سفر امن و راحت‌تر با خدمات جدید تاکسی ماکسیم

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افراد زیادی تمایل دارند هنگام سفر از خودرویی استفاده کنند که علاوه بر راحتی، از ایمنی بالایی هم برخوردار باشد.
تبلیغات

 تاکسی اینترنتی «ماکسیم» برای رفاه حال کاربران اقدام به ایجاد قابلیت جدیدی تحت عنوان «بین‌شهری ویژه» کرده است تا مسافران با انتخاب این گزینه، از خودروهای‌ با عمر کمتر و ایمنی بیشتر بهره‌مند شوند.

 مقرون‌به‌صرفه بودن سفرهای بین‌شهری تاکسی «ماکسیم» باعث شده است بسیاری از مسافران برای سفر رفتن تمایل بیشتری به درخواست خودرو از «ماکسیم» داشته باشند. مسافران می‌توانند برای سفر، گزینه خودروهای سواری «اقتصادی» را برای درخواست ماشین ثبت کنند.

یک خبر خوش برای مسافرانی که تمایل دارند سفر بین‌شهری خود را با خودروهای خاص و متفاوت‌ انجام بدهند: تاکسی اینترنتی «ماکسیم» با اضافه کردن قابلیت جدیدی تحت عنوان «بین‌شهری ویژه»، ماشین‌های متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تعرفه «بین‌شهری ویژه»

تعرفه «بین‌شهری ویژه» قابلیت جدیدی است که به‌تازگی به سامانه «ماکسیم» اضافه شده است. مسافران بعد از انتخاب مبدأ و مقصد سفر بین‌شهری، می‌توانند گزینه «بین‌شهری ویژه» را انتخاب کنند که در این تعرفه، خودروهایی با عمر کمتر از ۱۰ سال حضور دارند. گفتنی است که در تعرفه «بین‌شهری ویژه» خودروهای پراید و تیبا حذف شده‌اند و در مقابل، خودروهای خارجی با عمر کمتر از ۱۵ سال مانند تویوتا کمری، هیوندای و ... قرار دارد.

البته درخواست خودروی‌ ایمن و ویژه، تنها مختص سفر بین‌شهری نیست و کاربران «ماکسیم» می‌توانند برای جابه‌جایی در داخل شهر هم درخواست این دسته از خودروها را داشته باشند.

در کدام شهرها می‌توان از تعرفه «بین‌شهری ویژه» استفاده کرد

تعرفه «بین‌شهری ویژه» در حال حاضر در ۱۲ شهر ایران فعال است که شامل شهرهای گنبدکاووس، خوی، بوکان، تهران، کرج، قم، رفسنجان، ساوه، اصفهان، شهرکرد، نجف آباد و بجنورد می‌شود.

شما هم می‌توانید برای راحتی و ایمنی در سفرهای خود یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید و سفر بین‌شهری متفاوتی با قابلیت جدید «بین‌شهری ویژه» داشته باشید.

  • با شماره ۱۶۱۱ تماس بگیرید و درخواست خودرو را به واسطه اپراتور ثبت کنید.
  • درخواست خودرو از طریق درخواست آنلاین تاکسی در وب‌سایت «ماکسیم» داشته باشید.
  • با استفاده از اپلیکیشن «ماکسیم» درخواست خودرو را ثبت کنید. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات