همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مجموعه‌ همراه مکانیک، یکی از پلتفرم‌های آنلاین بزرگ خرید‌و‌فروش و کارشناسی خودرو، دی‌ ۱۳۹۹ هویت بصری جدیدش را رونمایی کرد. در پشت این تغییر چه هدفی نهفته است؟
تبلیغات

در ورای هر تغییری، احساسات و ارزش‌های نهفته‌ای وجود دارد که احتمالا زیبا‌ترینِ آن‌ها «امید» است؛ امید به روزهای بهتر و زیباتر و همراه‌تر شدن‌ ‌با مخاطبان و خانواده بزرگ همراه مکانیک. از هفت سال پیش و تأسیس همراه مکانیک تا ‌امروز، همواره در حال تغییر بوده‌ایم. بارها طرح کسب‌وکار همراه مکانیک و خدماتش را بازبینی کرده‌ایم و همواره کوشیده‌ایم با افزودن امکانات مختلف و بررسی نیاز‌های بازار و مشتریان، به بزرگ‌ترین چشم‌اندازمان، یعنی تبدیل به پرچم‌دار خدمات خودرو کشور نزدیک‌تر شویم.

همراه مکانیک

پس از سیصدنفره‌شدن خانواده همراه مکانیک، در ۲ دی ۱۳۹۹ به‌سمت تغییری بزرگ‌ حرکت کردیم. البته این نوجامه‌گی رنگ‌و‌بوی دیگری دارد؛ این شما و این تغییر هویت بصری همراه مکانیک! پیشنهاد می‌کنیم ویدئو کوتاه زیر را از دست ندهید.

همراه مکانیک کیست؟

همراه مکانیک، اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمت کارشناسی خودرو در محل، در سال ۱۳۹۲ فعالیتش را آغاز کرد. با انجام بیش از ۱۷۰ هزار کارشناسی خودرو موفق، همچنان نیز می‌توانیم همراه مکانیک را به‌عنوان پیشتاز کارشناسی خودرو در ایران بشناسیم.

همراه مکانیک در اواسط مسیرش، اولین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده را تأسیس کرد تا تجربه‌ی جدیدی برای افرادی رقم بزند که به‌دنبال خرید‌و‌فروش مطمئن و بی‌دغدغه و آسان خودرو هستند. فروش ۱۵۰ هزار خودرو کاملا بدون هزینه و تنها با یک تماس، و خرید ۱۸ هزار خودرو کارشناسی‌شده به‌همراه ضمانت‌نامه برای صاحبانشان از دستاوردهای همراه مکانیک در این مسیر پرپیچ‌وتاب است.

همراه مکانیک برای ‌بیشتر بهادادن به نیاز مخاطبانش، ابزارهای مختلفی مثل ابزار قیمت روز خودرو یا هزینه نگه‌داری و تعمیرات خودرو را در این مدت ارائه کرده تا به پلتفرم جامع خودرویی تبدیل شود. اپلیکیشن همراه مکانیک در دو نسخه‌ اندروید و iOS نیز در‌کنارتان است تا با نصب آن از طریق کلیک روی این لینک، تمام خواسته‌های خودرویی‌تان را برآورده کند.

هویت بصری جدید همراه مکانیک چه معنایی دارد؟

نیاز به تغییر لوگوتایپ و هویت بصری همراه مکانیک، به‌دلایلی چون نبود امکان برقراری ارتباط مناسب با مخاطب، ارائه تعریف جامعی از ارزش‌ها و خدمات مجموعه و فقدان کیفیت و هماهنگی بصری در رنگ و فرم کاملا محسوس بوده است؛ بنابراین، مجموعه محتوای بصری و لوگوتایپ جدیدی طراحی کرده که ارزش‌های اصلی برند همراه مکانیک شامل تخصص (دانش) و همراهی (مردمی‌بودن و مسئولیت‌پذیری و توجه به نیاز مخاطب) و در نتیجه‌ی تلفیق این دو، اعتماد (ارزش اصلی برند سازمان) را نشان دهد.

در نماد اصلی لوگوتایپ از نقش‌هایی استفاده شده که هریک به‌نحوی مفهوم اعتماد را منتقل کنند:

  • دایره نماد چرخش و حرکت و هندسی اعتماد است که ماهیت تجارت همراه مکانیک، یعنی خودرو را نیز نشان می‌دهد.
  • رنگ آبی، اصلی‌ترین رنگ سازمانی همراه مکانیک، مفهوم اعتماد را منتقل می‌کند که جذابیت بیشتری از لوگو قدیمی همراه مکانیک دارد.
  • رنگ قرمز، رنگ دوم سازمان، برای پویایی فضا و انرژی مورد‌نیاز مطابق با ماهیت تجارت و مخاطبان جوان آن انتخاب شده است.
  • نقش چراغ در آمپر خودرو به‌عنوان روشنگر راه در نظر گرفته شده است. از منظر دیگر، همین چراغ نماد مینیمال خودرویی خواهد بود که از زاویه فوقانی دیده می‌شود و سه خط موازی که پیش از این نماد نور بودند، به نماد سرعت و حرکت خودرو به‌سمت راست تبدیل می‌شوند.

ناگفته نماند تایپوگرافی نام همراه مکانیک نیز به‌روز شده و در آن به‌عمد برای انتقال مفهوم اعتماد، از خطوط ساختارگرایانه استفاده شده است.

درنهایت از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با همراه مکانیک به وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی hamrah-mechanic.com مراجعه کنید و با پیشنهاد‌ها و انتقادهای خود، بال پروازی باشید برای اوج‌گرفتن بیشتر همراه مکانیک.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات