ایران پخش وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها، بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل بیش‌از‌پیش داغ است؛ به‌طوری که می‌توان این کسب‌وکار را یکی از پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها دانست.
تبلیغات

زندگی عموم مردم اعم از پیر و جوان با دستگاه‌هایی همچون گوشی‌های هوشمند و تبلت عجین شده؛ از همین‌رو، بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل بیش‌تر از همیشه داغ شده است. شرکت‌های پرشماری در کشور چین و شهرهایی همچون شنزن، گوانجو و... در حال تولید و توسعه‌ی محصولات خود در شاخه‌ی لوازم جانبی موبایل هستند و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کنند.

در بین شرکت‌های چینی، برندهای باکیفیتی مانند Remax و Ldnio و Earldom، برندهای میان‌رده مانند Wster و T&G و برندهای No Name و High Copy به چشم می‌خورند. این تعدد نشانگر نیاز بسیار زیاد بازار و همچنین تنوع سلیقه است. هر روزه محصولات جدید با کارایی‌ها و ویژگی‌های به‌روز روانه‌ی بازار می‌شوند تا نیازهای جدید مشتریان سراسر دنیا را پاسخگو باشند.

مغازه‌داران و خریداران عمده که در بازار ایران به دنبال تامین کالاهای مورد نیاز خود هستند، همیشه به دنبال خرید بدون واسطه از وارد‌کننده هستند تا قیمت خرید بهتر و حاشیه‌ی سود بیشتری داشته باشند.

بازرگانی ایران پخش، وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی است و از سال‌ها پیش در حوزه‌ی فروش و پخش عمده‌ی لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند. این مجموعه با حضور مستمر و پررنگ خود در بازار عمده‌ی لوازم جانبی موبایل، شناخت کاملی از نیازهای بازار، اجناس پرفروش و محصولات جدید دارد و هر ساله پاسخگوی نیاز بسیاری از همکاران و خریداران عمده لوازم جانبی در ایران است.

همکارانی که در زمینه‌ی پخش عمده‌ی لوازم جانبی موبایل در تهران و شهرستان‌ها فعال هستند، با ایران پخش به‌صورت مستمر و مداوم کار می‌کنند و در بسیاری از شهرها نیز مغازه‌های تک‌فروشی، کالاها و محصولات مورد نیازشان از طریق همین مجموعه تامین می‌کنند. بی‌شک مزیت‌های مجموعه‌ی بازرگانی ایران پخش را می‌توان موارد زیر دانست:

۱. قیمت کف بازار۲. تنوع بی‌نظیر از برندها و محصولات۳. موجودی تیراژ بالا برای تمامی کالاها۴. فروش حضوری و آنلاین۵. پشنهاد ویژه با قیمت‌های استثنایی به‌صورت دوره‌ای۶. ارائه‌ی خدمات و پشتیبانی مستمر از مشتری‌های مجموعه

مجموعه‌ی بازرگانی ایران‌پخش تنوع بی‌نظیر از کالاهای انواع برندها در بازه‌های قیمتی گسترده را در تیراژ بسیار بالا در اختیار خریداران قرار می‌دهد که به شرح زیر هستند:

  • پاوربانک عمده
  • اسپیکر عمده
  • باتری موبایل عمده
  • کابل و کلگی عمده
  • هدفون و هندزفری عمده
  • و ...

تمامی شاخه‌های محصولات دارای طیف گسترده‌ای از تنوع کیفیت Orginal و High Copy و Copy هستند. مجموعه‌ی ایران پخش سعی کرده است تا با شرح تفاوت کیفیت محصولات مختلف، کاربران را در خریدی با دانش و شناخت کامل‌تر راهنمایی کند.

برای رفاه حال همکاران علاوه‌بر فروش حضوری از طریق دفتر مجموعه، فروش آنلاین و عمده‌ی لوازم جانبی موبایل نیز به ‌دستور کار مجموعه اضافه شده است.

سایت ایران پخش فقط و فقط پاسخگوی همکاران و خریداران عمده‌ی لوازم جانبی موبایل است و فروش لوازم جانبی موبایل را به‌صورت عمده انجام می‌دهد. قیمت‌های درج‌شده در سایت نیز براساس لیست قیمت عمده‌ی لوازم جانبی موبایل یا قیمت همکاری لوازم جانبی موبایل هستند که با بررسی آن‌ها متوجه تفاوت قیمت‌ها با کف بازار خواهید شد. به‌صورت دوره‌ای نیز محصولاتی به‌صورت پیشنهاد ویژه به‌فروش می‌رسند که قیمت آن‌ها بی‌نظیر و مختص مشتریان مجموعه است.

جدیدترین و به‌روزترین کالاهای ترخیص‌شده نیز در بخشی مجزا در سایت به نمایش گذاشته می‌شود تا همکاران بتوانند با محصولات تازه‌وارد به بازار آشنا شوند و امکان خرید آن‌ها را داشته باشند. این محصولات را اصولا به سختی می‌توان در بازار پیدا کرد و اکثر همکاران نیز شناخت کامل و جامعی با کلیات و خصوصیات آن‌ها ندارند.

تمامی همکاران می‌توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز با بررسی به‌روزترین محصولات با تنوع برند و کیفیت بالا محصولات موردنظرشان را انتخاب و سفارشاتشان را ثبت کنند و بعد از نهایی‌شدن فاکتور، در کمتر از ۲۴ ساعت در محل مورد نظرشان در سراسر ایران، کالاها را دریافت کنند.

تیم پشتیبانی و فروش نیز هر روز در زمان اداری خود، پاسخگوی سوالات همکاران هستند و به‌صورت تخصصی مشاوره در اختیار ایشان قرار می‌دهند. مجموعه‌ی ایران‌پخش تمام انرژی و توان خود را به کار گرفته است تا همکاران بتوانند تجربه‌ی یک خرید امن، آسان و بدون واسطه را در سراسر ایران به‌راحتی تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات