مؤثر در این زمینه برداشته است.

سیگنال

اهمیت تحلیل تکنیکال در یادگیری بورس

تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای پیش‌بینی جهت قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های بازار گذشته، در درجه اول قیمت و حجم است. اقتصاد رفتاری و تحلیل کمّی از بسیاری از ابزارهای یکسان تجزیه و تحلیل فنی استفاده می‌کنند که به‌عنوان جنبه‌ای از مدیریت فعال، در تضاد با بسیاری از نظریه‌های نمونه کار مدرن قرار دارد.

برای سرمایه‌گذاری در بورس، یادگیری تحلیل تکنیکال یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که باید به آن مجهز باشید. با استفاده از تحلیل تکنیکال می‌توانید شرایط‌ را بسنجید و اوقات مناسب برای سرمایه‌گذاری در بورس را شناسایی کنید. در واقع بخش مهمی از یادگیری بورس، فراگیریِ تحلیل تکنیکال است.

کم وکیف آموزش بورس در سیگنال

یکی از مزایای آموزش بورس در این وب‌سایت این است که در تدوین مقالات، پادکست‌ها و ویدئوهای آموزشی، تمام مخاطبان در سطوح مختلف آشنایی با بورس(از مبتدی تا با تجربه) در نظر گرفته شده‌اند. یادگیری بورس به صورتی است که مخاطب می‌تواند از آن به‌عنوان یک راهنمای گام به گام استفاده کند. سیگنال با ارائه‌ی محتوای مفید و مختصر و البته کاربردی در اپلیکیشن خود نیز امکان دسترسی آسان و رایگان برای مخاطبان فراهم کرده است.

با نصب اپلیکیشن سیگنال روی تلفن‌های همراه خود می‌توانید به‌راحتی به خدمات وب‌سایت سیگنال دسترسی پیدا کنید. آموزش‌ها به‌صورت طبقه‌بندی‌شده روی وب‌سایت و همچنین اپلیکیشن سیگنال قرار گرفته‌اند و با ورود به هر تب می‌توانید به بخش مورد نظر راه پیدا کنید.

 در صورتی که بعد از گذراندن دوره‌های آموزش بورس در وب‌سایت سیگنال همچنان به اطمینان کافی برای سرمایه‌گذاری در بورس نرسیده بودید. می‌توانید با مراجعه به بخش تحلیل تکنیکال سهام - که مهم‌ترین سهام‌ در آن وجود دارد و محتوای آن به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود - مراجعه کنید.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات