خرید و فروش ارز دیجیتال با ایران ارز جو

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مطالعه 6 دقیقه
سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال ارزجو با ارائه بیش از ۲۰۰ نوع ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش ۲۴ ساعته را با نرخ‌های لحظه‌ای و واقعی فراهم می‌کند؛ آموزش‌های ارزجو، تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش را ساده‌تر می‌‌کند.
تبلیغات

بیت‌کوین سودآورترین سرمایه‌گذاری دهه‌ی گذشته به‌شمار می‌رود و برای ۱۰ سال آینده نیز سرمایه‌گذاری بیشتری را در این فضا نوید می‌دهد. موفق‌ترین سرمایه‌گذاران بیت‌کوین همیشه از چند اصل هوشمندانه پیروی می‌کنند که برای کسب سود بیشتر بسیار مهم هستند. باتوجه به افزایش چندهزار برابری ارزش بیت‌کوین طی سال‌های گذشته، تمایل افراد برای کسب درآمد از بیت‌کوین منطقی خواهد بود.

با توجه افزایش قیمت بیت کوین هنوز هم افراد زیادی هستند که روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند و کارشان خرید و فروش بیت‌کوین است. خرید و فروش ارزدیجیتال بیت کوین در سراسر دنیا وجود دارد و افراد زیادی از همین راه در حال کسب درآمد هستند. بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد از طریق بیت کوین یا خرید و فروش آن در ایران را دارند، تصور می‌کنند که با توجه به تحریم‌ها کسب درآمد از بیت کوین یا خرید و فروش بیت کوین ناممکن است؛ اما اصلاً این طور نیست!

شما در هر شرایطی می‌توانید از بیت کوین کسب درآمد داشته باشید. پس اگر فکر می‌کنید که خرید و فروش و کسب درآمد از بیت کوین غیر ممکن است سخت در اشتباه هستید.

انتخاب ترکیب متنوع و هوشمندانه از دارایی‌های دیجیتال

ارز دیجیتال یک کلاس دارایی جدید است که با تکیه‌ بر فناوری بلاک‌چین پتانسیل ایجاد تحول در اقتصاد جهانی را دارد. توانایی بیت کوین برای باقی ماندن در پلتفرم برتر همچنان جای بحث دارد، اما هیچ شکی نیست که سایر ارزهای دیجیتال نیز با موفقیت روبه‌رو خواهد شد.

مانند سرمایه‌گذاری‌های متعارف، داشتن یک سبد سهام مشتمل بر ارزهای دیجیتال مختلف، یک حرکت هوشمندانه است. برخی از آلت‌کوین‌ها سودی باورنکردنی برای سرمایه‌گذاران اولیه خود به ارمغان آورده‌اند. بسیاری از آن‌ها پتانسیل بلندمدت شگفت‌انگیزی دارند؛ اما باید توجه داشت که آلت‌کوین‌ها خطرناک هستند و باید فقط پس از ارزیابی دقیق و مستقل، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

به عبارت دیگر، انجام تحقیقات بسیار ضروری و مهم است. یک سبد سهام متنوع از ارزهای دیجیتال نیز باید محافظه‌کارانه شکل گیرد. آلت‌کوین‌های تثبیت‌شده باید در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرند؛ بنابراین روی پلتفرم‌های جدیدتر و نه‌چندان محبوب، در مقادیر کم سرمایه‌گذاری کنید.

ایمن نگه داشتن بیت کوین

بارهای شنیده‌ایم که میلیون‌ها دلار بیت‌کوین، به دلیل کلیدهای از دست‌رفته، رمزهای عبور فراموش‌شده و سرقت ناپدید شده‌اند. تقریبا تمام این خسارات، ناشی از خطای انسانی است. سرمایه‌گذاران هوشمند، امنیت را در اولویت قرار می‌دهند. آن‌ها هیچ‌گاه وجوه خود را در صرافی‌ها نگه نمی‌دارند و همیشه فرآیندهای ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال را در کیف پول‌هایشان، به‌طور کامل درک می‌کنند.

برای نگه‌داری صحیح از ارزهای دیجیتال، یک روش روشن و مداوم داشته باشید. کلیدها و کلمات عبور را با دقت بنویسید و آن‌ها را در یک مکان امن ذخیره کنید. اطلاعات مهم را در فایل‌های کامپیوتری رمزنگاری‌نشده یا در فضای ابری ذخیره نکنید. این واقعیت را همیشه به خاطر داشته باشید که هارد دیسک‌ها ممکن است خراب شوند و فایل‌ها از بین روند.

کسب درآمد از بیت کوین

در این قسمت قصد داریم ایده‌ها و روش‌های درآمدزایی از بیت‌کوین را به شما آموزش بدهیم. برای درآمد‌زایی از بیت کوین راه و روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها درآمدزایی کنید؛ البته برخی از روش‌های درآمدزایی از بیت کوین جعلی هستند؛ اما در مقاله‌ی پیش‌رو قصد داریم روش‌های واقعی و اصلی درآمدزایی از بیت کوین را به شما آموزش بدهیم.

اولین روش برای درآمدزایی از بیت کوین سرمایه‌گذاری روی خود بیت کوین است

در این روش شما از طریق خرید و فروش بیت کوین کسب درآمد می‌کنید. قیمت بیت‌کوین به‌خصوص در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌رو بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر بخواهید از این روش کسب درآمد استفاده کنید، باید سرمایه‌ی زیادی برای خرید بیت‌کوین داشته باشید.

اگر بخواهید روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید و از این روش درآمد کسب کنید، باید ریسک بالایی را هم مدنظر قرار دهید؛ زیرا قیمت بیت‌کوین ‌نوسان بسیار زیادی دارد و ممکن است قیمت آن خیلی افت کند. بازار بیت‌کوین اصلا شبیه بازار بورس نیست؛ زیرا به هیچ‌عنوان نمی‌توانید وضعیت آن را پیش‌بینی کنید. بهترین موقع برای استفاده از این روش زمانی است که قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین مقدار ممکن می‌رسد. وب‌سایت‌های زیادی هستند که قیمت بیت‌کوین را به‌صورت نمودار و حتی در ایران به‌صورت ریالی به شما نشان می‌دهند.

کسب درآمد با تولید محتوا در زمینه ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از بیت‌کوین تولید محتوا در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال است. با تولید محتوای جذاب در این زمینه و ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی می‌توانید افراد زیادی را به سایتتان هدایت کنید و آن‌ها را جذب خودتان کنید.

خریدهای تدریجی و ثابت

ممکن است در این سطح به نظر برسد که معامله‌گران و فعالان بازار بیشترین سود را کسب می‌کنند و مهارت‌های تجاری بیشتری برای سودآوری در فضای ارزهای دیجیتال لازم است؛ اما در عمل چنین نیست. تجربه‌ی چند سال گذشته نشان می‌‌دهد که خریدهای تدریجی و ثابت بیت‌کوین بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاران عادی است.

به عبارت ساده‌تر، تجارت نیاز به مهارت بالایی دارد و بیشتر تازه‌کارها با ضرر و زیان روبه‌رو می‌شوند. کسانی که در بازارهای مالی سنتی مشغول به فعالیت هستند، این واقعیت را درک کرده‌اند. نیاز به داشتن مهارت به‌طور ویژه‌ای در فضای ارزهای دیجیتال نیز صدق می‌کند؛ بنابراین بهترین اقدام این است که محافظه‌کار باشید و از بازی‌های معاملاتی دوری کنید.

 در ازای ارائه محصولات و خدمات بیت کوین دریافت کنید

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از طریق بیت کوین کسب درآمد کنید این است که به ازای فروش محصولات و خدمات به‌جای دریافت پول نقدی مثل دلار و تومان از کاربرانتان بیت‌کوین دریافت کنید.

امروزه سایت‌های زیادی هستند که به ازای محصولات و خدماتی که به دیگران ارائه می‌دهند، بیت‌کوین دریافت می‌کنند. شما هم اگر محصولات و خدماتی را ارائه می‌دهید، می‌توانید از مشتریانتان بیت‌کوین دریافت کنید.

به‌عنوان مثال می‌توانید یک بخش اعضای ویژه داخل سایت‌تان راه‌اندازی کنید و هزینه عضویت در آن را از کاربرانتان بیت کوین دریافت کنید. برای دریافت بیت‌کوین هم می‌توانید شماره حساب بیت کوین یا کلید عمومی کیف پول بیت کوین‌تان را به کاربران‌تان بدهید و البته درگاه‌های پرداخت ارزدیجیتال را هم می‌توانید روی وب‌سایتتان داشته باشید.

کسب درآمد به روش استخراج بیت کوین

یکی از بهترین روش‌ها برای درآمدزایی از بیت کوین روش استخراج بیت‌کوین است. در این روش شما با استفاده از دستگاه‌های ماینر با سخت‌افزار پیشرفته بیت‌کوین استخراج می‌کنید. برای استخراج بیت‌کوین باید از دستگاه‌‌های مخصوص با تراشه و رم قدرتمند استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند با استفاده از از سیستم‌‌های خانگی‌شان بیت‌کوین استخراج کنند. اگر بخواهید با استفاده از سیستم‌های خانگی‌تان بیت‌کوین استخراج کنید ممکن است ده‌ها سال زمانبر باشد تا فقط یک بیت‌کوین استخراج کنید.

اگر به فکر استخراج ‌بیت‌کوین هستید و قصد دارید از این روش کسب درآمد کنید باید از دستگاه‌های مخصوص استخراج بیت‌کوین استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم ، با توجه به ارزش بسیار بالایی که بیت کوین دارد باید به فکر درآمدزایی از طریق آن باشید. طی چندین سال قیمت بیت‌کوین از چند سنت به چند هزار دلار رسیده؛ بنابراین هنوز هم ممکن است ارزش بیت‌کوین ده‌ها برابر شود. برای همین اگر با توجه به روش‌های اصولی بیت‌کوین استخراج کنید یا حتی روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید، شاید سرمایه‌تان را چندین و چند برابر کنید.

آینده برای فناوری بلاک‌چین بسیار روشن است و از همین رو برای کسانی که به‌دنبال ورود به بازارهای ارزهای دیجیتال هستند، وضعیت بسیار امیدوار‌کننده است. در این مقاله به شما ساده‌ترین راه‌های درآمدزایی از طریق بیت‌کوین را معرفی کردیم. اگر قصد دارید که از طریق بیت کوین کسب درآمد کنید به‌دنبال روش‌های معتبر باشید.

پیروی از اصول اساسی و محافظه‌کارانه بهترین روش برای تحقق مزایای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بیت کوین و ارزهای دیجیتال است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات