تحصیل در کانادا و اخذ ویزای دانشجویی کانادا با موسسه حامی مهاجر

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
مؤسسه حامی مهاجر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا، اعزام دانشجو و دانش آموز به کانادا فعالیت دارد.
تبلیغات

گروه شرکت‌های حامی مهاجر به آدرس hamimohajer.com در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا و آمریکا، اقامت اروپا، تور و ثبت شرکت در خارج فعالیت می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره تحصیل در کانادا و نحوه اخذ ویزای تحصیلی کانادا صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید جهت دریافت مشاوره با شماره 02148406 تماس بگیرید.

تحصیل در کانادا

اعتبار بالای مدارک دانشگاه‌های کانادا که به‌راحتی در کشور آمریکا و انگلستان معادل‌سازی می‌شوند، در کنار هزینه کمتر تحصیل در کانادا نسبت به آمریکا و اروپا و همچنین ظرفیت مهاجرپذیری بالای این کشور و اجازه کار در کنار تحصیل یا استفاده از بورسیه‌های تحصیلی متنوع، باعث شده است افراد بسیاری به منظور اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند یا به ‌دنبال اعزام دانش‌آموز به کانادا به دلیل تضمین آینده تحصیلی باشند.

برای اخذ انواع ویزای کانادا می‌توانید با مؤسسه حامی مهاجر به آدرس  hamimohajer.com تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Canada.ca مراجعه کنید.

طبق گزارش ICEF، کانادا اکنون به‌عنوان چهارمین کشور پیشرو در عرصه پذیرش دانشجوی بین‌المللی، پس از ایالات متحده آمریکا ، انگلستان و استرالیا قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود این پذیرش دانشجو برای تحصیل در کانادا به دلیل رشد جمعیت طبقه متوسط در بازارهای نوظهور که باعث افزایش دانشجویان بین‌المللی می‌شود، رو به افزایش باشد.

بسیاری از افراد با وجود داشتن سوابق تحصیلی درخشان به دلیل عدم اطلاع از پیش‌نیازها و مدارک لازم برای تحصیل در کانادا و همچنین نداشتن تجربه در زمینه روال کاری صدور ویزای تحصیلی کانادا، یا موفق به اخد ویزای تحصیلی کانادا نمی‌شوند یا آنکه پس از مدت کوتاهی به دلیل راضی نبودن از دانشگاه یا شرایط زندگی خود، از ادامه تحصیل در کانادا انصراف می‌دهند.

 به همین دلیل استفاده از تخصص و تجربه یک مؤسسه مشاوره مهاجرتی معتبر جهت سهولت در اخذ ویزای تحصیلی کانادا و همچنین مشاوره گرفتن در زمینه نوع دانشگاه‌ و شرایط زندگی در استان‌های مختلف کانادا موضوعی است که با وجود اجباری نبودن آن به شما کمک بسیار زیادی برای ساختن آینده تحصیلی درخشان مورد نظر می‌کند.

در مورد ویزای شینگن بیشتر بخوانید.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

چنانچه قصد تحصیل بیشتر از ۶ ماه در کانادا دارید، نیازمند اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید. برای این کار ابتدا نیاز به درخواست دریافت مجوز تحصیلی معتبر از مراکز آموزشی معتبر و معین (DLI) دارید. پس از ثبت اطلاعات خود در DLI و پیگیری روندهای موجود در آن، برای شما مجوز تحصیلی صادر خواهد شد. این مجوز پس از صدور، تا ۹۰ روز پس از اتمام برنامه تحصیلی شما اعتبار خواهد داشت.

مرحله بعدی گرفتن پکیج درخواست‌نامه ویزای تحصیل کانادایی است. می‌توانید برای ارسال درخواست اخذ ویزای تحصیلی کانادا به‌صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت مهاجرتی و تابعیت کانادا (CIC) اقدام کنید.

برای گرفتن پکیج درخواست‌نامه باید به یک سری سؤلات در مورد خودتان در وب‌سایت CIC پاسخ دهید. این سؤالات مشخص می‌کنند که شما شایسته انتخاب شدن برای ارسال درخواست‌نامه آنلاین برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا هستید یا خیر و اینکه چه مدارکی لازم دارید.

در مرحله بعد اگر شما شایسته انتخاب بودید، یک کد چک‌لیست شخصی دریافت خواهید کرد که ۶۰ روز اعتبار دارد و برای تأیید درخواست‌نامه آنلاین خود به این کد نیاز دارید. این صفحه همچنین شامل یک راهنمای درخواست‌نامه، مقدار تقریبی شهریه آموزشی، یک لیست از مدارک مورد نیاز برای تأیید و رهنمودهای مراحل بعدی است.

وقتی که برای ارسال درخواست آماده شدید در مرحله‌ی بعد، یک حساب MyCIC ایجاد کنید؛ جایی که کد شخصی چک‌لیستتان را وارد می‌کنید. سپس لیست مدارک شخصی مورد نیاز خودتان را دریافت می‌کنید که به شما اجازه آپلود و ارسال مدارک در CIC می‌دهد.

در مرحله بعد نیاز به برخی پرداخت‌های آنلاین به منظور پرداخت هزینه‌های تشکیل پرونده است. پس از این مرحله درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، به شما ویزای تحصیلی اعطا می‌شود.

اعزام دانش ‌‌آموز به کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که در مقاطع تحصیلی قبل از دانشگاه نیز از کشورهای خارجی دانش‌آموز پذیرش می‌کند. تحصیل دانش‌آموزی در کانادا باعث آماده شدن زمینه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است و امکان قبول شدن در دانشگاه‌های این کشور را بالا می‌برد.

همچنین امکان این وجود دارد که با پذیرش گرفتن از مدارس کانادا و اعزام دانش آموز به کانادا، اجازه سفر و اقامت برای پدر و مادر او فراهم شود.

داشتن مدرک زبان برای پذیرش در مدارس برتر بسیار کمک می‌کند؛ هر چند برای پذیرش اعزام دانش‌ آموز به کانادا داشتن مدرک زبان ضروری نیست. در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی مدارس با برگزاری کلاس‌های فشرده به دانش آموزان در این راه کمک می‌کنند.

شروط اصلی برای اعزام دانش‌ آموز به کانادا داشتن حداقل ۴ سال سن، تمکن مالی والدین، اخذ ویزای تحصیلی و داشتن قیم در صورت همراه نبودن پدر و مادر است.

مؤسسه حامی مهاجر نماینده رسمی مدرسه بادول (Bodwell) کانادا در ایران است، می‌توانید برای تحصیل دانش آموز خود با مؤسسه حامی مهاجر اقدام به اخذ ویزای تحصیلی دانش آموزی کانادا کنید. جهت دریافت مشاوره با شماره 02148406 تماس بگیرید.

اعزام دانش آموز به کانادا با همراه

والدین دانش‌آموز می‌توانند از طریق اخذ ویزای مولتیپل کانادا فرزند خود را برای تحصیل در کانادا همراهی کنند. البته برای اعزام دانش آموز به کانادا با همراه راه دیگری هم وجود دارد که والدین فرزندان خود را همراه خانواده‌های کانادایی که از پیش مجوز Home Stay دریافت کرده‌اند، برای زندگی اعزام کنند. برای استفاده از این روش باید قیم‌نامه‌‌ای برای خانواده همراه دانش‌ آموز تنظیم شود.

hamimohajer-1

پیش نیاز ها و مدارک لازم برای تحصیل در کانادا

پیش نیازها و مدارک لازم برای تحصیل در کانادا به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:

اثبات پذیرش

محل تحصیل شما باید نامه پذیرش برایتان ارسال کند که شامل نامه اصلی با برنامه اجازه تحصیل است. اگر قبل از پذیرش در برنامه خود نیاز به گذراندن دوره‌های مختلفی داشته باشید (پذیرش مشروط)، فقط اجازه تحصیل شما برای مدت‌زمان آن دوره‌ها صادر می‌شود. پس از پذیرش در برنامه اصلی، برای تمدید اقامت خود به‌عنوان دانشجو یا دانش‌آموز باید درخواست دهید.

اثبات هویت

یک گذرنامه معتبر یا یک سند مسافرتی که به شما اجازه بدهد به کشوری که آن را صادر کرده است برگردید.

اثبات پشتیبانی مالی

شما باید ثابت کنید که در مدت زندگی در کانادا می‌توانید از خودتان و اعضای خانواده که همراه شما هستند حمایت مالی کنید. چنانچه قصد تحصیل بیشتر از یک سال در کانادا دارید، فقط باید اثبات کنید که توانایی مالی شما به اندازه سال اول تحصیل در کانادا است.

سوابق حامی مهاجر در زمینه اعزام دانشجو

همان‌طور که قبلا گفته شد، متأسفانه بسیاری از درخواست‌های اخذ ویزای تحصیلی کانادا به دلیل مطلع نبودن از پیشنیازها و مدارک لازم برای تحصیل در کانادا رد می‌شود. برخی نیز به دلیل اطلاع نداشتن از کیفیت مدارس و دانشگاه‌های کانادا راه اشتباه در پیش می‌گیرند و بعد از چند سال، ناامیدانه از ادامه تحصیل انصراف می‌دهند.

ما در مؤسسه حامی مهاجر افتخار آن را داریم که با سوابق درخشان اعزام دانشجو به خارج از کشور، مشاور و پشتیبان شما باشیم. با بهره‌گیری از تجربه و تخصص مشاوران ما در مؤسسه حامی مهاجر قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن موفق به اخذا ویزای تحصیلی کانادا شوید و همچنین می‌توانید روی تجربه ما برای شناسایی بهترین مدارس و دانشگاه‌های کانادا حساب کنید.

ما حتی در صورت عدم پذیرش درخواست شما با شما هستیم و با سابقه درخشانی از رفع ریجکتی ویزا، قادر خواهیم بود مشکلات شما در زمینه عدم پذیرش تحصیلی در کانادا را حل کنیم.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره‌ای ما با مرکز تماس مؤسسه حامی مهاجر تماس بگیرد. باعث افتخار ما است که حامی شما در مسیر رسیدن به آینده درخشان تحصیلی‌تان باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات