صرافی ارز دیجیتال کوینکس Coinex و همه‌چیز درباره آن

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
احتمالا تا‌به‌حال درباره صرافی کوینکس (Coinex) مطالبی به گوشتان خورده باشد یا اینکه شاید در این صرافی حساب داشته باشید.
تبلیغات

ما اینجا هستیم تا همه‌چیز را درباره صرافی ارز دیجیتال کوینکس بیان کنیم. پس اگر علاقه‌مندید اطلاعات بیشتری درباره صرافی ارز دیجیتال کوینکس کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس Coinex و تاریخچه آن

صرافی ارز دیجیتال کوینکس دسامبر ۲۰۱۷ در هنگ‌کنگ آغاز به کار کرد. آدرس اینترنتی این صرافی جهت ثبت‌نام و شروع کسب‌و‌کار جدید در حوزه ارزهای دیجیتال عبارت است از‌: ثبت نام در صرافی کوینکس. مؤسس و مدیر صرافی کوینکس (Coinex) یانگ هایپو (Yang Haipo) است. یانگ هایپو پس از موفقیت چشمگیر در ایجاد استخر استخراج Viabtc و ارائه خدمات شایسته به کاربران، تصمیم گرفت صرافی ارز دیجیتال کوینکس را راه‌اندازی کند تا با ارائه خدمات نوین بتواند رضایت کاربرانش را مهیا کند.

بیش از سه سال از کارکرد صرافی کوینکس می‌گذرد و هر روز به تعداد کاربران این صرافی محبوب اضافه می‌شود. در‌حال‌حاضر که این مقاله نوشته می‌شود، حجم معاملات روزانه این صرافی در بخش Spot Exchange یا همان صرافی نقدی و معاملات نقطه‌ای، چیزی نزدیک به صدمیلیون دلار آمریکا است. هر‌چند این صرافی تازه‌تأسیس است، در آینده‌ی نزدیک حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. ما معتقدیم در آینده این صرافی یکی از رقبای جدی صرافی بایننس خواهد بود.

مزیت‌های lil صرافی ارز دیجیتال کوینکس

  • با کارت‌های اعتباری بانکی نظیر ویزاکارت و مسترکارت می‌توانید ارز دیجیتال در صرافی کوینکس بخرید. به‌عبارت‌دیگر، امکان خرید از‌طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی از صرافی کوینکس مهیا است.
  • امکان انجام معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس فراهم است؛ ولی به تریدرهای حرفه‌ای توصیه می‌شود؛ چون در معاملات مارجین، اهرم (Leverage) وجود دارد. در‌صورت اشتباه در ورود به معامله، ممکن است کل سرمایه‌تان از دست برود؛ ولی در معاملات spot یا نقدی چنین چیزی نیست.
  • بدون احراز هویت در صرافی کوینکس تا مبلغ دَه‌هزار دلار در روز می‌توانید برداشت کنید یا ارز خودتان را انتقال دهید. در‌صورت ارسال مدارک و احراز هویت، روزانه حداکثر یک‌میلیون دلار هم می‌توانید برداشت کنید.
  • صرافی ارز دیجیتال کوینکس فقط در کشور چین خدمات ارائه نمی‌دهد و با فعالیت کاربران ایرانی، افغانستانی، عراقی، سودانی، یمنی و... مشکلی ندارد. به‌عبارت‌ساده‌تر، کاربران ایرانی با خیال راحت در صرافی کوینکس می‌توانند احراز هویت کنند و مشکلی پیش نخواهد آمد. اغلب سوالات کاربران درباره همین موضوع تحریم کوینکس برای کاربران ایرانی است. در‌حال‌حاضر که این مقاله نوشته می‌شود، این صرافی مشکلی با ایرانی ها ندارد؛ ولی در آینده نمی‌دانیم چه خواهد شد.
  • در صرافی کوینکس، می‌توانید از کیف‌پول امن و با‌کیفیت به‌نام Viawallet استفاده کنید. کار‌کردن با این کیف‌پول آسان است و تمامی گزینه‌ها به‌راحتی در‌دسترستان است.
  • در همان پلتفرم صرافی کوینکس، امکان استفاده از استخر استخراج را نیز وجود دارد. استخر استخراج ViaBTC یکی از استخرهای بزرگ و معروف استخراج ارز دیجیتال در جهان است که محبوبیت فراوانی دارد. در‌حقیقت، صرافی کوینکس یکی از انشعابات همین استخر استخراج ViaBTC است. به‌جز استفاده از این استخر استخراج برای ماینینگ ارزهای دیجیتال می‌توانید از بخش استخراج ابری آن بهره ببرید.
  • از‌طریق بخش API می‌توانید کد برای اهداف خودتان دریافت کنید. این اهداف می‌تواند اجرای ربات تریدر ارز دیجیتال روی پلتفرم صرافی کوینکس باشد یا گرفتن قیمت ارزهای دیجیتال و نمایش آن‌ها در وب‌سایت یا وبلاگ‌های شخصی و شرکتی و نیز صرافی‌ها.
  • امکانات و مزیت‌های بسیار دیگری در کوینکس وجود دارد؛ نظیر Coinex Dex یا همان بستر غیرمتمرکز تبادلات در ارزهای دیجیتال

حالا که با مزیت‌های کوینکس آشنا شده‌اید، می‌توانید از‌طریق لینک زیر در آن ثبت‌نام و از مزایای بی‌شمارش استفاده کنید:

ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات