چرا ادمین اینستاگرام را باید به یونیک مارکتینگ بسپاریم

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
مدیران پیج‌های کاری در اینستاگرام حتماً باید ادمین اینستاگرام داشته باشند؛ چراکه بسیاری از پیج‌های اینستاگرام در واقع ویترین فروشگاهی هستند که به‌صورت مجازی اداره می‌شود.
تبلیغات

صاحبان بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار برای تبلیغات و افزایش فروش استفاده می‌کنند. بنابراین صاحبان این پیج‌های کاری به لایک، کامنت، فالوور به تعداد زیاد و البته یک ادمین اینستاگرام نیاز دارند. اگرچه کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما اگر یک پیج کاری ادمین مناسبی داشته باشد، قطعاً به موفقیت و پیشرفت بالایی خواهد رسید. دلیل این امر در واقع همان مسئله‌ای است که در ادامه‌ی متن مورد بررسی واقع خواهد شد.

 در یونیک مارکتینگ تمامی خدمات مربوط به ادمین پیج اینستاگرام انجام خواهد شد با این محتوا همراه باشید 

کدام پیج‌ها به ادمین اینستاگرام نیاز دارند

آنچه موجب دیده شدن بهتر کسب‌وکارها در اینستاگرام می‌شود، تعداد بالای فالوور است که با لایک و کامنت پست‌ها را به بخش کاوش وارد کنند. ورود به کاوش برای دیده شدن در بخش جهانی و میلیونی اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد؛ اما نکته‌ی اصلی اینجا است که اگر یک صفحه‌ی اینستاگرامی تعداد فالوور زیادی داشته باشد،؛ یک نفر از عهده‌ی مدیریت آن بر نخواهد آمد!

به‌طور مثال افرادی که یک پیج لباس و پوشاک را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، مشتریان بالقوه‌ای هستند که روزی بالفعل خریدی از پیج مذکور خواهند داشت؛ بنابراین طبیعی است که پرسش و پاسخ در پیج‌هایی که تعداد فالوور زیادی دارند ، بیشتر ‌شود. این گروه از پیج‌های اینستاگرامی دقیقاً به ادمین اینستاگرام نیاز مبرم خواهند داشت.

همه چیز درباره‌ی ادمین اینستاگرام

طبیعتاً پیج‌هایی دنبال‌کنندگان بیشتری دارند که محتوای آن‌ها باکیفیت و جذاب‌تر از سایر صفحات اینستاگرامی باشد؛ بنابراین وجود یک ادمین برای پیشبرد چنین اهدافی ضرورت دارد. اما ادمین اینستاگرام به چه کسی گفته می‌شود؟

ادمین پیج اینستاگرام در واقع شخص مورد اطمینانی است که صاحب اصلی صفحه از او دعوت به کار می‌کند؛ عملکرد ادمین‌ها درست مثل مدیر داخلی شرکت است؛ بنابراین وظایفی که یک ادمین بر عهده دارد بسیار حائز اهمیت است. زمانی‌که یک پیج، ادمین داشته باشد برای آگاهی دنبال‌کنندگان از این مطلب در قسمت بیو و معرفی این جمله ذکر می‌شود: «این پیج توسط ادمین اداره می‌شود.» برخی از مهم‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام عبارت است از:

  • انتشار عکس و فیلم در قالب پست یا استوری با محتوا و کپشن جذاب و مناسب
  • پاسخ دادن به کامنت و دایرکت فالوورهای پیج
  • حذف کامنت‌های بی‌مورد و بی‌ادبانه
  • محافظت از پیج در برابر هکرها
  • انجام تمامی اقداماتی که منجر به پیشرفت و ارتقای پیج شود؛ اعم از افزایش لایک و ویو استوری
  • تبلیغات پیج به روش‌های مختلف خلاقانه
  • برخورداری از قوه تعامل و ارتباطات اجتماعی برای داشتن یک ارتباط دوستانه با فالوورها

از شرح وظایف ادمین پیج اینستاگرام به‌وضوح روشن است که کار آن درست شبیه به صاحب اصلی پیج است؛ بنابراین مورد اطمینان بودن ادمین انتخابی مسئله‌ی بسیار مهمی به شمار می‌رود. یک ادمین باید به اندازه صاحب اصلی، دغدغه‌ی پیشرفت و ارتقای پیج و البته کسب‌و‌کار را داشته باشد تا بتواند به‌درستی عمل کند؛ بنابراین بزرگ‌ترین مزیت حضور ادمین در یک پیج پیشرفت و ترقی صفحه‌ی اینستاگرامی از تمامی جهات است.

ادمین پیج اینستاگرام مهم‌ترین نیاز افراد مشهور

علاوه بر صاحبان کسب‌وکارهای مجازی که در اینستاگرام به فعالیت کاری می‌پردازند، صفحات دیگری هم به وجود یک ادمین در پیج خود نیاز خواهند داشت. به‌طور مثال سلبریتی‌ها، خوانندگان و افراد مشهوری همچون بلاگرهای اینستاگرامی نیز به ادمین پیج اینستاگرام نیاز دارند تا بتوانند بهتر با مخاطبان خود ارتباط بگیرند. بنابراین ادمین پیج اینستاگرام باید در کار خود صادق باشد تا موجب کاهش و ریزش فالوورهای پیج نشود؛ زیرا مخاطبان پیج‌ اشخاص معروف از رفتارهای ناپسند افراد فراری خواهند شد.

ادمین اینستاگرام چقدر حقوق دریافت می‌کند

مسلماً برای استخدام ادمین اینستاگرام باید اطلاعات دقیقی از مقدار حقوق در دست صاحبان پیج‌های اینستاگرامی باشد. فاکتورهای مهمی در تعیین حقوق ادمین‌ها مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • اگرچه کمی تعجب برانگیز است؛ اما ادمین یک پیج اینستاگرامی در تهران دستمزی حدوداً دو برابر ادمین پیج‌های شهرستان دارد. دلیل این امر در واقع به تعداد مخاطبان بیشتر این گروه از پیج‌ها بازمی‌گردد. از طرفی ادمین پیج افراد مشهوری مثل بازیگران ممکن است مبلغ بیشتری دریافت کند.
  • هرچه قابلیت‌ها و مهارت‌های ادمین بیشتر باشد، حقوق او بالاتر خواهد رفت. زمانی‌که فرد از زبان انگلیسی، مهارت استفاده از نرم‌افزار، تولید محتوا و ... برخوردار باشد می‌تواند پیج را در مسیری درست ارتقا دهد؛ بنابراین طبیعی است که دستمزد بیشتری دریافت کند.
  • ادمینی که کلیه‌ی وظایف خود را به‌صورت هم‌زمان انجام دهد به گونه‌ای که نیاز به ادمین دوم و سوم نباشد، دستمزد کامل‌تری از سایر افراد دریافت خواهد کرد.

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که افرادی که به‌عنوان ادمین تمامی وظایف خود را انجام می‌دهند، استحقاق دریافت حقوق کامل را دارند. اگرچه میزان دریافتی ادمین‌ها با یکدیگر متفاوت است اما به‌صورت کلی این مبلغ بین ۷۰۰ هزار تا ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان است. به‌طور کلی این مبلغ برای یک پشتیبانی ۲۴ ساعته و دقیق اصلاً زیاد نیست و بسیار مناسب است.

بهترین روش برای استخدام ادمین پیج اینستاگرام

یونیک ماکتینگ

برای صاحبان پیج‌های کاری یا غیر کاری تفاوتی ندارد که ادمین چقدر حقوق و دستمزد دریافت می‌کند، موضوع مهم عملکرد درست و مؤثر فرد است. بنابراین باید یک ادمین مسلط به کار استخدام شود تا مشکلی برای آینده صفحه‌ی اینستاگرامی به وجود نیاید. یکی از بهترین مرجع‌ها که می‌تواند در زمینه استخدام ادمین به صفحات اینستاگرامی کمک کند، آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک است. آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک که با کادر متخصص و حرفه‌ای خود در مدتی محدود از سال ۱۳۹۸ تاکنون توانسته است موفق عمل کند، برای بهبود عملکرد کسب و کارهای مجازی شکل گرفته است. در یک عبارت ساده، آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک توانایی آن را دارد که از صفر تا صد در کنار کسب و کارهای مجازی باشد؛ بنابراین برای پیشرفت و رشد کامل پیج‌های اینستاگرامی بهترین انتخاب خواهد بود.

برای دسترسی آسان به این مجموعه کافی است به وب‌سایت Uniquemarketing.ir مراجعه شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است، مطمئن‌ترین راهکار برای استخدام ادمین اینستاگرام خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات