مهاجرت به کانادا، استرالیا و ایتالیا با موسسه حقوقی ملک پور

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
شرایط مهاجرت به کانادا، استرالیا و ایتالیا چگونه است؟ کدام روش مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت با سرمایه‌گذاری برای شما مناسب‌تر است؟
تبلیغات

 کانادا یکی از مقاصد مهم مهاجران از سراسر دنیا است. مهاجران زیادی با فرهنگ‌های مختلف در این کشور زندگی می‌کنند و هر ساله عده بیشتری نیز به این کشور مهاجرت می‌کنند. تنوع فرهنگی یکی از بارزترین خصوصیات جامعه کانادایی است. بیش از ۲۰ درصد از جمعیت این کشور در خارج از کانادا متولد شده‌اند و به‌واسطه مهاجرت به کانادا در این کشور ساکن‌اند. در تورنتو، بزرگ‌ترین شهر کانادا، مردم با بیش از ۱۴۰ زبان صحبت می‌کنند.

در این مقاله، کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش)، مهم‌ترین راه‌های مهاجرت به کشور کانادا را شرح می‌دهند. مؤسسه حقوقی ملک پور را امیرمحمد ملک پور بنیان گذاشته است و با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر مهاجرت و حقوق بین‌‌الملل، سوابق درخشانی در پرونده‌اش دارد. ملک پور، وکیل پایه‌یک دادگستری و د‌رحال‌حاضر دانشجوی دکتری در سوئیس و وین اتریش است.

مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه مهاجرت به کشورهای برتر دنیا با استفاده از تخصص مشاوران، کارشناسان و وکلای بین‌المللی خبره، می‌تواند شما را در مسیر مهاجرت همراهی کند.

مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا مزایای زیادی را می‌توان نام برد که مهم‌ترین آن‌ها داشتن یکی از بهترین سیستم‌های بیمه درمانی در دنیا، جامعه مهاجرپذیر، طبیعت شگفت‌انگیز، برنامه‌های مهاجرتی متنوع و موقعیت‌های شغلی فراوان است.

راه‌های متنوعی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد؛ به‌طوری‌که حتی برای برخی افراد و مشاغل راه منحصر‌به‌فردی برای مهاجرت به این کشور می‌توان یافت. به‌عنوان مثال، پزشکان، پرستاران، ورزش‌کاران، هنرمندان و نوابغ می‌توانند از روش‌هایی برای مهاجرت اقدام کنند که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. بااین‌حال، معمول‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا را می‌توان تحصیل در کانادا، کار در این کشور و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی دانست و بسیاری از راه‌های منحصر‌به‌فرد را نیز می‌توان به‌عنوان زیر‌مجموعه این روش‌ها در نظر گرفت.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

برای نوجوانان و جوانان که به‌دنبال تحصیل در بهترین مدارس و دانشگاه‌های دنیا هستند، مهاجرت به کانادا از‌طریق تحصیل می‌تواند بهترین گزینه باشد. بهترین سن برای تحصیل در مدارس کانادا بین ۱۲ تا ۱۸ سال است. کانادا مدارس بین‌المللی برجسته‌ای دارد که امکانات آموزشی و رفاهی ویژه‌ای ارائه می‌دهند. هزینه تحصیل در این مدارس معمولا بین ۳۵ تا ۵۹ هزار دلار کانادا است.

برای بزرگ‌سالان نیز تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، راه مناسبی برای داشتن تحصیلات عالی و مهاجرت است. بیشتر دانشگاه‌های کانادا به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و برای اخذ پذیرش باید مدرک زبان انگلیسی ارائه شود. در مقطع دکتری در این کشور می‌توان بورسیه‌های تحصیلی متنوعی یافت که تحصیل دانشجویان را رایگان می‌کند. پس از پایان تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، می‌توانید بین ۹ تا ۳۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید و به‌دنبال کار بگردید. در‌صورت اشتغال در کانادا، بخت فراوانی برای دریافت اقامت دائم کانادا خواهید داشت.

افراد تحصیل‌کرده و متخصص می‌توانند اقامت کاری را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنند. برای کار در این کشور به دو طریق می‌توانید اقدام کنید:

  • روش اول این است که شغلی در کانادا بیابید و پیشنهاد کار بگیرید. برای گرفتن پیشنهاد کار باید مهارت کافی در حرفه خود و زبان انگلیسی داشته باشید.
  • روش دوم این است که ازطریق برنامه اسکیل ورکر کانادا اقدام کنید. این برنامه برای جذب نیروی کار ماهر از سراسر دنیا طراحی شده است. برنامه اسکیل ورکر براساس امتیازبندی اجرا می‌شود و داوطلبان براساس خصوصیاتی همچون سن، تحصیلات، سابقه کار، نمره مدرک زبان و… امتیاز کسب می‌کنند. افرادی که امتیازات بیشتری کسب می‌کنند، از ابتدا برای اقامت دائم کانادا دعوت می‌شوند.

سرمایه‌گذاری و کارآفرینی نیز روش دیگری برای مهاجرت به کانادا است و برای افرادی روش مناسبی است که تصمیم گرفته‌اند تجارت خود را در کانادا راه‌اندازی کنند. هر‌یک از استان‌های کانادا برنامه سرمایه‌گذاری منحصر به خود دارند. در برنامه‌های سرمایه‌گذاری نیز معمولا بر‌اساس خصوصیاتی همچون سن، سرمایه و سابقه کار مدیریتی به افراد امتیاز‌هایی اعطا می‌شود. سرمایه مورد‌نیاز برای کارآفرینی در کانادا بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار کانادا است.

مهاجرت به استرالیا

استرالیا را به‌عنوان کشوری با جامعه‌ای مهمان‌پذیر، سواحل زیبا و هوای آفتابی می‌شناسند. عوامل زیادی وجود دارد که استرالیا را در بین مهاجران محبوب می‌کند. سیستم درمانی استرالیا بسیار باکیفیت است و مقیمان دائم بیمه درمانی ارزان یا رایگان دریافت می‌کنند. میانگین حقوق در استرالیا ۹۱،۵۵۰ دلار استرالیا در سال است که در‌مقایسه‌با کشورهای دیگر رقم چشمگیری محسوب می‌شود.

اغلب شهر‌های اصلی استرالیا همچون سیدنی و ملبورن در رده‌بندی جهانی به‌عنوان بهترین شهر‌ها برای زندگی شناخته شده‌اند. برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلفی وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها دریافت ویزای کار، تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا و سرمایه‌گذاری در این کشور است.

مدارس و دانشگاه‌های استرالیا از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی هستند. برای افرادی که قصد دارند سطح علمی‌شان را ارتقا دهند، تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌تواند راه مناسبی برای مهاجرت به استرالیا باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور تقریبا بین ۱۵ تا ۴۰ هزار دلار استرالیا است که علاوه‌بر شهریه، هزینه زندگی در استرالیا نیز به این مبلغ اضافه می‌شود.

به‌طور‌کلی، برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور باید تمکن مالی داشته باشید و نشان دهید مبلغ ۲۰،۲۹۰ دلار استرالیا را برای هزینه یک سال زندگی در استرالیا در حساب بانکی خود دارید. پس از پایان تحصیل، می‌توانید ۱۸ ماه در این کشور اقامت کنید و به‌دنبال کار بگردید. در‌صورت اشتغال در این کشور، بخت دریافت اقامت دائم استرالیا را پیدا خواهید کرد.

برای متخصصان احتمالا دریافت ویزای کار راه مناسب‌تری به‌منظور مهاجرت به استرالیا است. انواع مختلفی از ویزای کار در استرالیا می‌توان دریافت کرد. محبوب‌ترین ویزاهای کاری این کشور ویزای کار استرالیا از نوع Sub Class 189 و ویزای کار استرالیا از نوع 190 Sub Class است. ویزای 189 استرالیا مبتنی‌بر امتیاز‌بندی است و بر‌اساس عواملی همچون سن، مدرک تحصیلی و سابقه کار به افراد امتیاز تعلق می‌گیرد. ویزای 190 نیز بر‌اساس امتیاز‌بندی است و تفاوت عمده‌اش با ویزای 189 این است که برای استانی خاص اقدام می‌شود و فرد باید در آن استان حامی مالی یا کارفرما داشته باشد.

سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استرالیا، روشی دیگر برای مهاجرت به این کشور است. مهاجرت به استرالیا ازطریق کارآفرینی نیز براساس امتیازبندی انجام می‌شود. از شرایط اصلی آن داشتن سن کمتر از ۵۵ سال و مدرک زبان آیلتس ۶ است. متقاضیان باید طرحی تجاری ارائه دهند که برای اقتصاد این کشور سود‌ده باشد. همچنین، متقاضی و شریک زندگی‌اش باید حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا دارایی داشته باشند و ۲۰۰ هزار دلار آن را در استرالیا سرمایه‌گذاری کنند.

تحصیل در ایتالیا

دانشگاه‌های ایتالیا از مقاصد مهم دانشجویان بین‌المللی هستند. دلیل محبوبیت تحصیل در ایتالیا را می‌توان قدمت دانشگاه‌های این کشور و بورسیه‌های تحصیلی فراوان دانست. تحصیل ارزان یا رایگان و مدرک تحصیلی معتبر می‌تواند انگیزه بسیاری از افراد برای تحصیل در ایتالیا باشد. یکی از دانشگاه‌های قدیمی و برتر ایتالیا، دانشگاه دولتی تورین است. بیشتر دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه به زبان ایتالیایی است و برای گرفتن پذیرش، به مدرک B2 زبان ایتالیایی نیاز است. شهریه تحصیل در این دانشگاه در مقطع لیسانس ۱،۵۰۰ دلار و در مقطع فوق لیسانس ۱،۱۵۰ دلار آمریکا است.

با وجود شهریه اندک، امکان دریافت بورسیه تحصیلی نیز وجود دارد. بورسیه‌های تحصیلی بسیار متنوع‌اند و یکی از جاذبه‌های اصلی تحصیل در ایتالیا هستند. برخی از بورسیه‌ها به دانشجویانی اعطا می‌شود که وضع مالی مناسبی ندارند و برخی از آن‌ها نیز براساس نمرات دانشجویان و رزومه تحصیلی به افراد تعلق می‌گیرد. بورسیه تحصیلی ممکن است تمامی هزینه تحصیل در ایتالیا و زندگی دانشجو را پوشش دهد و گاهی ممکن است تنها بخشی از هزینه را تأمین کند.

شهریه دانشگاه‌های دولتی ایتالیا مقرون‌به‌صرفه و حداقل ۱،۰۰۰ دلار آمریکا است. دانشگاه‌های خصوصی شهریه بیشتری دریافت می‌کنند که معمولا بین ۶ تا ۲۰ هزار دلار است. در‌صورت تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی نیز می‌توان از بورسیه‌های ایتالیا استفاده کرد. پس از پایان تحصیل نیز فارغ‌التحصیلان می‌توانند در‌صورت یافتن کار، اقامت کاری ایتالیا را کسب کنند که پس از پنج سال به اقامت دائم این کشور منجر می‌شود.

در هریک از روش‌های ذکر‌شده برای مهاجرت به کشورهای کانادا و استرالیا و ایتالیا، استفاده از تجربه مشاوران و وکلای باتجربه می‌تواند بخت موفقیت را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. با بهره‌گیری از خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) می‌توانید با پشتوانه بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، برای مهاجرت اقدام کنید. روی وب‌سایت مؤسسه MIE مقالات و ویدئو‌های جامعی در زمینه روش‌های مختلف برای مهاجرت قرار گرفته است. وب‌سایت مؤسسه حقوقی ملک پور، یکی از مراجع اصلی در زمینه مهاجرت محسوب می‌شود و قوانین به‌روز مهاجرت را می‌توانید در آن بیابید.

تحصیل در ایتالیا

مؤسسه حقوقی ملکپور MIE بزرگ‌ترین مؤسسه حقوقی خاورمیانه است. هم‌اکنون، فایل‌ها و تصاویر ضبط‌شده از کلاس‌های آموزشی ملک پور، بنیان‌گذار این مؤسسه، در زمینه‌های مدیریتی و حقوقی با جست‌وجوی کلیدواژه ملک پور قابل‌مشاهده است. او مبتکر روش آموزشی زبان به‌نام SIC است که درحال‌حاضر، استادانی که این روش را تدریس می‌کنند، زیرنظر وی آموزش دیده اند. این روش یکی از روش‌های پرطرفدار آموزش زبان در ایران و سراسر دنیا است.

امکان مشاوره با امیرمحمد ملک پور در دورانی که در خارج از ایران سکونت دارد، از‌طریق اسکایپ وجود خواهد داشت. شما می‌توانید وارد سایت www.malekpourmie.com شوید و از خدمات مؤسسه با قیمتی بسیار مناسب استفاده کنید. همواره رضایت مشتری در اولویت اهداف مؤسسه ملک پور قرار دارد و بنای این مؤسسه بر تشکیل جامعه سالم و با صداقت حقوقی نهاده شده است و مؤسسه حقوقی ملک پور هیچ‌گاه این هدف مقدس را از یاد نخواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات